וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: ניצחון שמיני רצוף לרומא, 0:2 על נאפולי

הג'יאלורוסי ממשיכים בפתיחת העונה המושלמת והמדהימה וניצחו את הפרטנופי מצמד שערים של מיראלם פיאניץ', בכדור חופשי מושלם (45+3) ובפנדל (71) אחרי הרחקתו של קנבארו. טוטי נפצע והוחלף, מראדונה צפה מהיציע

מי יעצור את רומא? הקבוצה מהבירה רשמה הערב (שישי) היסטוריה, כאשר גברה 0:2 על נאפולי וניצחה בכל שמונת מחזורי הפתיחה של העונה בסרייה A, הישג אותו רשמה בעבר רק יובנטוס (שלוש פעמים). הג'יאלורוסי נהנו מצמד שערים של מיראלם פיאניץ' הנהדר, שכבש בבעיטה חופשית מושלמת בדקה ה-45+3 ובפנדל לאחר הרחקתו של פאולו קנבארו בדקה ה-71. פרנצ'סקו טוטי נפצע והוחלף.

מיראלם פיאניץ' רומא חוגג שער. רויטרס
איזה גול! פיאניץ' חוגג/רויטרס

המשחק נפתח בצורה מאוד מבוקרת ומהוססת מצד שתי הקבוצות ובמהלך המחצית הראשונה נכנס ליציע דייגו מראדונה, אליל נאפולי בעבר. אולי זה גם מה שהעיר את השחקנים, כי לפתע שתי הקבוצות החלו להגיע למצבים. רומא לחצה, אבל דווקא נאפולי הייתה קרובה יותר ולאחר שפרנצ'סקו טוטי נפצע והוחלף, פאנדב היה חייב לכבוש באחד על אחד, אך נעצר אצל חברו לקבוצה בעונה שעברה, השוער מורגן דה סנקטיס. לאחר מכן אינסינייה בעט מקרוב לקורה והעונש הגיע בדקה ה-48 של המחצית הראשונה, כאשר פיאניץ' סובב בשלמות כדור חופשי לרשת של פפה ריינה חסר האונים.

היגואין נכנס, נאפולי הגבירה את הלחץ וקיוותה למצוא את השוויון ולהימנע בעצמה מהפסד ראשון העונה, אבל אחרי עוד קורות, של אינלר ממרחק ושל האמשיק אחרי מבצע נאה, המחליף פאולו קנבארו טעה ותפס ברחבה מחליף אחר, מרקו בוריילו, שנכנס במקום טוטי. פיאניץ' שלח את הפנדל לחיבורים וקבע את תוצאת הסיום.

דקה 71: גול! קנבארו תפס את בוריילו בתוך הרחבה וראה צהוב שני ואדום, 25 דקות בלבד לאחר שעלה למגרש. פיאניץ' שלח את הפנדל פנימה, 0:2 לרומא.

דקה 61: לא להאמין, עוד כדור של נאפולי לעמוד, הפעם מארק האמשיק בבעיטה מקצה הרחבה. כמה החמצות לפרטנופי.

דקה 58: קרן מסוכנת מצאה את הראש של דה רוסי, שמארבעה מטרים לא הצליח לנתב אותו פנימה.

דקה 49: נאפולי מדביקה עוד כדור לעמוד, הפעם מבעיטה של אינלר ממרחק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
ג'רביניו רומא מול מארק האמשיק נאפולי. רויטרס
ג'רביניו גדול על כל נאפולי/רויטרס

דקה 45+3: גול! איזה סיום כביר למחצית. טוטי בחוץ, אז פיאניץ' לקח את הכדור החופשי ושלח אותו מ-22 מטרים היישר אל בין החיבורים של ריינה ההמום. 0:1 עצום לרומא על סף ההפסקה.

דקה 45: רומא תוקפת, נאפולי מחמיצה. אינסינייה ברח למייקון ומשישה מטרים מצא רק את הקורה והחוצה.

דקה 41: פלורנצי סידר לעצמו מצב טוב ובעט מ-18 מטרים שטוח וממש ליד העמוד.

דקה 35: רק גוראן פאנדב יודע איך זה לא נכנס. אינסינייה השאיר כדור ענק והחלוץ, באחד על אחד, לגמרי לבד מול דה סנקטיס, בעט לכיוון השוער, שהדף נהדר. דה רוסי ניקה את ההמשך מקו השער. איזו החמצה!

דקה 33: מכה לרומא. טוטי נפצע ונאלץ לנטוש, מרקו בוריילו במקומו.

דקה 21: עוד ניסיון, הפעם פיאניץ' עם בעיטה מסובבת, מעט מעל החיבורים.

דקה 16: ומיד עוד הזדמנות של הג'יאלורוסי. פיאניץ' השאיר את ג'רביניו במצב קורץ עם כדור עומק, אבל האחרון בעט לשמיים.

דקה 15: מצב ראשון לרומא. טוטי הגביה קרן, דה רוסי נגח חזק, ישר לידיים של ריינה.

גוראן פאנדב נאפולי מול לאנדרו קסטאן רומא. AP
החמצה שעלתה ביוקר. פאנדב מעל קסטאן/AP

רומא: מורגן דה סנקטיס, מייקון, מהדי בנאטיה, לאנדרו קסטאן, דודו, מיראלם פיאניץ', דניאלה דה רוסי, קווין סטרוטמן, אלסנדרו פלורנצי, ג'רביניו (אדם ליאייץ', 58), פרנצ'סקו טוטי (מרקו בוריילו, 33).

נאפולי: פפה ריינה, כריסטיאן מאג'יו, ראול אלביול, מיגל בריטוס (פאולו קנבארו, 45), ג'יאנדומניקו מסטו, גוקאן אינלר, ואלון ברהאמי, מארק האמשיק, חוסה קאייחון, לורנצו אינסינייה, גוראן פאנדב (גונסאלו היגואין, 68).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully