וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: מיגל הררה ימונה למאמן נבחרת מקסיקו

"אל פיוחו" יחליף בתפקיד את ויקטור ווסיטיץ' וידריך את "אל טרי" בצמד משחקי הפלייאוף מול ניו זילנד בנובמבר

מאמן קלוב אמריקה, מיגל הררה. AP
ילבש את המכנסיים? הררה/AP

מאמן קלוב אמריקה, מיגל "אל פיוחו" הררה, יאמן את נבחרת מקסיקו וידריך את הנבחרת בצמד משחקי הפלייאוף החשובים, בנובמבר מול ניו זילנד - כך לפי דיווחים במקסיקו. לפי אותם דיווחים, המינוי של הררה הוא מיידי. חורחה ורגארה, בעלי צ'יבאס, אמר ביום רביעי: "שינוי בעמדת המאמן הלאומי הוא הכרחי. מאמן מקסיקו חייב להיות מישהו שלובש את המכנסיים ומקבל את ההחלטות. אנחנו עובדים על זה. מיגל הררה מראה המון אופי".

מוקדם יותר השבוע, הררה אמר לעיתונאים שאם ימונה למאמן הנבחרת, ירצה לראות את סנטיאגו באנוס מחליפו בקלוב אמריקה.

זהו קמפיין סוער מאוד למקסיקו במוקדמות המונדיאל, שבמהלכו, בספטמבר, כיהנו שלושה מאמנים לאומיים בתוך שבוע. המאמן שפתח את הקמפיין, חוסה מנואל "צ'פו" דה לה טורה, פוטר לאחר הפסד ביתי 2:1 להונדורס; מחליפו לואיס פרננדו טנה ניהל רק משחק אחד, ולאחר שהפסיד בו 2:0 לארצות הברית, פוטר; ויקטור ווסיטיץ', המאמן הזמני, הוחלף בהררה.

את הקמפיין הנוכחי סיימה מקסיקו במקום הרביעי, עם 11 נקודות מעשרה משחקים, כשרק שלושת המקומות הראשונים (ארצות הברית, קוסטה ריקה והונדורס) מקנים כרטיס אוטומטי לברזיל.

מקסיקו תשחק בפלייאוף ההעפלה למונדיאל מול ניו זילנד. אל טרי נכחה בחמשת המונדיאלים האחרונים, כשבפעם האחרונה שהחמיצה את גביע העולם, זה היה ב-1990 - עקב הרחקה. הפעם האחרונה שמקסיקו לא השתתפה במונדיאל עקב הדחה במוקדמות - 1982.

שחקן נבחרת מקסיקו חאבייר הרננדס. Moises Castillo, AP
צ'יצ'ריטו מבין שיצטרך לשחק בפלייאוף/AP, Moises Castillo

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully