וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון: "שכחו מהזריקה הגדולה שלי, כי היא הייתה שלי"

ה-MVP נעלב מההתעלמות ממנו בסקר הקלאץ' של ESPN. הווארד נעלב מהשימוש של המג'יק במס' 12: "זה צריך להיות מיוחד"

גם אחרי שזכה בשתי אליפויות רצופות, לברון ג'יימס עדיין לא זוכה לקרדיט מלא מחבריו ב-NBA, והפרסום האחרון שעיצבן את קינג ג'יימס היה סקר שחקני הקלאץ' של מגזין פתיחת העונה של ESPN, בו נשאלו 26 שחקנים בליגה בידי מי הם היו סומכים עם הזריקה האחרונה בסוף משחק, ו-23 מהם בחרו במייקל ג'ורדן, 3 בקובי בריאנט, ואף אחד לא ב-MVP המכהן.

פורוורד מיאמי היט לברון ג'יימס חודר לסל של סן אנטוניו ספרס. רויטרס
לא מסכים עם ההגדרה של שחקני קלאץ'. לברון ג'יימס/רויטרס

"שחקנים בליגה שלנו אמרו את זה? בסדר", אמר לברון בתגובה. "ממש לא אכפת לי מה 30 איש בליגה אומרים עליי. היו לי כמה סלי ניצחון בקריירה, ואני לא חושב שההגדרה של שחקן קלאץ' היא של מי לוקח את הזריקה האחרונה. יש שחקנים שמתעלים עבור הקבוצה שלהם בנסיבות שונות".

בהמשך הזכיר לברון, שהמספרים מראים שמאזנו במצבים צמודים ב-24 השניות האחרונות במשחקי פלייאוף עומד על 7 מ-17, לעומת 7 מ-28 של בריאנט, ו-9 מ-18 של ג'ורדן, את הצליפה שלו 27 שניות לסיום משחק 7 מול הספרס בסדרת הגמר האחרונה: "זו הייתה זריקה גדולה שאנשים שכחו ממנה, כי אני קלעתי אותה. וגם היתה לי חטיפה במהלך שלאחר מכן".

"פרצוף לברון": צפו בפרסומת החדשה של לברון ג'יימס

שחקן יוסטון רוקטס דווייט הווארד מול שחקן אינדיאנה פייסרס רוי היברט. Mike Young, GettyImages
רוצה כבוד, למרות הכל. דווייט הווארד/GettyImages, Mike Young

אחרי שבשנה החולפת העניק מנות גדושות של אכזבה לאוהדי המג'יק ואורלנדו, דווייט הווארד ממשיך להתלונן גם כשחקן יוסטון. אחרי שרשם 8 נקודות בניצחון של הרוקטס על אורלנדו הלילה, הכריז הווארד שהוא כועס על קבוצתו לשעבר על שאיפשרה לטוביאס האריס ללבוש את הגופיה מספר 12, אותה הוא לבש במשך שמונה שנותיו בפלורידה.

"אני פשוט חושב שלמרות כל מה שקרה, היו לי כאן הרבה דברים שעשיתי ושעשינו כקבוצה, שבגללם המספר הזה צריך להיות מיוחד כאן", הסביר הווארד. "היו לי באורלנדו הרבה מצבים שאף אחד לא יודע עליהם, ששמרתי לעצמי, אבל עדיין יש דברים שאני מתגעגע אליהם במקום הזה".

* אחרי שהשתתף במשחק 5 על 5 לראשונה בתחילת השבוע ואפילו חסם זריקה של לברון, גרג אודן חזר לסורו, נעדר מאימון מיאמי בשל נפיחות בברכו, ושוב העלה את הספק לגבי הצלחת ניסיון הקאמבק שלו.

* וושינגטון החליטה לשחרר את דיאור פישר, שנבחן בשורותיה במחנה האימונים ושותף במשחק קדם עונה אחד בלבד, אתמול נגד מיאמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully