וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוז'יקרו: "שאף אחד לא יתרץ את ההפסד בנסיעה לארה"ב"

17.10.2013 / 8:27

הזרים ניקרו באסיפת וידאו, הקפטן מסביר כי "הנסיעה חשובה", אבל בחיפה בטוחים: "בלי הג'ט לג, היינו מנצחים את קאזאן"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

מכבי חיפה פתחה אמש (רביעי) את עונת 2013/14 באופן רשמי כשהפסידה לקאזאן הרוסית במסגרת היורוקאפ 75:67. הירוקים רשמו מחצית ראשונה רעה מאוד, במהלכה פיגרו כבר בהפרש של 19 נקודות, אך ביצעו קאמבק מרשים במחצית השניה, בעיקר בזכות יכולת טובה מאוד של אורי קוקיה ומורן רוט, וחזרו עד פיגור 2 נקודות אך לא הצליחו לבצע את המהפך.

"פתחנו את המשחק טוב והייתה לנו ירידה לקראת סוף הרבע הראשון וברבע השני", אמר הקפטן עידו קוז'יקרו בסיום המשחק, "הוכחנו הרבה אופי. התמודדנו מול קבוצה חזקה מאוד, ואנחנו יוצאים בתחושה של פספוס וזה הדבר הכי חשוב שאנחנו יוצאים ממנו".

עידו קוז'יקרו שחקן מכבי חיפה לפני יאן וויוקאס. יוסי ציפקיס
עידו קוז'יקרו: "הוכחנו הרבה אופי"/יוסי ציפקיס

בחיפה חזרו רק בלילה בין שני לשלישי ממסע המשחקים בארצות הברית נגד קבוצות ה-NBA שכלל תבוסות נגד דטרויט, פיניקס וממפיס, והעייפות הייתה ניכרת בסיום. בקבוצה ידעו לספר שבתדריך הוידאו שנערך ברביעי בבוקר חלק מהזרים כמעט ונרדמו כשבסיום הם רק רצו לפרוש למיטתם. היום הם יקבלו יום חופש ויחלו את ההכנות למשחק הליגה הראשון שלהם נגד מכבי תל אביב ביד אליהו, רק ביום שישי.

"המסע הזה היה מאוד חשוב לקבוצה, אנשים צריכים להבין את זה, ואני מקווה שאף אחד לא יתרץ את ההפסד בנסיעה הזאת", אמר קוז'יקרו, "שיחקנו מול הקבוצות הכי טובות בעולם, וזה עזר לנו". לעומתו אמר אחד מאנשי הקבוצה בביטחון: "אם לא הג'ט לג, היינו מצליחים להפוך את המשחק הזה".

נקודה נוספת למחשבה עבור אנשי המועדון היא כמות הקהל שגדשה אתמול את רוממה. הנתון הרשמי מדבר על 1,700 צופים ביציעים, אך ההרגשה היא כי המספר הוא קצת גבוה, כשמי שבעיקר חסרו ביציעים הם ארגון "הקופים הירוקים", שמחרים את משחקי הבית, "אין ספק שכמות הקהל קצת מאכזבת, הייתי מצפה לראות את רוממה יותר מלא באנשים, אני מקווה שנתנו להם עוד סיבה לבוא. אני מאמין שהקבוצה תעשה את מה שהיא צריכה כדי לגרום לזה שעוד אנשים יבואו למשחקים הבאים", סיכם הקפטן הותיק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אוהדי מכבי חיפה כדורסל. ברני ארדוב
מתי הימים הללו יחזרו? אוהדי מכבי חיפה בכדורסל/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully