וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרנקו: "כבר מחכים לנו עם קלשונים בכניסה לנוקיה"

16.10.2013 / 21:19

מאמן מכבי חיפה מרוצה מהיכולת נגד קאזאן ודרוך לקראת מכבי ת"א. רוט: "פעם ראשונה בקריירה שאני לא צריך להוכיח דבר"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

מכבי חיפה פתחה הערב (רביעי) את העונה האירופית שלה עם הפסד ברוממה 75:67 לקאזאן. המחזור הראשון ביורוקאפ לא האיר פנים לאלופה הישראית שנקלעה לפיגור גדול במחצית הראשונה, אבל ביצעה קאמבק מרשים שכמעט סידר לה ניצחון. אייק אופגבו סיים עם 15 נקודות לירוקים, מורן רוט קלע 12 ובריאן רנדל הוסיף 11.

דני פרנקו מאמן מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
"כל הטעויות שלנו היו בגלל יותר מדי קבוצתיות". דני פרנקו/יוסי ציפקיס

בסיום המשחק אמר מאמן חיפה, דני פרנקו: "איבדנו המון כדורים ודיברנו על זה במחצית. הם פתחו הפרש, ונגד קבוצה כזו כשאתה עושה טעויות אתה משלם ביוקר ומשלם בריבית. אני גאה בשחקנים שלנו, יש לנו קבוצה טובה מאוד. הרבה שחקנים שלנו לא היו באירופה במעמדים האלה. זה מעודד אותי מה שראיתי היום. יש לנו קבוצה לוחמת ונחושה, השחקנים לא ויתרו עד השנייה האחרונה. כל הטעויות שלנו היו בגלל יותר מדי קבוצתיות. אלה טעויות שאתה רוצה שהקבוצה שלך תעשה בתחילת עונה. אנחנו לא שמחים שהפסדנו, אבל אנחנו נגדל מהמשחק הזה, נתגבר על האכזבה ונחזור כמו שצריך לתחילת הליגה".

המאמן המשיך ושיבח: "אורי קוקיה שיחק אצלי שלוש או ארבע שנים וידעתי למה לצפות. היו הרבה נקודות אור, אבל עדיין הפסדנו את המשחק הזה. היינו שם כדי לקחת את המשחק, וחבל שפקששנו בסוף. על הנייר אנחנו יודעים מה יחסי הכוחות בבית הזה, אבל הנייר לא מנצח במשחקים. המטרה שלי פה היא לקחת את זה ממשחק למשחק. מחכים לנו עם קלשונים בכניסה לנוקיה, אבל את הנעשה אין להשיב. יהיה מעניין נגדם. הוכחנו שאנחנו קבוצה טובה כשאנחנו באים מרוכזים".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
מורן רוט שחקן מכבי חיפה מול קאזאן. יוסי ציפקיס
"יש כאן חבר'ה נהדרים". מורן רוט/יוסי ציפקיס

מורן רוט: "אני חושב שפתחנו טוב את המשחק. דקה לסוף הרבע הראשון עוד היה הפרש של נקודה. התוכנית שלנו הייתה לסגור את הצבע. במחצית הראשונה הם פתחו פער וכשזה קורה אתה מתחיל לרדוף. עשינו עבודה גדולה, נלחמנו בריבאונד, אבל זה משהו שישתנה עם הניסיון. בשתי הדקות האחרונות הם עשו את המהלכים האחרונים, וזה מאכזב. אני לא מרגיש שאני צריך להוכיח שום דבר כלום לאף אחד, הוכחתי מספיק וזו פעם ראשונה בקריירה שאני מרגיש ככה. אני שמח מאוד להגיע לכאן, יש כאן חבר'ה נהדרים".

אורי קוקיה: "מבחינת כדורסל זה מאכזב שהפסדנו וזה לא משנה מול מי אנחנו משחקים. חזרנו מפיגור 18 עד לשתי נקודות הפרש. כמו שאמר דני, עוד פעולה או שתיים והיינו מנצחים. יש דברים שאפשר לקחת מהמשחק הזה. הם קלעו באחוזים טובים. במחצית השנייה שמרנו יותר טוב והדברים באו יותר בקלות. אנחנו מעודדים מזה שחזרנו למשחק".

על המסע בארצות הברית הוסיף קוקיה: "המסע הזה גיבש את הקבוצה, אני בן 32 וזאת הייתה חוויה מרגשת בשבילי. לא ידעתי את ההבדלים בין כל אירופה. זה לא היה אידיאלי להגיע היום למשחק, אבל שמנו את זה בצד ובחצי השני שהיינו אמורים להיות יותר עייפים חזרנו, וזה תרם לגיבוש של הקבוצה". לקראת המשחק נגד מכבי תל אביב ציין קוקיה: "כולם יודעים מי זאת מכבי תל אביב, אבל הראינו היום שיש לנו מה למכור".

דונטה סמית' שחקן מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
ממתין להם כעת מבחן מעניין נגד מכבי תל אביב. דונטה סמית'/יוסי ציפקיס

אנדראה טנקיירי, מאמנה של סיינה, סיכם: "ידענו שנצטרך משחק יציב כדי לנצח כאן. ידענו שחיפה יכולה לרוץ באולם הביתי שלה, לפתוח את הפרקט ועם שחקנים נהדרים באחד על אחד כמו רוט וסמית'. הייתה לנו מחצית ראשונה נהדרת, התקפית והגנתית, ואז התחלנו את המחצית השנייה חלש, גם בגלל שחיפה שיחקה הגנה יותר טובה ויותר אגרסיבית אבל הצלחנו לעמוד בזה. הטעות הכי גדולה שלנו שלא קראנו את המשחק ברגעים חשובים. לקחנו זריקות לא טובות ולא היה לנו את הקצב הנכון, אבל עשינו פעולות טובות הגנה והצלחנו לנצח. אנחנו עדיין בעבודה, אבל אנחנו צריכים ביטחון כדי להגיע לאימון ולהשתפר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully