וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גארת' בייל חזר להתאמן: "הוא לא יצטרך ניתוח"

אחרי שריאל מדריד הודתה שהקשר סובל מבעיה כרונית בדיסק, הוולשי ערך אימון אישי. ה"אס": "בייל חושב על הקלאסיקו"

בימים האחרונים ריאל מדריד סופגת ביקורת ולעג. בתקשורת הספרדית דווח על כך שהתגלה כי הרכש הנוצץ והיקר גארת' בייל סובל מפריצת דיסק, וכי כבר ביום הצגתו במועדון עבר בדיקת MRI שהראתה כי הוא סובל מכך. סוכנו של השחקן הכחיש את השמועות, וריאל מדריד כבר הצהירה בנושא כי "לבייל יש בעיה קטנה וכרונית בדיסק, הוא לא יצטרך ניתוח. זה שקר מוחלט לטעון כי הוא סובל מפריצת דיסק בין חוליות L5-S1 כפי שדיווח 'מארקה'. הפציעה לא תמנע ממנו לשחק".

הבלאנקוס סיפקו "תשובה" נוספת כשהקשר הוולשי ערך היום (שני) אימון אישי במתחם האימונים של הקבוצה. "אחרי שנח בסוף השבוע, גארת' בייל חזר התאמן, והוא חושב על הקלאסיקו בקאמפ נואו", דיווח ה"אס" הספרדי ממתחם האימונים של הקבוצה. "בייל ערך אימון, אחרי שסבל ממתיחה בשריר שהוציאה אותו מפעילות מאז ה-30 בספטמבר. הוא הגיע למתחם האימונים ב-9 בבוקר, אחרי שהשתתף בצילומי פרסומת, ואז החל באימונים שיחזירו אותו לכשירות. שחקני ריאל מדריד שנמצאים במסגרת הנבחרות במשחקי מוקדמות המונדיאל, ויתר שחקני הקבוצה יתאמנו אחר הצהריים".

שחקן ריאל מדריד גארת' בייל. רויטרס
אימונים אישיים. בייל/רויטרס

אנשי הצוות המקצועי בברנבאו מקווים שבייל יוכל לערוך אימונים עם הקבוצה כבר השבוע, ויוכל להיכלל בסגל הקבוצה למשחק מול מלאגה. בייל עורך אימונים אישיים תחת תכנית מיוחדת שפותחה עבורו על ידי הצוות הרפואי של ריאל, וזאת כדי להחזירו לפעילות בהדרגה ולא לחשוף אותו לפציעות נוספות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully