וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפציעה של בייל: "ריאל מדריד כבר זרקה מיליוני יורו"

וודגייט וקאקה לא לבד: בספרד לועגים לבלאנקוס לאור הפציעה של גארת' בייל. קסיאס מעריך שיישאר, ראמוס מבוקש באירופה

נדמה שכמו תמיד, גם בימים אלה סוער בריאל מדריד, הפעם סביב הפציעה של גארת' בייל. אתמול (שבת) פורסם בספרד שריאל מדריד גילתה שגארת' בייל סובל מפריצת דיסק, וכבר כשהוא הוצג במועדון בספטמבר - השחקן הוולשי עבר בדיוק באותו יום בדיקת MRI שהראתה שהוא סובל מהבעיה. סוכנו הכחיש את הדברים וטען ש"מדובר בשטויות, 'מארקה' פרסמו שקרים", אבל בתקשורת טוענים ש"זה מעלה זיכרונות רעים במועדון", ומזכירים שבעבר גם גונסלו היגואין סבל מאותה פציעה ונאלץ לעבור ניתוח שהשבית אותו ל-80 ימים.

קשר ריאל מדריד גארת' בייל. רויטרס
הלך הכסף? בייל/רויטרס

כמו כן, מזכירים כיצד בייל סבל בעבר משתי פציעות בגב כששיחק בטוטנהאם: הראשונה בינואר 2011, שגרמה לו להחמיץ שלושה משחקים. לאחר מכן, בקיץ 2012, הוא נעדר מהמשחקים האולימפיים ולא שיחק בנבחרת בריטניה. על פי בדיקה של "אס" הספרדי, בייל סבל מ-27 פציעות שגרמו לו להיעדר 78 משחקים החל מעונת 2007/08.

כמובן שהפציעה של הכוכב שעלה 100 מיליון יורו גוררת גם עקיצות לא נעימות, כשהתקשורת מזכירה לבלאנקוס את ההשקעות הכספיות העצומות בג'ונתן וודגייט וקאקה, ש"גרמו למועדון לזרוק 87 מיליון יורו". יחד עם נורי שהאין וחמיט אלטינטופ, הקבוצה השקיעה 97 מיליון יורו בארבעה שחקנים פצועים.

עוד בריאל מדריד:

* מצלמות הטלוויזיה קלטו את השוער איקר קסיאס משוחח עם פפה ריינה במהלך משחק של נבחרת ספרד, כשגם בו קסיאס לא שותף ואיבד את מקומו לויקטור ואלדס. ריינה אמר לו "נראה לי שהמצב לא כל כך רע, כמה משחקים תשחק, 10, 12?", כשהוא מתכוון למשחקי הגביע וליגת האלופות, שבהם איקר צפוי לפתוח. לאחר מכן ריינה הוסיף ש"בסופו של דבר, מדובר בעונה די חרא, אולי צריך לעזוב", וקסיאס ענה לו: "כן, אבל לעזוב עכשיו? לא נראה לי, חבר. לפחות ייצא לי לשחק בגביע המלך".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
איקר קסיאס, שוער ריאל מדריד. AP
לפחות אשחק בגביע המלך. קסיאס/AP

* דיווחים בספרד טוענים כי מנצ'סטר סיטי, פריס סן ז'רמן וצ'לסי מעוניינות בסרחיו ראמוס. על פי הדיווחים, שלוש הקבוצות כבר גיששו לגבי האפשרות לצרף את המגן/בלם, ופ.ס.ז' אף רוצה להציע לו שכר של בין 7 ל-9.5 מיליון יורו בעונה, כשבמדריד הוא מקבל 5.5 מיליון יורו "בלבד".

* כמו כן, בספרד טוענים כי ריאל מדריד מעוניינת לצרף את אילקאי גונדוגאן, קשר דורטמונד בן ה-22, ותיאבק על שירותיו מול ארסנל ומנצ'סטר יונייטד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully