וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פארדיו: "עד שלא יגיע מיליארדר רוסי, ניוקאסל תתקשה"

מאמן ניוקאסל אלן פארדיו נגד הבעלים מייק אשלי: "אוהב כדורגל אך לא מבין איך זה עובד". וגם: האם העטלפים יצילו את אנפילד?

אלן פארדיו מאמן ניוקאסל. GettyImages
פארדיו/GettyImages

ניוקאסל השתחחרה לאחרונה מפתיחת העונה המאכזבת, ועם שלושה ניצחונות ותיקו בחמשת המשחקים האחרונים, בקבוצה שוררת מעט אופטימיות. עם זאת, אוהדי הקבוצה כבר הביעו את המחאה שלהם נגד ריבוי הזרים, וכעת גם המאמן אלן פארדיו יוצא נגד הבעלים מייק אשלי, וטוען שהוא לפעמים פוגע במועדון.

"מייק הוא דמות חזקה", אמר פארדיו על הבעלים, "הוא הצליח מאוד בעסקים והוא גאון בעולם הזה, אבל בכדורגל ההיגיון הזה לא עובד. הוא אוהב כדורגל, אבל לפעמים הוא לא מבין איך זה עובד, וזה מבלבל אותו ומכעיס אותו, וכשהוא כועס, הוא עושה דברים שהם לא מבריקים עבור קבוצת כדורגל.

"זה מייק, וככה הוא מממן את הקבוצה ודאג שלא יהיו לנו חובות והוא תמך בי, אבל עד שלא יגיע אלינו מיליארדר רוסי, כנראה שלא נוכל להתמודד עם סיטי, יונייטד וצ'לסי, כמו שהאוהדים רוצים".

אוהדי ליברפול, אנפילד. רויטרס
מה קורה בגג למעלה? אנפילד/רויטרס

העטלפים שומרים על אנפילד

התקוות של ליברפול לשיפוץ אנפילד עלולת להיתקל בבעיה חדשה ומפתיעה, והיא לא קשורה לכדורגל: באנגליה מדווחים כי בגג של האיצטדיון המיתולוגי התפתחה מושבת עטלפים מזן נדיר, וכל פגיעה באיצטדיון עלולה לפגוע בחוקים המגנים על זנים מוגנים.

המועדון, שבקרוב מעוניין להגיש תוכניות לשיפוץ האיצטדיון והגדלתו ל-60 אלף מקומות, עשוי להידרש לעמוד בחוקים בינלאומיים ולהתחשב בדעת מומחים, שיבדקו באיזה זן מדובר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully