וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דניס ברגקאמפ מסביר: עכשיו זה הזמן של ארסנל לאליפות

כוכב העבר הזדעזע מהיחס שקיבל ארסן ונגר, ורואה שההשפעה החיובית של אוזיל מביאה לשינוי גישה במועדון. אז מתי הוא חוזר?

בארסנל מנשבת רוח אופטימית בתקופה האחרונה, כשהקבוצה בצמרת הליגה האנגלית, עם מאזן מושלם בליגת האלופות, ועם מומנטום חיובי מאז הגעתו של מסוט אוזיל. כעת דניס ברגקאמפ, כוכב העבר של המועדון, מרגיש שהמועדון מתבשל לקראת אליפות ותואר ראשון אחרי כמעט עשור, כך על פי ראיון ב"טלגרף".

דניס ברגקאמפ מאמן נוער אייאקס. Jasper Juinen, GettyImages
ברגקאמפ/GettyImages, Jasper Juinen

לפני הכול, ברגקאמפ, שעובד כעוזר מאמן באייאקס, מצהיר שהוא מעוניין לחזור לארסנל: "את התחושה שליוהאן קרויף הייתה בברצלונה, לי יש בארסנל. אף פעם לא היה לי יום רע שם. היא תמיד בלבי, וזה חלק מהשאיפות שלי לחזור לשם.

"אני יודע שאשאר באייאקס לפחות עוד שלוש או חמש שנים, ואחרי זה נראה. לא רואה את עצמי נשאר פה כל הקריירה, ולא רואה את עצמי כמנג'ר. אני רואה את עצמי כחלק מצוות אימון. אני נהנה מהעבודה הזאת, במיוחד עם עבודה אישית עם החלוצים.

"שמעתי על כמה שחקני עבר של ארסנל שישמחו לחזור. סטיב בולד כבר שם, ודיברתי עם פטריק ויירה ותיירי הנרי שישמחו לחזור, וגם טוני אדאמס הוא אופציה מצוינת".

גם ברגקאמפ מתרשם ממסוט אוזיל ומההשפעה שלו על הקבוצה, ושמע על ההשוואות בינו לבין הקשר הגרמני. "אני לא אוהב להשוות, כולנו מיוחדים", אומר ההולנדי, שטבע את המשפט "מאחורי כל מסירה עומדת מחשבה", "הוא יודע לשלוט בכדור ולמצוא את השטח כדי לתת לעצמו זמן. יש לו את המיומנות, וגם את הניסיון לעשות בכל מסירה משהו מיוחד. עם כל הכבוד לשאר השחקנים בארסנל, אני חושב שהוא האחד שיכול לעשות את ההבדל.

"הנוכחות שלו היא הקלה לשאר השחקנים. הם עכשיו נעים לכל מיני שטחים, בידיעה שאם יפתחו יוכלו לקבל את המסירה, שפעם לא היה מי שימסור להם אותה".

שחקן ארסנל מסוט אוזיל. GettyImages
"עם כל הכבוד לשאר השחקנים, הוא זה שיכול לעשות את ההבדל". אוזיל/GettyImages

בנוסף, ברגקאמפ הופתע מאוד מהיחס הלא מכובד שקיבל ארסן ונגר אחרי המחזור הראשון, שבו ארסנל הפסידה לאסטון וילה, ולא מעט מאוהדי ארסנל קראו להתפטרותו. "הדברים שחלק מהאוהדים אמרו על ונגר היו די מזעזעים", אומר ברגקאמפ, "ברור שגם ונגר רוצה לזכות בתארים, זה הטבע שלו. יש לא מעט סיבות שבגינו ארסנל לא זכתה בתארים בשנים האחרונות, יותר ממה שאנחנו יודעים.

"הרבה שנים ארסנל מועדון בריא, עם איצטדיון גדול וכדורגל חיובי, אבל עכשיו מרגישים, 'אוקיי, הגיע הזמן להתקדם ולעשות את המאמץ לזכות בתואר'. באיזשהו שלב הגישה של המועדון הייתה 'בואו נגיע לליגת האלופות, נשיג כסף ונבנה משהו שאולי בעתיד יביא תואר', אבל זה לא קרה, והלחץ רק גדל. האם זה יכול לקרות עכשיו. הסימנים טובים. אני עדיין מרגיש שהקבוצה צריכה לכבוש יותר, ואולי בחורף יבדקו את הנושא הזה. אבל אני חושב שהשנה אפשר לראות קבוצה ברמה גבוהה יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully