וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוק' אליפות אירופה: נבחרת הנוער הפסידה 3:1 לדנמרק

אחרי שהפתיעו את איטליה, שחקניו של אוחנה נוצחו במושבה וייאבקו על הכרטיס לשלב העילית במחזור הסיום. דנינו צימק

אחרי חגיגות הניצחון המפתיע 0:2 על איטליה, נבחרת הנוער של ישראל הונחתה הערב (חמישי) לקרקע על ידי דנמרק, שגברה עליה 1:3 במושבה ועלתה למקום הראשון בבית 10 של מוקדמות אליפות אירופה. כעת לדנמרק שש נקודות, לעומת שלוש של איטליה (הביסה 0:5 את ליכטנשטיין) ושלוש של ישראל, כאשר שתי הראשונות עולות. הנבחרת של אלי אוחנה תפגוש ביום ראשון את ליכטנשטיין החלשה, וניצחון יעלה אותה לשלב העילית אם איטליה לא תנצח את דנמרק. במקרה של שוויון נקודות בין הנבחרות, הפרש השערים יכריע.

טבלת הבית:

דנמרק 6 נקודות (הפרש שערים: 1:5)
איטליה 3 נקודות (2:5)
ישראל 3 נקודות (3:3)
ליכטנשטיין 0 נקודות (7:0)

שחקן נבחרת הנוער של ישראל רמזי ספורי. מגד גוזני
עדיין יש סיכוי. רמזי ספורי/מגד גוזני

המאמן אוחנה שמר על ההרכב שהדהים את איטליה, כשכובש הצמד מיכאל אוחנה הוביל את החלק הקדמי עם רמזי ספורי ושון וייסמן. הפעם ההברקות של השחקן ממ.ס. אשדוד לא הועילו, כשהדנים החסונים ניצלו את יתרונם הפיזים ועלו ליתרון משער של ריטר פלום בדקה ה-19 אחרי כדור קרן. במחצית השנייה הגדילה דנמרק את היתרון, בעקבות שתי טעויות של עומר דנינו. מגן מכבי פתח תקוה איבד כדור שקיבל מהשוער דין גל בדקה ה-51 ואמיליאנו מרקונדס האנסן ניצל זאת כדי לכבוש. ארבע דקות לאחר מכן גרם דנינו לפנדל ואנדרו היולסאגר קבע 0:3. דנינו החזיר חלק מהחוב בדקה ה-78, כשנגח לרשת אחרי כדור קרן וצימק את התוצאה עם שער לו עשויה להיות השפעה במחזור הסיום.

אלי אוחנה אמר בסיום: "היו גם דקות טובות, אבל שיחקנו לאט מדי והיו חסרות אנרגיות. כשאתה מקבל גול כמו הגול השני זה מוריד את הביטחון. זה יכול גם היה להיגמר ב-4:0 או 5:0, אבל לשמחתי התעשתנו וגם הצלחנו לצמק. השער הזה היה חשוב כי במידה שאיטליה ינצחו 0:2, יכול להיות שאנחנו נעלה בגלל הטבלה הפנימית בינינו. אם בעזרת שש נקודות לא נעלה, זה יהיה חוסר מזל משווע".

הרכב נבחרת הנוער: דין גל, עומר דנינו, עאיד חבשי, מוחמד אבו אל היג'א, שון גולדברג, דור פרץ, יניב בריק (עדן שמיר, 65), רמזי ספורי, דור חוגי, מיכאל אוחנה (שגיב יחזקאל, 86), שון וייסמן (נור ביסאן, 53).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully