וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות היורו: נבחרת הנוער ניצחה 0:2 את איטליה

צמד של מיכאל אוחנה (15, 81) העניק לאלי אוחנה ושחקניו פתיחה מוצלחת לטורניר עם ניצחון חשוב על האזוריני במושבה

נבחרת הנוער של ישראל (עד גיל 19) פתחה היום (שלישי) את טורניר המוקדמות לאליפות אירופה 2014 בניצחון גדול על נבחרתה של איטליה בתוצאה 0:2. הנבחרת הציגה משחק התקפי ונהנתה מצמד שערים של מיכאל אוחנה (15, 81) שהעניק לה ניצחון חשוב עם פתיחת הטורניר. במשחק המקביל בבית ניצחה דנמרק את ליכטנשטיין 0:2.

שחקן נבחרת הנוער של ישראל מיכאל אוחנה (שמאל) חוגג שער. מגד גוזני
החברים בכחול חוגגים עם מיכאל אוחנה/מגד גוזני

המשחק נערך במסגרת הסיבוב הראשון של מוקדמות אליפות אירופה, שתיפתח בהונגריה בקיץ 2014. השתיים הראשונות בכל בית עולות לשלב העלית והשלישית הטובה ביותר מהבתים תעלה גם כן. ביום חמישי תשחק נבחרת ישראל מול נבחרת דנמרק וביום ראשון תפגוש את ליכטנשטיין. שני המשחקים ייערכו באצטדיון המושבה.

שחקניו של אלי אוחנה לא נרתעו מהאיטלקים וכבר בדקה ה-15 עלו ליתרון 0:1 משער של מיכאל אוחנה, שקיבל כדור קרן על קו הרוחב, חדר לרחבה האיטלקית, עבר מגן אחד ובעט מזווית קשה לרשת העליונה והפתיע את שוער האזוריני פיירלואיג'י גוליני. על כר הדשא התפתח משחק שקול והתוצאה נותרה ללא שינוי עד למחצית.

שחקן נבחרת הנוער של ישראל שון וייסמן. מגד גוזני
משחק התקפי שנגמר בניצחון מתוק. שון וייסמן/מגד גוזני

במחצית השנייה ישראל המשיכה ליזום, ובדקה ה-60 רשמה החמצה גדולה כשדור חוגי מסר כדור רוחב ושון ויצמן בעט מחמישה מטרים, אבל גוליני עצר ומנע מישראל להכפיל את יתרונה. בדקה ה-67 דין גל הציל את הנבחרת מספיגה כשהדף היטב בעיטה חזקה של דוידה וולטאן מחוץ לרחבה. בדקה ה-77 האיטלקים היו קרובים לשוויון כשמיקלה סומה הרים מצד ימין ואנדראה פטאניה נגח מקרוב והחטיא את מסגרת שערו של גל. בדקה ה-81 אוחנה הבטיח את הניצחון הישראלי כשקיבל כדור באגף שמאל, חתך למרכז ושלח כדור חלש אך מדויק לפינה הרחוקה ופנימה, והנבחרת עלתה ל-0:2, עליו שמרה עד לשריקת הסיום.

שוער נבחרת הנוער של איטליה פיירלואיג'י גוליני. מגד גוזני
השער השני שספגו האזוריני היה באשמתו המלאה. גוליני/מגד גוזני

מאמן הנבחרת, אלי אוחנה, אמר: ,זה ניצחון מאוד יוקרתי, מעבר לנקודות החשובות. איטליה נבחרת חזקה מאוד אבל ביטלנו אותה במשך דקות ארוכות. התעלינו במחצית הראשונה ועשינו עבודה טובה הגנתית במחצית השנייה. מגיעות מחמאות לחבר'ה שלי. למרות שבאנו אנדרדוג יצאנו גדולים. עכשיו אנחנו צריכים עוד שלוש נקודות בשני המשחקים הבאים".

על היריבה הבאה, דנמרק, אמר המאמן: "זה לא יהיה פשוט. הדנים לא פחות, ואולי יותר טובים מהאיטלקים. הם ניצחו הערב את ליכטנשטיין שהיא גם נבחרת טובה שכולם מזלזלים בה". על כוכב המשחק, מיכאל אוחנה, שכבש צמד אמר המאמן: "אוחנה מוכשר מאוד, מה שהיה חסר לו זה עוד כמה שערים. הוא מתחיל להפנים מה אנחנו מבקשים ממנו. לא משנה מי הבקיע, מה שחשוב זה שניצחנו".

מיכאל אוחנה עצמו אמר: "הבקעתי עם קצת מזל, אבל הדבר החשוב הוא שניצחנו. עכשיו חשוב שנעלה לשלב הבא. אנחנו עם הפנים אל היריבות הבאות, ואני מקווה שננצח".

שחקני נבחרת הנוער של ישראל חוגגים שער מול איטליה עד 19. מגד גוזני
סיפקו נחת לאוהדים במושבה/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully