וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוג'ר פדרר הודח בסיבוב השלישי של טורניר שנחאיי

השוויצרי ממשיך בשנה האיומה שלו. הפסיד למונפיס 6:4, 6:7, 6:3 ולא הצליח לעלות לרבע הגמר. דג'וקוביץ' ונדאל שייטו

מה יהיה עם רוג'ר פדרר? השוויצרי האגדי - לדעת רבים הטניסאי הגדול בכל הזמנים - הצהיר השבוע ש"השנה הבאה תהיה מצוינת", אבל כרגע נראה שכדי שזה יקרה, הוא יזדקק לשינוי חד.

שיאן הזכיות בטורנירי גרנד סלאם, שירד השבוע פעם נוספת למקום השביעי בעולם, הפסיד היום לגאל מונפיס 6:4, 6:7, 6:3 בסיבוב השלישי של טורניר שנחאיי (סך פרסים של 3.85 מיליון דולר) ושוב לא הצליח להגיע לשלבים המכריעים בטורניר גדול. פדרר הגיע העונה לשני משחקי גמר בלבד. הוא הפסיד לרפאל נדאל ברומא במאי וכעבור חודש גבר על מיכאיל יוז'ני בהאלה - התואר היחיד שלו ב-2013. המאזן שלו השנה עומד על 12:35 בלבד.

פדרר, 5 בטורניר, שנכנע 6:4 במערכה הראשונה, חזר מפיגור 5:3 בסט השני ומפיגור 5:3 בשובר השוויון כדי להשוות ל-1:1, אבל לא הצליח לבנות מומנטום חיובי ולהכריע את הצרפתי שניצח אחרי שעתיים ותשע דקות. השוויצרי בן ה-32 עדיין נאבק על הבטחת מקומו בטורניר גמר הסבב זו השנה ה-12 ברציפות.

רוג'ר פדרר. רויטרס
תואר אחד בלבד השנה. פדרר/רויטרס

מונפיס ישחק ברבע הגמר נגד נובאק דג'וקוביץ' שלא התקשה לגבור על פאביו פוניני 3:6, 3:6. הסרבי לקח 79 אחוז מהנקודות במשחקוני ההגשה שלו ודילג הלאה אחרי 70 דקות בלבד. המאזן שלו נגד המחבט הבכיר של איטליה עומד כעת על 0:6. אגב, גם מונפיס מעולם לא ניצח את דג'וקוביץ' בשמונת מפגשי העבר ביניהם בטורנירי ATP.

רפאל נדאל (2) ניצח את קרלוס ברלוק הארגנטינאי 1:6, 6:7 והוא ישחק ברבע הגמר נגד סטניסאלס ואוורינקה שנמצא בכושר פנטסטי והתגבר על מילוש ראוניץ' עם 6:7, 4:6.

דויד פרר (3), הפסיד ללא תנאי לפלוריאן מאייר הגרמני 6:4, 6:3 וגם תומאש ברדיך כבר בחוץ אחרי הפסד 6:7, 6:3, 7:6 לניקולאס אלמגרו (15). ג'ו ווילפריד צונגה (7) גבר על קיי נישיקורי (12) 6:7, 0:6 וחואן מרטין דל פוטרו (6) עבר את טומי האס (11) בזכות פרישה של הגרמני.

הטניסאי הסרבי נובאק דג'וקוביץ'. רויטרס
ניצחון קליל על פוניני. דג'וקוביץ'/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully