וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנבחרת הצעירה: "נקודה בפורטוגל תהווה הישג"

9.10.2013 / 22:30

החבורה של מיכאל נס תנסה להפתיע במוקדמות היורו (ה', 20:15, אין שידור). צלישר מגן ימני, גם טואטחה ואצילי בהרכב

צילום ועריכה: קובי אליהו

הנבחרת הצעירה ערכה הערב בליסבון את האימון המסכם לקראת המשחק מחר (חמישי, 20:15, אין שידור) נגד הנבחרת המקבילה של פורטוגל במוקדמות אליפות אירופה. הנבחרת תערוך שני משחקי חוץ בחמישה ימים, כאשר לאחר המשחק תמריא לאוסלו למפגש נגד נבחרת נורבגיה. כזכור, במשחק הפתיחה ניצחה הנבחרת 2:7 את נבחרת אזרבייג'אן.

מאמן הנבחרת הצעירה מיכאל נס. ברני ארדוב
מבחן רציני יותר. מיכאל נס/ברני ארדוב

השינויים לעומת ההרכב שפתח נגד אזרבייג'אן הם הצבתו של עומר צלישר כמגן ימני במקום אלי דסה הפצוע, טאלב טואטחה שיפתח כמגן שמאלי ושיבוצו של עומר אצילי בקישור הקדמי במקומו של אמיר עגייב. החלק הקדמי ימשיך להיות מושתת על השלישייה הקדמית שכוללת את דור מיכה, אופיר מזרחי ומונס דאבור שכבשו יחד חמישה שערים נגד אזרבייג'אן.

בנבחרת מתכננים לחלק את העומס בין השחקנים ובמשחק נגד נורבגיה צפויים מספר שינויים בהרכב על מנת לעלות עם הרכב רענן יותר. שחקנים בנבחרת אמרו כי "יש לנו אמונה, אבל צריכים להבין שפורטוגל מגילאי הנערים ולאורך כל השנתונים תמיד אחת הטובות בעולם וקשה מאוד לשחק נגדה שווה בשווה. אם נוציא נקודה זה יהיה הישג".

מנהל הנבחרת אלי רוזן אמר לקראת המשחק לאתר ההתאחדות: ?ההכנות מתנהלות באופן משביע רצון. השחקנים התאוששו מהמסע הארוך מהארץ. בשל הנסיעה הארוכה משדה התעופה בליסבון, היה חשוב לתת לשחקנים זמן התאוששות. האווירה בנבחרת טובה, השחקנים מפוקסים מאוד לקראת המשימה. בשמי ובשם הצוות והשחקנים אנחנו מברכים את נבחרת הנוער על ההישג האדיר שלהם בניצחון אתמול על נבחרת איטליה ומאחלים להם שינצחו גם מחר נגד דנמרק וביום ראשון נגד ליכטנשטיין. כמו כן אנו כמובן מחזיקים אצבעות לנבחרת הלאומית במשחקה ביום שישי?.

הרכב משוער: ברק לוי, עומר צלישר, בן והבה, אדי גוטליב, טאלב טואטחה, עאהד עזאם, גדי קינדה, עומר אצילי, דור מיכה, אופיר מזרחי, מונס דאבור.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
טאלב טואטחה שחקן נבחרת ישראל הצעירה, יורו 2013. ברני ארדוב
אחד משלושה שינויים בהרכב הצעירה. טאלב טואטחה/ברני ארדוב

נבחרת פורטוגל הצעירה שיחקה גם היא רק פעם אחת עד כה במוקדמות יורו 2015, כשהביסה 1:5 את נורבגיה. הנבחרת של רוי ז'ורז'ה בן ה-40, מגן פורטו, ספורטינג ליסבון ונבחרת פורטוגל (45 הופעות ושער אחד) בעבר, לא הייתה בטורניר הגמר של אליפות אירופה מאז 2007, אז גם ניצחה בשלב הבתים 0:4 את ישראל אך הודחה יחד איתה.

המאמן הפורטוגלי אמר במסיבת העיתונאים לקראת המשחק: "ישראל נבחרת חזקה יותר מאזרבייג'אן שהיא היריבה הבאה שלנו. לישראל יש שחקנים מהירים בחלק הקדמי והיא מסוכנת מבחינה התקפית, אבל אני בוטח בשחקנים ומאמין שננצח. ננסה לכבוש הרבה שערים, ולהשיג אותם כמה שיותר מוקדם".

הכוכב של פורטוגל הוא ללא ספק ברומה, החלוץ הנהדר שהצטיין במונדיאליטו וחתם בקיץ בגלאטסראיי. קשר בנפיקה אנדרה גומס ייעדר בגלל פציעה מהמשחק במריניה גרנדה, כשבסגל נמצא גם רפאל גררו בן ה-19, מגן שמאלי יליד צרפת שמשחק בלוריין מהליגה הבכירה בצרפת ונחשב לכישרון גדול.

ברומה שחקן נבחרת פורטוגל הצעירה. AP
השחקן המרכזי של פורטוגל. ברומה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully