וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיכאל נס: "פורטוגל מהטובות באירופה בגיל הזה"

8.10.2013 / 12:54

מאמן הנבחרת הצעירה התייחס ליריבה בחמישי: "המטרה לתת הופעה טובה, הרווחנו כבוד". ניר דוידוביץ': "לגמרי מוכן לאתגר"

צילום ועריכה: קובי אליהו

הנבחרת הצעירה של ישראל תמריא הערב (שלישי) יחד עם הנבחרת הבוגרת לפורטוגל לקראת המפגש ביום חמישי (20:15 שעון ישראל) במריניה גרנדה. ישראל פתחה את קמפיין מוקדמות יורו 2015 עם 2:7 מרשים על אזרבייג'אן בעוד הפורטוגלים הביסו 1:5 את נורבגיה במחזור הפתיחה. לאחר המשחק בפורטוגל, תמשיך הנבחרת של מיכאל נס לנורבגיה למשחק שיתקיים ביום שלישי.

"הנבחרת שלנו נראית בכושר טוב וכולם מהצוות ועד השחקנים נותנים את הכול", אמר הגרמני במסיבת העיתונאים. "השחקנים נראים חדים ויש לנו הרבה ציפיות מהמשחק. אחרי התוצאות של שתי הנבחרות מהמחזור הראשון, הצופים יכולים לצפות לשערים ואנחנו מקווים שנחזור עם תוצאה טובה מאוד משני המשחקים".

דוידוביץ' מצטרף לצוות של הצעירה, נס פרסם סגל לפורטוגל

מיכאל נס, מאמן הנבחרת הצעירה. קובי אליהו
"יודעים איפה אנחנו צריכים להשתפר". נס/קובי אליהו

המאמן המשיך: "המטרות הן לתת שתי הופעות טובות. הרווחנו כבוד אחרי המשחק הראשון שלנו ואנחנו צריכים להראות זאת שוב. אנחנו יודעים איפה אנחנו צריכים להשתפר ויש טעויות שלא נוכל לעשות שוב כי האיכויות של שתי היריבות שונות. פורטוגל מהנבחרות הטובות באירופה בגיל הזה. ראינו את המשחק של פורטוגל ונורבגיה והתכוננו. יש להם איכויות, אבל זיהינו חולשות ואני מקווה שנוכל לנצח אותן. אף אחד לא מושלם. אנחנו יוצאים עם בטחון שמבוסס על ההופעות האחרונות שלנו ולדעתי אנחנו במסלול הנכון".

מאמן השוערים החדש של הנבחרת, ניר דוידוביץ', נכח גם הוא באירוע והתייחס לתפקיד החדש: "אני מאוד שמח ונרגש להצטרף לצוות של הנבחרת ולהיות שייך להתאחדות לכדורגל. אני לגמרי מוכן לאתגר וכמובן רוצה להיות שותף להישגים שהנבחרת תשיג".

דוידוביץ' נשאל על יורש אפשרי לדודו אוואט בנבחרת וענה: "אני מכיר טוב את השוערים בליגת העל. יש שלושה או ארבעה שבהחלט יכולים להתמודד על האפודה ולעשות עבודה טובה. יש רעיון שתקום אקדמיה לשוערים ואשמח להיות שותף לפרויקט כזה כי עם שוערים טובים צריך לעבוד בגיל צעיר. אם דבר כזה יקום, יהיו לנו יותר שוערים טובים ויותר אופציות לעתיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully