וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר דוידוביץ' מונה למאמן השוערים של הנבחרת הצעירה

שוער העבר יחליף בתפקיד את אסייג: "גאה לעזור לנבחרת". מאמן הצעירה מיכאל ניס: "היה שוער גדול, זה מכניס מוטיבציה"

ניר דוידוביץ? מונה להיות מאמן השוערים של הנבחרת הצעירה של ישראל, כך הודיעה היום (שבת) ההתאחדות לכדורגל. דוידוביץ? ייכנס לתפקידו בימים הקרובים, ויחליף בתפקידו את יעקב אסייג, שמסיים את תפקידו.

"אני גאה ושמח להיות חלק מהצוות המקצועי של נבחרות ישראל", אמר דוידוביץ', "מדובר בכבוד גדול ואני מקווה לתרום בצוות המקצועי, כמו שתרמתי כשהייתי שחקן בנבחרות. אני מודה למיכאל ניס על ההזדמנות שנתן לי ועל המינוי. אני שמח להיות חלק מנבחרות ישראל ומההתאחדות לכדורגל".

ניר דוידוביץ' שוער מכבי חיפה במשחק הפרישה. אדריאן הרבשטיין
יוצא לדרך חדשה. דוידוביץ'/אדריאן הרבשטיין

על פי ההתאחדות, יעקב אסייג סיים את תפקידו בשל אילוצי לוחות זמנים וחוסר היכולת לשלב בין קבוצתו בני יהודה לבין הנבחרת הצעירה.

המנהל הטכני של נבחרות ישראל הצעירות ומאמן הנבחרת הצעירה, מיכאלס ניס: "אני מודה ליעקב אסייג, היה תענוג גדול לעבוד לצידו. איש מקצוע ברמה הגבוהה ביותר.

"אני מאוד שלם ושמח עם הבחירה שלי למנות את ניר למאמן השוערים. ניר היה שוער גדול ואני בטוח שהוא יתרום רבות לנבחרת. השחקנים זוכרים אותו כמובן כשוער נהדר וזה מכניס מוטיבציה גדולה לצוות ולשחקנים כשיש ספורטאי גדול בצוות. אני בטוח שניר ייתן ערך מוסף גדול עם שילובו בנבחרת?.

הנבחרת הצעירה תתכנס מחר (א?) לקראת המשחקים נגד פורטוגל (חוץ) ונורבגיה (חוץ) שיתקיימו במסגרת מוקדמות אליפות אירופה, צ?כיה 2015.

סגל הנבחרת:

שוערים: רם שטראוס (הפועל רמת גן), ברק לוי (מכבי תל אביב).

הגנה: אמיר בן שמעון (מ.ס אשדוד), אדי גוטליב (הפועל עכו), בן והבה (בני יהודה), עוביידה חטאב (הכח עמידר רמת גן), ירין חסן (מכבי נתניה), טאלב טואטחה (מכבי חיפה), טל כחילה (בית"ר ירושלים), עאהד עזאם (הפועל חיפה),

קישור: עומרי אלטמן (מכבי תל אביב), עומר אצילי (בית"ר ירושלים), לוטם זינו (הפועל באר שבע), דור מיכה (מכבי תל אביב), דיא סבע (מכבי פתח תקוה), קני סייף (הפועל רמת השרון), אמיר עגייב (בני יהודה), עומר צלישר (מכבי נתניה), רועי קהת (מכבי יבנה).

התקפה: גדי קינדה (מ.ס אשדוד), גיל יצחק (בני יהודה), מואנס דאבור (מכבי תל אביב), אופיר מזרחי (עירוני קרית שמונה).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully