וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משטר חדש בלייטון אוריינט: בלי פיפ"א 14 ביום המשחק

המומנטום של מוליכת הליגה הראשונה באנגליה נעצר מאז יציאת משחק המחשב לשוק: "זה ממש לא תורם לביצועים בזמן אמת"

מנג'ר לייטון אוריינט ראסל סלייד. Alex Broadway, GettyImages
תשחקו בימים אחרים. המנג'ר ראסל סלייד/GettyImages, Alex Broadway

שמענו על מנג'רים מסוימים שאוסרים על שחקנים לקיים יחסי מין בזמן טורניר גדול או בסמוך למשחקים. קראנו על מאמנים שאוסרים לדבר בטלפון הנייד במתחם האימונים. פאולו די קאניו, למשל, אסר על שחקניו גם לאכול מיונז, קטשופ, לשיר ולהוסיף קרח לקולה. אבל בלייטון אוריינט המציאו איסור חדש ומיוחד: אסור לשחק פיפ"א 14 ביום של משחק.

בקבוצה מהליגה הראשונה פתחו טוב את העונה. שמונה ניצחונות משמונה משחקים, והפרש שערים של 18+ היוו פתיחה סוערת לעונה, וכמובן שהקנו את המקום הראשון. ואז יצא לשוק משחק המחשב המוצלח, והקבוצה של ראסל סלייד סיימה את שני המשחקים האחרונים בתיקו 1:1.

קצין התקשורת של המועדון צוטט ב"אינדיפנדנט": "יש שולחן מסאז'ים, מכונת קפה וטלוויזיה פתוחה ועדיין הדבר שהכי מרגש את השחקנים זה פלייסטיישן 3. הבחורים, במיוחד לויד ג'יימס, נתקעים מול פיפ"א 14 ומשחקים. הם אפילו בוחרים את הקבוצה שלנו ומשחקים מול הקבוצה שאנו עומדים לפגוש. הצוות החליט מהר על מדיניות חדשה של איסור לשחק במשחק הזה. הבוס חושד שיותר מדי שעות של פיפ"א ביום המשחק ממש לא תורמות לביצועים במשחק האמיתי".

ברוקס פק מ"יהאו" דווקא מציג הצעת ייעול: "אולי דווקא הם צריכים לשחק יותר. או שפשוט ישחקו עם ברצלונה ובאיירן מינכן במקום עם עצמם".

מדהים: כדורגל בחצר של מלכת אנגליה

אוהדי מנצ'סטר יונייטד חוגגים את פציעתו של פלאיני

גאס פוייט מונה למנג'ר סנדרלנד

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

לויד ג'יימס שחקן לייטון אוריינט. Alex Broadway, GettyImages
"יש שולחן מסאז'ים, מכונת קפה וטלוויזיה פתוחה ועדיין הדבר שהכי מרגש את השחקנים זה פלייסטיישן 3". לויד ג'יימס/GettyImages, Alex Broadway

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully