וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי מנצ'סטר יונייטד חגגו את פציעתו של פלאיני

הבלגי זקוק לניתוח ויחמיץ כחודשיים, האוהדים הגיבו בפייסבוק: "ההחתמה הגרועה באירופה". קומפני ייעדר כחודש

27.5 מיליון ליש"ט שילמה מנצ'סטר יונייטד ביום האחרון של מועד ההעברות לפני קצת יותר מחודש על מנת להפוך את הבלגי מרואן פלאיני לרכש הגדול, והיחיד שלה במהלך הפגרה החולפת. באולד טראפורד קיוו שהשחקן, אותו הביא המנג'ר החדש דייויד מויס מקבוצתו הקודמת אברטון, יהפוך במהרה לכוכב באולד טראפורד, אבל נראה כי המצב רחוק מלהיות כזה.

היום (שני) פרסמה יונייטד הודעה בדף הפייסבוק שלה לפיה פלאיני זקוק לניתוח בזרוע, שם הוא סובל מפציעה ברצועות. הקשר ישחק עם נבחרתו מול קרואטיה ו-ווילס במוקדמות אליפות העולם בשבוע הקרוב ולאחר מכן הוא יעבור ניתוח ועלול להחמיץ כחודשיים.

מרואן פלאיני שחקן מנצ'סטר יונייטד. Michael Regan, GettyImages
לא לזה הוא פילל. פלאיני/GettyImages, Michael Regan

את אוהדי השדים האדומים מסתבר, החדשות האלה ממש לא העציבו. בעוד הקבוצה כתבה: "עזרו לנו לאחל לפלאיני החלמה מהירה", אולם התגובות היו רחוקות מכך.

"תשלחו אותו ואת מויס בחזרה לאברטון, הם לא שווים כלום", כתב אוהד אחד ואילו אחר הוסיף: "חמור אחד פחות לדאוג ממנו". עוד תגובות כללו: "נקווה שהוא יהיה בחוץ עד שיונייטד תוכל למכור אותו", "חדשות טובות", "שמח שהוא בחוץ", "הדבר הכי טוב שיכול היה לקרות לנו", "לא הפסד גדול. אנחנו טובים יותר בלעדיו. הוא אבוד על המגרש. הבזבוז הגדול אי פעם של 30 מיליון ליש"ט?" ו"מקווה שזו פציעה לשנתיים-שלוש". אוהד אחד אף קרא לו "ההחתמה הגרועה באירופה בקיץ האחרון". נראה כי דרכו של פלאיני ללב האוהדים עוד ארוכה ומתישה.

*חדשות רעות למנצ'סטר סיטי, שהבלגי שלה, הקפטן וינסנט קומפני, יחמיץ ארבעה שבועות בגלל פציעה במפשעה. קומפני נטש את משחק הניצחון על אברטון בשבת כבר בדקה ה-34 וזו פציעתו השנייה העונה, לאחר שהחמיץ כבר חודש שלם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully