וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קדם עונה: גל מקל קלע 2 נקודות וחילק 5 אסיסטים

בכורה לא טובה לרכז הישראלי בהפסד של דאלאס לניו אורלינס בקדם עונה. שיחק 19 דקות והוסיף 5 ריבאונדים ו-5 איבודים. נוביצקי: "הוא יצטרך ללמוד". מקל: "אתקן את הטעויות שלי"

קבוצות ה-NBA ממשיכות להתכונן במלוא המרץ לפתיחת עונת 2013-14 שתצא לדרך ב-29 באוקטובר. הלילה (בין שני לשלישי) התקיימו שמונה משחקי טרום עונה, ביניהם זה של דאלאס וגל מקל נגד ניו אורלינס וכן זה של אלופת ישראל, מכבי חיפה, בו היא הובסה על ידי פיניקס (ידיעה נפרדת).

שחקן דאלאס מאבריקס, גל מקל, לפני שחקן ניו אורלינס פליקנס, אנתוני דייויס. Tony Gutierrez, AP
יחס אסיסטים-איבודים לא טוב. מקל נאבק בדייויס/AP, Tony Gutierrez

דאלאס - ניו אורלינס 94:92

חוסה קלדרון, דווין האריס ושיין לארקין פצועים ואחרי שהתבלט בליגת הקיץ, גל מקל קיבל את המושכות של המאבריקס גם במשחק טרום העונה הראשון שלה עם מקום בחמישייה. הרכז הישראלי הסתפק ב-19 דקות משחק, קלע 2 נקודות ב-1 מ-5 מהשדה, הוריד 5 ריבאונדים, הראה ניצוצות עם 5 אסיסטים, אבל גם איבד 5 כדורים.

מקל קיבל לפני המשחק רוח גבית מקלדרון ("צא לשם, תהיה רגוע ותשחק את הכדורסל שאתה יודע") והציג כדורסל אנרגטי מאוד, אבל גם קצת מפוזר. הוא מסר 4 אסיסטים כבר ברבע הראשון, אבל גם הספיק לאבד 3 כדורים בחמש הדקות הראשונות של המשחק.

דירק נוביצקי נשאל על ההופעה של מקל אחרי סיום המשחק ואמר: "זה קשה, כמובן שהוא יצטרך ללמוד". מקל עצמו הודה בסיום: "חוץ מאיבוד אחד, כשהשחקן היריב ממש חטף ממני את הכדור, האחרים היו לא מחויבים. נשרקו נגדי צעדים, הייתה מסירה לא טובה, אבל אני לא מודאג. כלומר, זה יכול לקרות בכמה משחקים, אבל אני אלמד ואתקן את הטעויות שלי".

ברנדן רייט הוביל את דאלאס עם 14 נקודות ומונטה אליס קלע 13. נוביצקי ששיחק 22 דקות, קלע 6 נקודות. אנתוני דייויס שנכנס לשנתו השנייה בליגה, בלט אצל הפליקנס עם 25 נקודות ובריאן רוברטס קלע 17.

שחקן דאלאס מאבריקס, גל מקל, לפני שחקן ניו אורלינס פליקנס, בריאן רוברטס. Tony Gutierrez, AP
קיבל דחיפה מקלדרון. מקל מול רוברטס/AP, Tony Gutierrez

מיאמי - אטלנטה 87:92

פתיחה טובה של אלופת השנתיים האחרונות למשחקי קדם העונה. הפער היה דו ספרתי לאורך דקות ארוכות לפני שההוקס הורידו בזכות רבע אחרון של 20:31. כריס בוש הוביל את מיאמי עם 21 נקודות ורוג'ר מייסון קלע 14. לברון ג'יימס הסתפק ב-9 נקודות, 5 ריבאונדים ו-5 אסיסטים ב-21 דקות משחק. דוויין וייד לא שיחק. מייק סקוט ופול מילסאפ קלעו 13 ו-12 בהתאמה אצל ההוקס.

בוסטון - טורונטו 97:89

בראד סטיבנס פתח את ימי בוסטון סלטיקס שלו עם הפסד והמאמן בן ה-36 מקווה שהעתיד יראה טוב יותר. רודי גיי וטיילר הנסברו קלעו 17 כל אחד אצל הראפטורס, ג'ראלד וואלאס השיב ב-16 וג'ארד סאלינג'ר הוסיף 14 שלא עזרו לסלטיקס.


מינסוטה - צסק"א מוסקבה 108:106 (לאחר הארכה)

ניצחון נאה לרוסים אחרי 53 דקות ארוכות. מילוש תאודוסיץ' השווה מהקו לפני תום המשחק והוא וג'רמי פארגו הבטיחו את הניצחון שניות הסיום של ההארכה. הסרבי הצטיין עם 26 נקודות ו-9 אסיסטים, ויטלי פרידזון וננאד קרסטיץ' קלעו 13 כל אחד וסשה קאון סיפק 12 נקודות ו-9 ריבאונדים. דרק וויליאמס קלע 21 עבור הוולבס וקווין מרטין תרם 16.

שחקן מיאמי היט, לברון ג'יימס, מול שחקן אטלנטה הוקס, דמאר קארול. רויטרס
החופש נגמר. לברון/רויטרס

שיקגו - ממפיס 87:106

מחצית שנייה של 42:62 הייתה מה שהבולס היו צריכים אחרי מחצית ראשונה צמודה. קרלוס בוזר הוביל עם 16 נקודות וקירק היינריך וטאג' גיבסון הוסיפו 15 כל אחד. דריק רוז תרם 13 נקודות, 4 ריבאונדים, 3 אסיסטים ו-3 חטיפות. ג'ריד ביילס הוביל את הגריזליס עם 15 נקודות.

פורטלנד - ל.א קליפרס 89:81

רשימת קלעים מאוזנת של הקליפרס עשתה את העבודה: דיאנדרה ג'ורדן 16, כריס פול 15, ווילי גרין ובלייק גריפין 14 כל אחד. אלוף אירופה ניקולא באטום הוביל את הבלייזרס עם 12 נקודות ודמיאן ליליארד קלע 11.

גולדן סטייט - סקרמנטו 81:94

בניגוד ללא מעט שחקנים בשלב הזה של העונה, נראה שסטפון קרי כבר נמצא בכושר קליעה מזהיר. הצלף הנפלא קלע 4 מ-7 מחוץ לקשת וסיים עם 23 נקודות. קליי ת'ומפסון הוסיף 17 ודייויד לי סיים עם 14 ו-13 בנקודות וריבאונדים. אייזיה ת'ומאס קלע 15 עבור הקינגס.

שחקן שיקגו בולס, דריק רוז. Jeff Roberson, AP
13 נקודות. רוז/AP, Jeff Roberson

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully