וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר יונייטד מציעה לינוזאי העלאה של 2,900 אחוז

הבלגי בן ה-18 מרוויח 1,000 ליש"ט לשבוע ויסיים את חוזהו בקיץ. השדים האדומים ינסו להשאירו ומציעים לו 30 אלף ליש"ט

עדנאן ינוזאי לא יורד ביומיים האחרונים מהכותרות. הבלגי בן ה-18 של מנצ'סטר יונייטד כבש צמד נגד סנדרלנד ביום שבת, העניק לשדים האדומים ניצחון 1:2 ומאז התקשורת האנגלית לא מרפה. זה התחיל עם דיווחים (שמאוחר יותר אושרו) על כך שבהתאחדות האנגלית רוצים לזמן אותו לנבחרת המקומית - הרי ינוזאי, בלגי ממוצא קוסוברי, הגיע למנצ'סטר יונייטד בגיל 16 ובמידת הצורך יקבל דרכון בריטי, אבל עכשיו רוב העניין הוא החוזה שלו.

הקשר הצעיר חתום כרגע על חוזה עד יוני 2014 והמשמעות היא שהוא יוכל לעזוב את אולד טראפורד כמעט ללא תמורה בקיץ הקרוב. לכן במשרדי ההנהלה עושים כעת מאמצים כבירים להחתים אותו על חוזה חדש. באנגליה מדווחים שכדי שזה יקרה, ביונייטד מתכוונים להציע לו חוזה בגובה של 30 אלף ליש"ט לשבוע. כרגע הבלגי הצעיר מרוויח 1,000 ליש"ט לשבוע ובמילים אחרות, הוא צפוי לקבל העלאה של 2,900 אחוז.

ב"גרדיאן" סיפרו היום שינוזאי נמצא על הכוונת של באיירן מינכן, יובנטוס וריאל מדריד. סוכנו כבר התבטא בעניין בשבוע שעבר ואמר: "לא אנקוב בשמות, אבל אני יכול להגיד שיש בעדנאן עניין מצד מספר קבוצות באירופה. העזיבה של סר אלכס פרגוסון גרמה לכך שהדיונים על החוזה שלו נקטעו, אבל עכשיו אנחנו עומדים לחדש אותם".

ויין רוני אמר אתמול על חברו לקבוצה: "אני בטוח שההתאחדות תעשה כל שביכולתה כדי שהוא יוכל לשחק בנבחרת אנגליה. הוא כישרון גדול, יש לו יכולת גבוהה. הוא לוקח את הכדור, רץ איתו, מכדרר מול שחקנין. המנג'ר האמין בו והוא החזיר לו על האמון הזה. אנחנו מאוד שמחים שההחלטה לפתוח איתו השתלמה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully