וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מויס משבח את ינוזאי: "הוא כישרון מיוחד"

דייויד מויס הילל את הילד בן ה-18, שהציל את מנצ'סטר יונייטד: "קשה לעצור אותו". רוג'רס על סוארס וסטארידג': "קשר טלפתי"

עדנאן ינוזאי שחקן מנצ'סטר יונייטד. AP
ככה נראית הופעת בכורה. ינוזאי/AP

אין ספק מיהו גיבור השבת באנגליה: עדנאן ינוזאי בן ה-18 הציל את אתמול מנצ’סטר יונייטד מעוד מבוכה, כשהפך פיגור מול סנדרלנד ל-1:2 עם צמד אדיר. ינוזאי, הבלגי בן ה-18, קיבל לראשונה את חולצת ההרכב של האלופה, ראה את קבוצתו נקלעת לפיגור מוקדם מול הקבוצה האחרונה בטבלה, אבל גמל למאמנו דייויד מויס על האמון שקיבל, כשסיפק צמד מצוין שמעניק ביטחון לקבוצתו, ובמיוחד למאמנו, שהצליח לשלוף את הג'וקר המיוחל.

מויס לא הסתיר את שביעות הרצון שלו. "אני זוכר שנתתי לויין רוני לפתוח בהופעת בכורה, גם לרוס בארקלי (שחקן אברטון המבטיח), ואני סבור שלעדנאן יש את היכולות האלה", אמר מויס, "הוא שחקן פשוט מצוין.

"תכננתי לתת לו לשחק כבר לפני שלושה או ארבעה שבועות, אבל זה לא יצא בגלל כל מיני סיבות, וחשבתי שהיום זה הזמן הנכון. הוא היה כל כך טוב, שהיה ממש קשה לעצור אותו. הוא כישרון מיוחד. הוא יודע לכבוש, לטפל בכדור, אבל אני מאמין שהוא יצליח להישאר עם רגליים על הקרקע".

מויס שוב ראה את ההגנה שלו מועדת, כשנמניה וידיץ' שגה ו"בישל" לסנדרלנד את השער הראשון, אבל למזלו, דה חאה חיפה על ההגנה כשהציל נגיחה אדירה עמנואל גיאצ'ריני כשסנדרלנד הוליכה 0:1. "זו הייתה הצלה מדהימה", אמר מויס, "אמרתי לו במחצית שהוא השאיר אותנו במשחק. חוץ מאשר בשער הראשון, אני חושב שהשחקנים עשו היום עבודה טובה".

שחקן ליברפול דניאל סטארידג'. רויטרס
נהנה ליד סוארס. סטארידג'/רויטרס

אבל עם כל הכבוד ליונייטד, מי שנמצאת בפסגה האנגלית היא ליברפול (לפחות באופן זמני), אחרי שניצחה 1:3 את קריסטל פאלאס. האופטימיות הגדולה של ליברפול ממשיכה להגיע מכיוון החלוצים דניאל סטארידג' ולואיס סוארס, שכבשו ביחד חמישה שערים בשני המשחקים האחרונים. "תרגלנו הרבה את התיאום ביניהם", אמר ברנדן רוג'רס על הצמד, "ידענו שאם הם יעבדו על זה קשה, בסוף יגיעו התוצאות. הם לא חלוצים סתטייים, הם נעים כל הזמן קדימה ואחורה. יש ביניהם שילוב טלפתי שמאפשר להם לשחק ביחד, וכולם רואים כמה זה עוזר לקבוצה".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully