וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפתי: "לקחנו מודלים של קבוצות שמכבי התקשו נגדן"

7.10.2013 / 11:15

קשר מ.ס אשדוד הגיב לתלונות אנשי מכבי תל אביב: "היה משחק הוגן". שביעות רצון ממרציאנו, בקל סובל מקרע בשריר?

one

מ.ס.אשדוד זכתה אמש להיות הראשונה שמצליחה לקחת נקודות לאלופה מכבי תל אביב, כאשר סיימה איתה בתיקו מאופס באצטדיון הי"א. האשדודים לא ניצחו אמנם, אך הצליחו לשמור על רשת נקייה וגם אחרי חמישה מחזורים הם טרם נוצחו בביתם.

במועדון נרשמה שביעות רצון מהמחוייבות והלחימה של כל שחקני הקבוצה, כאשר מעל כולם בלט השוער אופיר מרציאנו, שלמרות שלא היתה לו עבודה רבה, הצליח לקראת הסיום לספק את אחת מהדיפות העונה, כאשר הצליח להדוף נפלא, בזינוק אינסטינקטיבי, נגיחה מדוייקת של מונס דאבור לכיוון החיבורים.

הדבר היחיד שהדאיג את אנשי הקבוצה בסיום, היה מצבו הבריאותי של הקשר רועי בקל, שהוחלף כבר לאחר 12 דקות בשל מתיחה חזקה בשריר הירך האחורי. בקל יעבור בדיקות בימים הקרובים כדי לשלול אפשרות של קרע רציני בשריר. בצוות הרפואי ינצלו כעת את פגרת הנבחרת על מנת לטפל בבקל ובמספר פצועים נוספים דוגמת ג'ואון אושאניווה וגדי קינדה.

גיא צרפתי שחקן מ.ס. אשדוד. קובי אליהו
גיא צרפתי: "ניר עשה לנו הכנה מאוד טובה"/קובי אליהו

"כל קבוצה משרתת את האינטרסים שלה", אמר הקשר גיא צרפתי לאחר חילוץ הנקודה מהאלופה. "אנחנו מבחינתנו יצרנו סוג של פינג פונג מתחילת העונה, ניצחנו, הפסדנו, ניצחנו ושוב הפסדנו, אז רצינו במשחק אחד להיות קצת יותר יציבים. שיחקנו הפעם קצת יותר הגנתי וצפוף. מכבי תל אביב קבוצה מצויינת ומאוד רצינו לנצח, אבל מצד שני היה חשוב לנו לא לצאת מפרופורציות וגם לא להפסיד נגדם זו תוצאה טובה".

צרפתי התייחס לדבריו של מאמן מכבי פאולו סוזה שאמר ששחקני אשדוד באו בעיקר להפריע לשטף המשחק: "לסוזה יש שחקנים טובים, למכבי יש קבוצה טובה, קבוצה מהירה ואיכותית. הכלים שהם מעלים מהספסל הם מאוד מהירים וחזקים ולפעמים צריך להשתמש בדברים אחרים בשביל להוציא נקודות וזה משהו שעושים אותו בכל העולם. בסך הכל אני חושב שהיה משחק הוגן ומעניין והכל היה בגבולות משחק הכדורגל".

"אני חושב שניר (קלינגר, ר"ב), עשה הכנה מאוד מאוד טובה", הוסיף הקשר. "במשך כל השבוע ראינו וידאו והמון משחקים של קבוצות אחרות, בכדי לראות איך הן שיחקו מול מכבי תל אביב, נגד מי הם התקשו ונגד מי היה להם יותר קל. לקחנו מודלים של קבוצות שמכבי התקשו נגדן וביצענו את זה במשחק. אנחנו לא צריכים לשמוח כמו אחרי נצחון, אבל בהחלט להוציא נקודה זה מספק".

צרפתי נשאל האם נצחון נגד מכבי חיפה ותיקו מול מכבי ת"א פותח את התיאבון לקראת ההמשך והשיב: "אין ספק שאנחנו מרגישים וכולם גם רואים, שיש באשדוד קבוצה תוססת, שנלחמת ויודעת לשחק כדורגל. אני חושב שלמעט הפעם שהיו לנו מעט מצבים, אז בכל המשחקים שלנו יש המון מצבים. יש כאן קבוצה מאוד אנרגטית ואיכותית בהתקפה, וכן יש הרבה מה לצפות מהקבוצה שלנו ואני חושב שנדבר חזק השנה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully