וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלברמן: "ברור שיגידו שיש רוטציה, אנו נישאר בשלנו"

6.10.2013 / 22:15

סוזה מתוסכל מה-0:0 שעצר את מכבי ת"א ("קשה לשחק עם כאלה הפרעות"), אלברמן לא נבהל. קלינגר גאה: "עשינו דברים שגם באירופה לא עשו מול מכבי"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

המאזן המושלם של מכבי תל אביב בליגה נקטע הערב (ראשון), כשהאלופה אכזבה וסיימה ב-0:0 בלבד עם מ.ס. אשדוד. דווקא אחרי הניצחון הנפלא על בורדו בליגה האירופית, ואולי אפילו בגללו, שחקניו של פאולו סוזה נראו עייפים בעיר הנמל, וגם הרוטציה המוכרת לא ממש עזרה. סביר להניח שהחזרה למסלול הנצחונות תגיע כבר במחזור הראשון אחרי פגרת הנבחרות, כשהאלופה תפגוש את נמושת הליגה, הפועל ניר רמת השרון.

מאמן מכבי תל אביב פאולו סוזה. קובי אליהו
לא לעולם חוסן. פאולו סוזה/קובי אליהו

פאולו סוזה נשמע מתוסכל ועצבני בסיום, ואמר: "לא מצאנו את השער. תמיד קשה לשחק כשיש הרבה הפרעות במשחק, כשהקצב נפגע. אני גאה בשחקנים שלי, הם הציגו כדורגל חיובי וככה אנחנו רוצים לשחק. אנחנו מרגישים שהאוהדים מרוצים מהצורה שבה אנחנו משחקים". כשנשאל מה התחושות בחדר ההלבשה אמר סוזה: "השחקנים חיוביים, כי זו הדרך של מכבי".

גל אלברמן הוסיף: "אנחנו לא מתנתקים ממה שקורה. ברור שתמיד יגידו שיש רוטציות, אבל אנחנו נישאר בשלנו. אין ספק שהיינו צריכים לייצר משחק יותר טוב. יש לנו אמונה גדולה בעצמנו ואני חושב שיש לנו המון ביטחון לקראת ההמשך".

כמו כן, אלי גוטמן זימן הערב את חלוץ מכבי תל אביב טל בן חיים לסגל נבחרת ישראל למשחקים נגד פורטוגל וצפון אירלנד.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
שחקני מכבי תל אביב. קובי אליהו
ירדו מאוכזבים. שחקני מכבי תל אביב/קובי אליהו

מאמן אשדוד ניר קלינגר נשמע מסופק: "נקודה חשובה, אלו הנקודות הראשונות שמכבי מפסידה. לא היה להם קל פה. ספגנו מכה קשה כשאיבדנו את בקל שהוא אחד השחקנים החשובים שלנו. לכן המשחק פחות שטף מבחינתנו, אבל עמדנו טוב, סגרנו אותם טוב ואני מאוד גאה בחבר'ה שלי. הם עשו דברים שגם קבוצות באירופה לא הצליחו לעשות מול מכבי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully