וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווילשר: "בסופו של יום חשוב מה שאתה עושה על המגרש"

הקשר שסידר לארסנל נקודה במשחק בווסט ברומיץ' התייחס לתקרית בה נתפס מעשן. ונגר: "לנו ויתרו על דברים גרועים יותר"

אחרי חמישה ניצחונות רצופים נעצרה אמש (ראשון) ארסנל במשחק החוץ נגד ווסט ברומיץ' כשסיימה בשיוויון 1:1. התותחנים ירדו למחצית בפיגור 1:0 משערו של קלאודיו ז'אקוב הארגנטינאי, אך בדקה ה-63 הצליחה לחלץ את הנקודה משערו של ג'ק ווילשר המוכשר, שנעזר באחד משחקי ההגנה של היריבה. הקבוצה של ארסן ונגר נשארה במקום הראשון בטבלה, כשהיא מקדימה את ליברפול רק בהפרש שערים. אחרי פגרת הנבחרת היא תארח באמירויות את נוריץ'.

ג'ק ווילשר שחקן ארסנל. רויטרס
האוהדים כבר חיברו לו שיר על התקרית. ג'ק ווילשר/רויטרס

בסיום המשחק התייחס המנג'ר הצרפתי לקשר הצעיר שחילץ עבורו את הנקודה, "הוא התקשה למצוא את הקצב במשחק", אמר ונגר, "אבל לוילשר יש אופי. הוא אף פעם לא מוותר, ממשיך לשחק את המשחק. שיחקו מולו אגרסיבי בצורה קצת יוצאת דופן, והוא לא קיבל את העבירות שהגיעו לו". הקשר עצמו סיכם את המשחק ואמר: "זה מגרש קשה, אבל אנחנו שמחים עם הנקודה. זה היה משחק קשה עבורי אישית, לא קל לי לשחק באגף, אני עומד לומד את זה אבל שמח לעשות זאת עבור הקבוצה".

שחקן נבחרת אנגליה עמד בסוף השבוע בכותרות לא רק בשל היכולת שלו לאחר שנתפס על ידי צלמי הפפראצי מעשן באחד המועדונים באנגליה. אוהדי ארסנל לא נשארו אדישים למקרה ושינו את השיר אותו שרים לשחקן בהתאם לסיטואציה. "בסופו של יום מה שחשוב זה מה שאנחנו עושים בסוף השבוע על המגרש, ואתה צריך לעשות את העבודה שלך", התייחס ווילשר לתקרית. ונגר עצמו גם כן הגיב ואמר: "לא יודע אם הוא הפסיק לעשן. הוא בחור כנה, אם הוא טעה, הוא יודע את זה. שחקנים לא יכולים לעשות הכל בימים הללו, לנו ויתרו ועשינו יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully