וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: טוטנהאם הובסה, צ'לסי ניצלה, רק תיקו לארסנל

התרנגולים הושפלו בביתם ב-3:0 לווסטהאם. מחליפי הבלוז סידרו 1:3 על נוריץ', התותחנים ראשונים אחרי 1:1 עם ווסט ברום

אחרי הניצחונות של מנצ'סטר יונייטד, מנצ'סטר סיטי וליברפול, המחזור השביעי בפרמיירליג הגיע היום (ראשון) לסיומו עם שלוש הגדולות של לונדון. ארסנל שבה לפסגה על אף שסיימה ב-1:1 בלבד עם ווסט ברומיץ', ובכך הגיע לו לסיומו רצף של עשרה נצחונות. טוטנהאם הושפלה אחרי תבוסה ביתית של 3:0 לווסטהאם, בעוד צ'לסי נאלצה לעבוד קשה מאוד לפני שגברה על נוריץ' 1:3.

אוסקר שחקן צ'לסי חוגג. רויטרס
פתח את מסכת השערים. אוסקר/רויטרס

נוריץ' - צ'לסי 3:1

הנה נתון מעניין שממשיך להדיר שינה מעיניו של ז'וזה מוריניו, למרות הניצחון שמעניק לה לפחות זמנית את המקום השלישי בטבלה: אף לא אחד מהחלוצים בסגל של הבלוז מצאו את הרשת העונה. המגמה הזאת נמשכה גם היום במשחק מול הקנריות, כשדמבה בה החמיץ שוב ושוב ממצבים קורצים. למזלם של הבלוז, הקשרים שלה ממשיכים לספק את הסחורה, והיום כבשו את כל שלושת השערים לזכותה. מי שזכה לקרדיט מחודש הוא חואן מאטה, שאחרי הספסול המתוקשר שלו חזר להרכב הפעם אחרי שלושה שבועות.

הקנריות רצו לעצור את הרצף המביך, הרי בפעם האחרונה בה ניצחו את הבלוז הייתה אי שם בשנת 1994. כבר בדקה ה-4 אוסקר העלה את צ'לסי ליתרון עם בעיטה מצוינת מקצה הרחבה לפינה הרחוקה. צ'לסי הגיעה לעוד כמה מצבי הבקעה מצוינים, אך אחוז ניצול המצבים שלה ממשיך להיות נמוך, ועל כך היא נענשה אחרי שבדקה ה-67 נוריץ' מצאה את השוויון: הגבהה לעבר הרחבה הסתיימה בנגיחה של אנת'וני פיליגנטון שברח לדויד לואיז והכניע את צ'ך. נוריץ' המשיכה לסכן את שער ולגרום למוריניו להחסיר פעימה, אך החילופים של האחרון השתלמו בגדול.

בדקה ה-85 שגיאה חמורה של אלכסנדר טטיי הותירה את אדן הזאר שנכנס כמה דקות קודם לכן לגלגל את הכדור לרשת. שתי דקות לאחר מכן, וויליאן התכבד בשער בכורה במדי צ'לסי, עם בעיטה נפלאה ברגל שמאל לחיבורים מקצה הרחבה. ניצחון רביעי לצ'לסי העונה, והיא נמצאת מרחק שתי נקודת מליברפול.

שחקני צ'לסי חוגגים, למעלה דויד לואיז. רויטרס
כמו תמיד, חוגגים על חשבון הקנריות. דויד לואיז/רויטרס

ווסט ברומיץ' - ארסנל 1:1

רצף מדהים של עשרה נצחונות הגיע הערב לסיומו עבור התותחנים, שלא היו רחוקים להפסיד לקבוצה שהכניעה את מנצ'סטר יונייטד בשבוע שעבר. על אף התיקו, התותחנים שבו למקום הראשון על חשבון ליברפול, כשלשתיהן 16 נקודות, אך לארסנל הפרש שערים עדיף.

ונגר לא הרבה לבצע שינויים מההרכב שניצח את נאפולי, וקבוצתו היתה חלשה בפתיחה. בדקה ה-42 היא גם צנחה לפיגור, כשקלאודיו ז'אקוב הארגנטינאי הגיע ראשון להגבהה של מורגן אמלפיטנו ונגח פנימה. השוויון הגיע בדקה ה-63, כשג'ק ווילשייר קיבל כדור מתומאס רוזיצקי, והפציץ כדור שפגע בשחקן הגנה, הטעה במעט את בואז מייהיל ונכנס. בדקה ה-77 כמעט הכריע אוליבייה ז'ירו את המשחק כשמצא עצמו לבד לגמרי מול מייהיל, אך השוער הציל את המארחת והתוצאה נותרה על כנה.

שחקן ארסנל מסוט אוזיל מול ווסט ברומיץ' קלאודיו ז'אקוב. Michael Regan, GettyImages
מפלה ראשונה מאז הגעת אוזיל. הגרמני מול ז'אקוב/GettyImages, Michael Regan

טוטנהאם - ווסטהאם 3:0

מדהים. עד הערב, התרנגולים ספגו שני שערים בשישה משחקים. הערב, דווקא בווייט הארט ליין, הם ספגו לא פחות משלושה ונחלו את הפסדם השני העונה (גם הראשון, אגב, היה בדרבי לונדוני - מול ארסנל). האורחת חוגגת ניצחון שני העונה, שמקפיץ אותה מהמקום ה-18 הישר על המקום ה-12. ווינסטון ריד נגח את הראשון בדקה ה-66 אחרי כדור קרן של קווין נולאן, ריקרדו ואז-טה הכפיל שש דקות מאוחר יותר, בזכות כדור עומק מצוין של מארק נובל, והבליץ המטורף הגיע לסיומו בדקה ה-79, כשראבל מוריסון המוכשר סיים פריצה אישית נפלאה עם הקפצה אלגנטית מעל הוגו לוריס, על מנת לקבוע את תוצאת המשחק.

שחקן טוטנהאם מוסא דמבלה מול שחקן ווסטהאם ראבל מוריסון. Mike Hewitt, GettyImages
חתם את התוצאה עם שער מבריק. מוריסון מול דמבלה/GettyImages, Mike Hewitt

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully