וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יניב קטן טעה כשאמר שהחיזוק בקיץ היה נכון"

7.10.2013 / 8:33

במכבי חיפה מפנימים: ראיוס היחיד שהבריק מבין שחקני הרכש. הספרדי נראה שפוף בסיום. בכיר: "נשקול להתחזק בינואר"

one

התמונות בחדר ההלבשה לאחר התיקו אמש (ראשון) מול הפועל באר שבע מעידות כנראה על המצב במכבי חיפה: בדומה לעונה שעברה, גם העונה הירוקים לא מבקרים בגלוי את קצב צבירת הנקודות למרות פתיחה צולעת. למרות שהפער ממכבי תל אביב נשמר, במועדון החלו לדבר אתמול על החיזוק בקיץ.

"שמעתי את קטן אומר שהתחזקנו במקומות הנכונים, אבל קשה להסכים. כנראה שהוא טעה, כי החיזוק לא היה נכון", אמר אחד השחקנים והמשיך: "בדיעבד, חוץ מראיוס איזה מאיזה שחקן רכש ראית הברקות העונה? אבוקרט ביציע, אבוחצירא לא פוגע וגבאי לא משחק. אם לא ננצח את המשחק בפתח תקוה אחרי הפגרה, אין טעם להזכיר את המילה אליפות". בנאדו ישקול שוב את נושא החיזוק בינואר. דינו אנדלובו ישוחרר כנראה, אבל לנושא הכלכלי תהיה חשיבות, משום שהנושא ייבחן בין היתר באמצעות המצב בטבלה.

אוהדי מכבי חיפה מוחים נגד יעקב שחר. ברני ארדוב
האוהדים לא מרוצים/ברני ארדוב

רובן ראיוס נראה שפוף לאחר המשחק ומיהר לעזוב את האצטדיון. שחקנים בקבוצה סיפרו כי הספרדי התאכזב לאחר שלא שותף, למרות שבנאדו ערך חילופים התקפיים כשהכניס את יניב קטן ועידן ורד. "ראית על הפנים שלו כמה הוא מאוכזב. הוא השחקן האחרון שצריך לצאת מההרכב", תיאר אחד השחקנים שליווה אותו. "לאף שחקן כאן אין את הטאצ' שלו. הוא היחיד שיכול לעשות סדר באמצע, ומרגישים שהוא חסר". וגם נקודת אור הייתה בחיפה: השוער בויאן שראנוב, שבקרוב יחודש עימו המשא ומתן לקראת חתימה על חוזה ארוך טווח.

חלק מהשחקנים תהו מדוע אייל גולסה הוחלף במחצית השניה, אבל מתברר כי הקשר התלונן על מתיחה בשריר וביקש להתחלף. לאחר ההרחקה של דקל קינן (בנאדו: "אני לא כועס עליו. זאת ההחלטה שקיבל באותו רגע ובדיעבד עזרה לנו") והחמצת הפנדל, בנאדו המתין עם החילוף של פיליאבסקי כדי לשקול שוב מערך שבו ידין יתפקד כבלם. "לפני המשחק אף אחד לא היה קונה תיקו, אבל בנסיבות שנוצרו - עם שחקן פחות ופנדל, התוצאה סבירה. הגענו למספיק מצבים כדי לכבוש, אבל היה חסר קצת ריכוז ליד השער. אין טעם לדבר עכשיו על חלוץ. בינואר נשקול את זה שוב", אמר גורם בכיר בקבוצה. חלק מאנשי הקבוצה הביעו בסיום ביקורת על השופט אלי חכמון וטענו כי הוא מיהר לשלוף כרטיסים צהובים ולעצור את המשחק.

אגב, במחצית הראשונה אתמול קראו האוהדים בשמו של ויאם עמאשה לעבר הספסל של מכבי חיפה. אריק בנאדו התעלם מהקריאות, וכרגע מתנגד לחזרתו. אוהדי חיפה מתכוונים להמשיך במחאה שלהם למען החלוץ במטרה שיחזור כבר העונה לסגל.

החלוץ אלון תורג'מן ספג מכה חזקה בסיום מבלם באר שבע בויאן מרקוביץ'. "ספגתי מכה חזקה בגב מתיקול, אבל אני בסדר", תיאר תורג'מן את מצבו הרפואי והתייחס לתחושות בסיום. "מהדקה ה-30 אנחנו בעשרה שחקנים. לפני שדקל יצא היינו צריכים לכבוש אבל הכדור לא נכנס. אני מאמין בקבוצה ובחלוצים, מאמין שנעשה את העבודה בהמשך. כשהגולים יבואו, הם יבואו בצרורות. אני אוהב לשחק כחלוץ תשע. אני מקווה להמשיך בתפקיד הזה במשחק הבא, וגם להבקיע. נצא לפגרה, אני מאמין שנחזור מחודדים וטובים יותר וניקח גם נקודות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
שחקן מכבי חיפה אלון תורג'מן. ברני ארדוב
"מאמין שנחזור מהפגרה מחודדים וטובים יותר וניקח גם נקודות". תורג'מן/ברני ארדוב
  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully