וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק בנאדו: "מה שקורה עם הקהל עובר לידי"

6.10.2013 / 22:41

מאמן מכבי חיפה הגיב לקריאות של האוהדים: "הדרך תנצח בסוף". גולסה סובל ממתיחה, השחקנים התלוננו על אלי חכמון

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

מכבי חיפה רשמה הערב (ראשון) משחק שביעי ברציפות ללא ניצחון. הירוקים רשמו 0:0 מאכזב בקרית אליעזר נגד הפועל באר שבע שאיבדה נקודות ראשונות העונה. הרגע המשמעותי ביותר במשחק היה כאשר דקל קינן הציל מהקו שער בטוח של היריבה כשהרחיק עם ידו, הורחק וגרם לפנדל. אלא שאליניב ברדה (42) בעט למשקוף ומנע מהקבוצה שלו לחגוג שער יתרון שהיה מקרב את קבוצתו לניצחון ראשון בחיפה מאז 1997.

ליגת העל: 0:0 בין מכבי חיפה להפועל באר שבע

מאור בוזגלו שחקן הפועל באר שבע מול דקל קינן שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
הפנים אומרות הכול. קינן אחרי ההרחקה, עם בוזגלו/ברני ארדוב

מאמן מכבי חיפה, אריק בנאדו, אמר בסיום: "זה לא המצב או כמות הנקודות שרצינו שיהיו לנו. היו לנו מצבים לנצח היום. היינו צריכים להוביל כשהגענו לשני שערים בטוחים. הרחיקו לנו שחקן והמשחק התפתח כפי שהתפתח. יש תקופות כאלה. אנחנו לא כובשים בליגה וזו עובדה. אנחנו מגיעים למצבים שלנו, הכדור לא נכנס וחבל. השחקנים הראו הרבה אופי ואנחנו בסוף נהיה במקום שאנחנו רוצים להיות בו. מה שקורה עם הקהל עובר לידי. לא כל הקהל קילל - הרוב עודדו. אני מספיק חזק, יש לנו קבוצה טובה והדרך שלנו בסוף תנצח".

הקשר אייל גולסה הוחלף במהלך המחצית השנייה לאחר שמתח את השריר וזאת ככל הנראה כתוצאה מעומס (שיחק מול שחטיור קרגנדי). חלק משחקני חיפה באו בטענות בסיום המשחק לאלי חכמון. אחד השחקנים אמר: "הוא לא שלט במשחק, מיהר להוציא כרטיסים צהובים ונראה היה שהוא מנסה לגנוב את ההצגה במקום להעביר משחק שקט".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אליניב ברדה שחקן הפועל באר שבע בועט פנדל. ברני ארדוב
"חיפה סגרה אותנו טוב, אבל אם אנחנו יוצאים מקרית אליעזר מאוכזבים מתיקו, אז זה טוב". אליניב ברדה/ברני ארדוב

חלוץ הפועל באר שבע אליניב ברדה שהחמיץ פנדל אמר: "אנחנו מאוכזבים מאוד. זאת ההרגשה שאני יוצא ממנה מהמשחק הזה. רציתי לקחת אחריות בפנדל ולהעלות את הקבוצה ליתרון. אני מאוכזב מאוד מההחמצה אבל גאה בבחורים שעבדו עד הדקה ה-90. חיפה סגרה אותנו טוב, אבל אם אנחנו יוצאים מקרית אליעזר מאוכזבים מתיקו, אז זה טוב".

על התחושות שאחרי החמצת הפנדל אמר ברדה: "אחרי הפנדל התאכזבתי מאוד כי גם בגנק בעטתי את הפנדלים ושם זה הלך טוב. היום לצערי זה הלך החוצה. אני מקווה להחזיר לקבוצה כמה שיותר במחזורים הבאים. היום באנו ועמדנו שווים מול שווים. אדום זה חלק מהמשחק ומעבר לזה אני חושב שבמחצית השנייה ייצרנו הזדמנויות ויכולנו לנצח. התיקו משקף בסך הכול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully