וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טל בן חיים: "זה לא היה כדורגל, שיחקנו 55 דקות"

מכבי ת"א התקשתה ב-0:0 נגד אשדוד. בן חיים: "נצטרך למצוא פתרון לקבוצות שמסתגרות". המשחק נגד רמה"ש באצטדיון ר"ג

one

מכבי תל אביב איבדה אמש (ראשון) נקודות ראשונות העונה בליגה ואחרי ארבעה ניצחונות רצופים, נפרדה ממ.ס אשדוד ב-0:0. הצהובים התקשו מול המערך הנסוג של היריבה והסתפקו בנקודה, והם ינסו לחזור למסלול הניצחונות במשחק הבא שיתקיים בעוד שבועיים (בשבת הקרובה תהיה פגרת נבחרת) נגד האחרונה בטבלה הפועל ניר רמת השרון. אגב, המשחק יתקיים באצטדיון רמת גן בשל שזרוע חורף בבלומפילד.

המאמן פאולו סוזה שוחח עם השחקנים בסיום ואמר להם: "אני גאה בכל אחד ואחד מכם, השקעתם מאמץ רב וראיתי שנתתם הכול. יש משחקים שבהם הדברים לא מתחברים". הפורטוגלי המשיך במסורת השינויים שלו בהרכב הקבוצה, כאשר הפעם ערך שלושה חילופים לעומת ההרכב שפתח בבורדו. ניקולה מיטרוביץ', טל בן חיים ומונס דאבור, פתחו על חשבון ראדה פריצה, ברק יצחקי ועומרי אלטמן שאפילו לא נכלל בסגל.

בסיום המשחק התבשר טל בן חיים על זימונו לסגל הנבחרת הבוגרת לקראת צמד המשחקים נגד פורטוגל וצפון אירלנד וכעת למכבי תל אביב יש לא פחות משמונה נציגים בנבחרת של אלי גוטמן. יחד עם בן חיים זומנו גם שרן ייני, מהראן ראדי, איתן טיבי, גל אלברמן, ערן זהבי, עומרי בן הרוש וברק יצחקי וכל השמונה יחסרו לקבוצה בעשרת הימים הקרובים. לקבוצה יש גם ארבעה נציגים בסגל הנבחרת הצעירה, ברק לוי, דור מיכה, מונס דאבור ועומרי אלטמן, כך שהאימונים הקרובים יתקיימו בסגל חסר מאוד, ללא 12 שחקני הנבחרות.

שחקני מכבי תל אביב. קובי אליהו
לפחות הרשת שוב נשארה נקייה. מכבי תל אביב/קובי אליהו

"מאכזב מאוד לאבד שתי נקודות באשדוד", אמר בן חיים בסיום המשחק. "שלטנו במשחק לכל אורכו ואשדוד באו להסתגר ועשו עבודה טובה מבחינתם. אני חושב שבסך הכול המשחק הזה שוחק 55 דקות, לא יותר. זה לא היה כדורגל וחבל, אבל בסופו של דבר אנחנו צריכים לבוא בטענות רק לעצמנו והיינו צריכים פשוט לתת את הגול. אפשר להסתכל גם על הצד החיובי שהגענו למחזור החמישי ועדיין לא ספגנו שער".

בן חיים יודע שכמעט בכל המשחקים הבאים תיתקל הקבוצה ביריבה שתסתגר בהגנה: "בבלומפילד יותר קל לנו עם הקהל שלנו, למרות שאתמול זה הרגיש לגמרי כמו משחק בית עם כל הקהל שהגיע. אבל במשחקי חוץ אין ספק שליריבה יותר קל, במגרשים שהם לא ברמה של בלומפילד. קבוצות באות להסתגר ואוטומטית זה הרבה יותר קשה. נצטרך למצוא לזה את הפתרון. יש כאן שחקנים הכי איכותיים שיש בליגה ואנחנו נפתור את זה".

החלוץ התייחס גם לזימונו לסגל הנבחרת: "נאמר לי שהייתי אמור להיות מוזמן כבר בזימון הראשוני המקורי, אבל בנבחרת היו בטוחים שאני פצוע כי לא שיחקתי בבורדו. אני באמת מאוד שמח. לא הייתי בנבחרת יותר משנה ואני שמח לחזור. זו גאווה בשבילי. חלק נכבד משחקני הנבחרת הם ממכבי תל אביב כי כמו שכבר אמרתי, יש לנו בקבוצה המון שחקנים איכותיים. הסגל של הנבחרת הוא הראייה לכך".

הצעה שאסור לפספס

מבצע מיוחד: חודשיים ראשונים חינם על כל ברי המים של תמי 4

לכתבה המלאה
ישראל ראש שחקן מ.ס. אשדוד מול טל בן חיים שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
"קבוצות באות להסתגר ואוטומטית זה הרבה יותר קשה". בן חיים/קובי אליהו

הקשר גל אלברמן סיכם: "למרות הכול הגענו מוכנים למשחק, נתקלנו בקבוצה עיקשת שעשתה לנו חיים קשים. לא הצלחנו לפתח את המשחק והקצב הרגיל שלנו. לא הצלחנו להגיע למספיק מצבים ובגלל זה גם לא הצלחנו לכבוש. באופן כללי, אני חושב שהגענו מוכנים, התרכזנו וניסינו ליישם את הדברים שעליהם עבדנו ביומיים האחרונים, אבל יש גם ימים כאלה, שקצת פחות הולך".

אלברמן נשאל האם הקבוצה מתקשה מול מערך סגור והשיב: "אני לא חושב שמכבי לא יודעת לשחק נגד בונקר ולא חושב שצרך להסיק עכשיו יותר מדי מסקנות. זה רק משחק אחד ועד היום הבקענו כמעט בכל המשחקים. הפעם באופן ספציפי היו כמה סיבות לכך שלא הצלחנו להכניס להילוך ולפתח את המשחק שלנו ובגלל זה גם לא הצלחנו לכבוש. נסתכל על המשחק הזה, נפיק ממנו את הלקחים ואני בטוח שנמצא את הפתרונות להתמודד עם זה בהמשך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully