וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איציק כהן: "היה לחץ גדול והתמודדנו איתו כמו שצריך"

6.10.2013 / 8:13

איציק כהן מרוצה מהניצחון של בית"ר בגרונדמן ומוכן להפועל ת"א. החתמת ברוכיאן מתעכבת, קשר אחורי מסיירה ליאון מועמד

one

המון מאוד לחץ השתחרר אמש (שבת) בבית"ר ירושלים אחרי הניצחון 0:2 בגרונדמן על הפועל ניר רמת השרון. את מצב הרוח בבית"ר ניתן היה להרגיש בפתיחת המשחק החלשה, אותה השחקנים הגדירו כ-"השפעה ברורה של הלחץ. החשש מסחרור במידה ונפסיד הכניס את כולם ללחץ וחבל. מהר מאוד השתחררנו, הבקענו ושלטנו במשחק. חבל שלא גמרנו את זה במחצית הראשונה וכמעט סיבכנו את עצמנו".

המאמן אלי כהן אמר לשחקנים במחצית: "אתם לא משחקים טוב. אתם לא מספיק אגרסיביים, נותנים לרמת השרון לשחק ועלולים לשלם על זה ביוקר. שלא נדבר על זה שהייתם צריכים לגמור את המשחק אם כל ההזדמנויות ולהוביל כבר 0:3. אל תהיו נאיביים, תעלה למחצית השנייה אגרסיביים יותר ותגמרו את המשחק".

לא רק בית"ר: צפו בכל שערי השבת בליגת העל

שחקני בית"ר ירושלים חוגגים עם סינטאיהו סלליך. ברני ארדוב
שחררו אוויר. שחקני בית"ר/ברני ארדוב

החלוץ איציק כהן אמר בסיום: "שחררנו הרבה לחץ. לא היה פשוט לעלות היום אחרי שני המשחקים האחרונים, ואנחנו שמחים שהתמודדנו עם זה כמו שצריך. הקהל נתן לנו כאן תמיכה אדירה, וככל שהתקדם המשחק השתלטנו עליו והכרענו אותו. היו שלבים שההחמצות כמעט עלו לנו ביוקר אבל התעשתנו והצלחנו לגמור את המשחק".

על המשחק מול הפועל תל אביב בעוד שבועיים אמר כהן: "זה מסוג המשחקים שכולם מחכים להם. אפשר לא לחכות למשחק כזה? עכשיו נירגע קצת, ננוח, אני בטוח שהאווירה מסביב תעשה את שלה ויהיה טירוף סביב המשחק. אנחנו צריכים להתרכז בלעבוד קשה ולהמשיך להשתפר עד למשחק כי מצפה לנו משחק קשה מאוד".

כך הפך איציק כהן לשחקן ההתקפה הכי יעיל של בית"ר

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
קובי מוסא שחקן הפועל ניר רמת השרון מעל איציק כהן שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
"אני בטוח שהאווירה מסביב תעשה את שלה ויהיה טירוף סביב המשחק". איציק כהן/ברני ארדוב

החלוץ הצעיר רועי זיקרי, שערך הופעת בכורה, אמר לאתר הרשמי של הקבוצה: "הרגשתי טוב היום, אלי ודוד נתנו לי המון בטחון ואת השקט שהייתי צריך. פרט להחמצה הרגשתי שהיה לי משחק טוב. בסך הכל תמיד יש איפה לשפר אבל מה שהכריע היום זה שרצינו יותר. התוצאה קצת משקרת כי יכולנו לגמור את המשחק כבר במחצית הראשונה, אבל אנחנו מסתפקים ב-0:2. הקהל של בית"ר זה באמת משהו מיוחד, הם נותנים לנו אנרגיות לא נורמליות והם מכניסים בנו אדרנלין, גם כשלא הולך הם באים ודוחפים. ממש התרגשתי מהקריאות עידוד בחילוף, בית"ר זה חלום ילדות שלי".

ב-72 שעות הקרובות אמורה להיות מוכרעת סופית סאגת אבירם ברוכיאן. בצוות המקצועי הודיעו להנהלת המועדון כי הם מעוניינים בקשר ומאמנים שהוא יכול לתרום לקבוצה. התנאים עם ברוכיאן סוכמו, אך כרגע הדברים מתעכבים. בצוות המקצועי מעריכים כי בסופו של דבר הקשר יחתום בקבוצה ויצטרף לאימונים במהלך השבוע: "חבל על הזמן, גם כך ברוכיאן צריך כמה שבועות להתאמן ולחזור לכושר", אמרו בבית"ר.

אבירם ברוכיאן שחקן בית"ר ירושלים. נועם מושקוביץ
ההכרעה בקרוב. אבירם ברוכיאן/נועם מושקוביץ

תקרית לא נעימה התרחשה במהלך המחצית השנייה, כאשר כ-20 אוהדים שישבו מאחורי ספסל הקבוצה ניסו להדליק את הקהל בקריאות "דוד רביבו" לעבר המאמן אלי כהן, בעוד שמאות אוהדים אחרים ניסו להשתיק אותם ולהתרכז בעידוד. אוהדים שהיו במשחק אמש סיפרו: "יש אוהדים שבחיים לא ראינו כאן, שהם כנראה אוהדים פרטיים של דוד רביבו שמנסים להדליק את כל הקהל. לא יכול להיות שב-0:2 הקהל מתעסק במאמן ובחילוף הבא". גם שחקנים ביקרו את האווירה ואמרו: "היה טירוף וחבל על הקטע הזה. אצילי היה מצוין, לא יכול להיות שהוא מאבד כדור ויש כמה אוהדים שמנסים לעשות בלגאן ולצעוק דוד רביבו ולעשות לנו בעיות. טוב שרוב הקהל השתיק אותם ונתנו גב עד לסיום".

בבית"ר עדיין מחפשים קשר אחורי חופשי, ובמידה ויימצא אחד כזה הוא עשוי להצטרף לקבוצה מיידית. מי שעשוי להגיע להתרשמות הוא הקשר האחורי של נבחרת סיירה ליאון איברהים קארגבו. קארבו שיחק לאורך רוב הקריירה בליגה הראשונה בהולנד ובשלוש שנים האחרונות בנפצ'י באקו מאזרבייג'אן. הוא שיחק 90 דקות במשחקה האחרות של נבחרת סיירה ליאון נגד גינאה לפני כחודש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully