וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי כהן: "זו לא היכולת שהייתי רוצה לראות"

5.10.2013 / 22:13

מאמן בית"ר ירושלים שמח על ה-0:2 מול רמת השרון, אבל הודה שיש עוד עבודה. אוהדים זעמו על החילוף של המאמן: "פחדן"

צילום: ברני ארדוב, עריכת וידאו: יוסי ציפקיס

בית"ר ירושלים ניצחה הערב (שבת) את הפועל ניר רמת השרון, 0:2 בגרונדמן, משערים של שי חדד (9) וסינטהאיו סלליך (64). הירושלמים נצמדו בכך לחלק העליון של הטבלה, עם ניצחון ראשון אחרי יותר מחודש, בעוד רמת השרון ממשיכה לצנוח, עם הפסד חמישי ואפס נקודות. הקהל של בית"ר הגיע בכמות מרשימה לגרונדמן, וגם שם נרשמה חוסר נחת. אחרי שעומר אצילי ירד לספסל לקראת סיום המשחק, ובמקומו נכנס אוסה גואובדיה (אייס קרים), אוהדי בית"ר ביקרו את החילוף וקראו למאמן אלי כהן "פחדן". אבל, בסך הכול, האווירה בקבוצה מהבירה נראית טובה יותר, ובמחזור הבא הפועל תל אביב מגיע לטדי לאחד המשחקים החמים של העונה.

אלי כהן מאמן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
"כמובן שיש לנו עוד דרך ארוכה, אנחנו צריכים להשתפר, נמשיך לעבוד קשה". אלי כהן/ברני ארדוב

"הגענו נגד קבוצה עם הגב אל הקיר", סיכם מאמן בית"ר אלי כהן, "והיה חשוב שננצח את המשחק הזה. זה היה חשוב לביטחון שלנו. כמובן שיש לנו עוד דרך ארוכה, אנחנו צריכים להשתפר, נמשיך לעבוד קשה כי היכולת הזאת זו לא היכולת שהייתי רוצה לראות". על טדי אמר: "הכוח של בית"ר ירושלים כרגע זה הקהל. כמובן שאם היינו משחקים בטדי היינו מקבלים עוצמה אחרת לגמרי. מגיע קרדיט לקהל שממשיך ללוות אותנו, ואני מקווה שבמשחקים הבאים נוכל לתת להם סיבה טובה להמשיך לתמוך". לגבי המפגש מול הפועל אמר כהן: "יש לנו שבועיים להתכונן ולהירגע קצת. יהיה בסדר".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
סינטאיהו סלליך שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
"אני שמח שעשינו את זה. אנחנו קבוצה חדשה וזה עניין של זמן עד שנתחבר". סלליך/ברני ארדוב

סינטהאיו סלליך, שכבש שער ראשון במדים הצהובים-שחורים, ניתח: "זה ניצחון מאוד חשוב, כי בשני המשחקים האחרונים לא נראינו טוב. זה היה חשוב לביטחון, כדי שנוכל להתכונן בפגרה להפועל ולהתגבש עוד יותר. אני שמח שעשינו את זה. אנחנו קבוצה חדשה וזה עניין של זמן עד שנתחבר. ממשחק למשחק אנחנו משתפרים, ואני מאמין שהזמן יעשה את שלו והניצחון הזה ייתן לנו ביטחון להמשך. אני שמח על הגול ושמח שעזרתי לקבוצה לנצח".

חיים שאבו מאמן הפועל ניר רמת השרון. ברני ארדוב
"כל עוד אני פה, אעשה אעשה את המקסימום כדי שהקבוצה הזו תעלה על דרך המלך. כולם יודעים מה הקשר שלי לרמת השרון, זה אתגר גדול בשבילי ואני מקווה מאוד שאעמוד פה". שאבו/ברני ארדוב

בצד המפסיד, סיכם המאמן הזמני חיים שאבו: "ראיתי היום קבוצה שרצה והתלהבה ורצתה, אבל לא כל כך הלך לנו. קיבלנו גול בדקה ה-15, מבעיטה חופשית וזה גמר את המשחק. אחרי זה, באופן טבעי, ירד לנו המורל ולא היה לנו ביטחון. כרגע אנחנו לא מתפקדים כקבוצה, אני לא רוצה להתייחס לחלק הקדמי או האחורי".

על המשך דרכו אמר: "כל עוד אני פה, אעשה אעשה את המקסימום כדי שהקבוצה הזו תעלה על דרך המלך. כולם יודעים מה הקשר שלי לרמת השרון, זה אתגר גדול בשבילי ואני מקווה מאוד שאעמוד פה".

לסיקור ה-0:2 של בית"ר ירושלים על רמת השרון

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

הפועל ניר רמת השרון בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully