וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכנו של גארת' בייל המליץ לברצלונה לא להחתימו

ע"פ התקשורת הקטאלנית, הוולשי כמעט עבר לבארסה ב-2012, אך סוכנו ביקש מהקבוצה להמתין שנתיים ואלבה הובא במקומו

גארת' בייל היה על סף חתימה בברצלונה לפני שנה, אולם העסקה נפלה ברגע האחרון לאחר שסוכנו של הכוכב הוולשי ייעץ לקטאלנים שלא לרכוש אותו עדיין. כך, לפחות, מדווחים היום (שישי) בתקשורת הקטאלנית.

על פי הידיעות באתרי האינטרנט של "ספורט" ו"Latdp.cat" המקומיים, בארסה חיפשה בפגרה שעברה מגן שמאלי חדש ובראש הרשימה שלה ניצב אז שחקן טוטנהאם. עונת 2011-12 של בייל הייתה טובה, אולם את הפריצה האמיתית שלו הוא סיפק בעונה שעברה, בה כבש 26 שערים בכל המסגרות.

אנצ'לוטי: "אנחנו לא זקוקים לאוזיל, הוא לא חסר לנו"

קשר ריאל מדריד גארת' בייל. רויטרס
כמעט בברצלונה. בייל/רויטרס

כך או כך, בברצלונה היו מוכנים לשלם את סכום השחרור של השחקן, אותו דרשו התרנגולים: 60 מיליון יורו. בין הקבוצה לנציגיו של בייל נערכו שתי פגישות, הראשונה בברצלונה והשנייה בלונדון וראשי אלופת ספרד המכהנת אף נועדו בבירת הממלכה עם אנשי טוטנהאם. הכול היה סגור והעסקה עמדה להיחתם, עד שג'ונתן בארנט התערב.

בארנט, סוכנו של השחקן והאיש שהעביר לפני כחודש את בייל לריאל מדריד תמורת 100 מיליון יורו והפך אותו לשחקן היקר ביותר אי פעם, אמר על פי הדיווח לראשי ברצלונה כי הוא לא חושב שהזמן, אז קיץ 2012, מתאים עבור בייל לעזוב את אנגליה והפרמיירליג המוכרת לו ולעבור לליגה אחרת. הוא ביקש מברצלונה להמתין שנתיים נוספות, אולם בקבוצה סירבו ופנו לכיוון אחר. בארסה רכשה את ג'ורדי אלבה, ריאל המתינה שנה נוספת ולבסוף הייתה זו ששמה את ידה על השחקן תמורת סכום עתק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully