וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוזון: "המשטח היה קשה, לקח לנו זמן להתרגל"

סטנדרד הסתפקה בתיקו נגד אלפסבורג בליגה האירופית. לוזון: "יש 12 נקודות בקופה". נאתכו: "באירופה אנחנו התקפיים"

בעוד בליגה הבלגית סטנדרד ליאז' של גיא לוזון נמצאת בעיצומה של ריצה חסרת מעצורים ומחזיקה במאזן מושלם של תשעה ניצחונות מתשעה משחקים, בזירה האירופית הדברים עובדים קצת פחות טוב בינתיים.

הקבוצה של המאמן הישראלי אמנם מחקה אמש (חמישי) פיגור נגד אלפסבורג בחוץ, אבל לא הצליחה לבצע מהפך ונפרדה מהיריבה השבדית ב-1:1. אחרי שני מחזורים היא מדורגת במקום השלישי עם נקודה אחת, שתיים פחות מאלפסבורג וחמש מתחת למוליכת הבית רד בול זלצבורג. האוסטרים ניצחו אתמול 1:2 את אסביירג הדנית ויארחו את לוזון ושחקניו בעוד שלושה שבועות.

מאמן סטנדרד ליאז' גיא לוזון. GettyImages
במחזור הבא סטנדרד יוצאת לזלצבורג. לוזון/GettyImages

לוזון הסביר אחרי המשחק: "לקח לנו זמן להתרגל למגרש הסינטטי. לא קל לשחק על משטח כזה. אני חייב להודות שהארגון שלנו לא היה ממש טוב, אבל במחצית השנייה השתפרנו ושלטנו במשחק. ה-1:1 זו תוצאה שמשקפת את מה שהיה במשחק".

המאמן הישראלי הוסיף: "אין לי תלונות לאף אחד ואני בטוח שכל מי שהיה על המגרש נתן את המקסימום. באופן כללי אני מרוצה מהתוצאה. יש עוד 12 נקודות בקופה ואנחנו רק שתי נקודות מהמקום השני. האם זלצבורג היא יריבה חזקה? יכול להיות, אבל אני בטוח שהם חושבים אותו דבר עלינו".

ביברס נאתכו שחקן רובין קאזאן כובש בבעיטה חופשית מול זולט וארחם. AP
"בליגה אנחנו צריכים להתגונן יותר". נאתכו כובש אמש/AP

ישראלי אחר שדווקא נחל הצלחה גדולה יותר אמש היה ביברס נאתכו, שהצטיין ב-0:4 של רובין קאזאן על זולט וארחם במחזור השני בבית ד'. הקבוצה הרוסית מדורגת במקום הראשון בבית עם מלוא שש הנקודות ויחס שערים 2:9.

רובין המתינה 59 דקות עד שכבשה את השער הראשון ונאתכו, שבישל את השלישי וכבש את הרביעי בבעיטה חופשית, אמר: "במחצית הראשונה לא הצלחנו לבצע את ההוראות של המאמן, אבל במחצית השנייה שיחקנו בצורה יותר רגועה. אני חושב שזה השער הראשון שלי העונה בבעיטה חופשית, אבל הדבר החשוב הוא שניצחנו".

הרביעייה של רובין הגיעה אחרי 2:5 על מאריבור במחזור הפתיחה ויש לה כאמור תשעה שערים בשני משחקים. בליגה לעומת זאת, הקבוצה של נאתכו כבשה 10 שערים ב-11 משחקים והישראלי ניסה להסביר: "הליגה הרוסית חזקה ונגד הרבה קבוצות צריך להתגונן יותר. באירופה אנחנו משחקים כדורגל יותר התקפי ופתוח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully