וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: באיירן במקום הראשון, הפסד בכורה לדורטמונד

הבווארים החמיצו בלי הפסקה וסיימו ב-1:1 בלברקוזן, אך עלו לפסגה. 0:2 מפתיע לגלדבאך על דורטמונד, ניצחון גם לשאלקה

הפתעה גדולה הייתה הערב (שבת) בבונדסליגה, כאשר המוליכה דורטמונד הפסידה לראשונה העונה, 2:0 בחוץ למנשנגלדבאך. באיירן מינכן ניצלה זאת ועלתה לפסגה, אבל עשתה זאת רק עם 1:1 בקרב הצמרת בלברקוזן, שניצלה איכשהו מהפסד. שאלקה הביסה 1:4 את אוגסבורג, בעוד בראונשוויג האחרונה השיגה ניצחון בכורה מדהים, 0:2 במגרשה של וולפסבורג.

מאטס הומלס שחקן דורטמונד מאוכזב. GettyImages
דורטמונד סיימה משחק ראשון ללא שער זכות מאז נובמבר 2012. מאטס הומלס/GettyImages

לברקוזן - באיירן מינכן 1:1

אלופת גרמניה שמרה על ההרכב שהרשים ב-1:3 על מנצ'סטר סיטי, פרט לשינוי אחד בהצבתו של ג'רדאן שאקירי במקום אריאן רובן. הפעם זה הספיק רק לתיקו בביי ארינה של לברקוזן, למרות שבאיירן מינכן הייתה ראויה להרבה יותר. הקבוצה של פפ גווארדיולה שלטה במרבית שלבי המשחק, החמיצה ללא הרף וגם כשכבשה מרגלי טוני קרוס ספגה שוויון תוך דקה מסידני סם. תיקו שמחמיא מאוד ללברקוזן המדורגת שלישית עם נקודה פחות.

באיירן פתחה מצוין עם דויד אלאבה ופרנק ריברי בצד שמאל, כשהצרפתי גם היה אחראי לשער. ריברי התעלל באגף בג'וליו דונאטי באגף והסיט לעבר קרוס שבעט היטב לרשת ולא השאיר לברנד לנו סיכוי. באיירן כובשת ב-45 משחקי בונדסליגה רצופים. בקושי דקה חלפה ולברקוזן איזנה. מנואל נוייר יצאה רע, הכדור הגיע לסימון רולפס שסחט הדיפה מהשוער, אבל ישירות לרגלי סם שהרשית את השישי שלו העונה. 1:1 בדקה ה-31. החטאה מסמרת שיער של מולר בדקה ה-35, עם נגיחה מעל המשקוף מול שער חשוף, מנעה מהבווארים לרדת להפסקה ביתרון אחרי מחצית בה החזיקה בכדור 72 אחוזים מהזמן.

גם המחצית השנייה התנהלה בשליטה של באיירן. בדקה ה-54 דונאטי הציל כדור של ריברי מהקו ומנע שער, כשבדקה ה-59 היה זה השוער לנו שסיפק הצלה נהדרת מול ריברי. לנו תסכל גם את רובן שנכנס כמחליף, בעוד קיסלינג הגיע לחצי מצב מן העבר השני. רובן המשיך להיות הדומיננטי בדקות הסיום, אבל לא מצא את הרשת. הלחץ גבר בתוספת הזמן, מריו גצה נעצר אצל לנו ובשניות האחרונות דונאטי הציל מהקו ניסיון של בסטיאן שווינשטייגר. באיירן הייתה ראויה לניצחון, אך רשמה תיקו שני העונה. זה הספיק למקום הראשון.

טוני קרוס שחקן באיירן מינכן חוגג שער. GettyImages
כבש ראשון. טוני קרוס/GettyImages
סידני סם שחקן לברקוזן חוגג שער. רויטרס
שוויון מהיר. סידני סם/רויטרס
שחקן ה-NBA קובי בריאנט צופה במשחק בין לברקוזן לבין באיירן מינכן. GettyImages
אורח כבוד בביי ארינה. קובי בריאנט/GettyImages

בורוסיה מנשנגלדבאך - דורטמונד 0:2

בשני המפגשים הקודמים בין הקבוצות בבורוסיה פארק, סגנית אלופת אירופה הסתפק בנקודה. הפעם גם את זה לא היה לה, בעקבות הפסד בכורה העונה. דורטמונד הגיעה אחרי הניצחון הקליל על מארסיי, פתחה עם הרביעייה הקטלנית של מרקו רויס, הנריך מחיטריאן, פייר אמריק אובמיאנג ורוברט לבנדובסקי, אבל לראשונה מאז ה-3 בנובמבר 2012 (0:0 עם שטוטגרט) סיימה משחק ליגה ללא הבקעה.

מנשנגלדבאך, שניצחה את כל שלושת משחקי הבית שלה העונה בהפרש של שלושה שערים, הבליטה את השוער מארק אנדרה טר סטגן, שעצר את החבר רויס ואת כל יתר הניסיונות של דורטמונד עד הדקה ה-80. בדקה ה-81 תפסה גלדבאך את יריבתה לא מוכנה, הבארד נורטבייט פרץ לרחבה וסחט פנדל ואדום ממאטס הומלס. מקס קרוזה דייק מהנקודה הלבנה עם החמישי שלו העונה וקבע 0:1 לגלדבאך. בדקה ה-85 רויס כמעט השווה עם כדור חופשי לקורה, ומנגד גלדבאך יצאה להתקפה ועקצה שנית עם רפאל.

מקס קרוזה שחקן בורוסיה מנשנגלדבאך. GettyImages
גלדבאך עקצה. מקס קרוזה/GettyImages

שאלקה - אוגסבורג 1:4

אחרי ניצחון החוץ החשוב בבאזל במסגרת ליגת האלופות, שאלקה חזרה לליגה והשיגה שלוש נקודות שהקפיצו אותה מהמקום ה-14 בו ניצבה. הפתיחה הייתה שייכת לאוגסבורג, שעלתה ליתרון מפתיע משער של סשה מולדרס בדקה ה-10, אבל חמש דקות לאחר מכן רגנר קלבאן גרם לפנדל, קיבל אדום והמשחק התהפך. קווין פרינס בואטנג דייק מהנקודה הלבנה, ובדקה ה-25 ההונגרי אדם סולואי הפך עם שער אחרי בישול של אטסוטו אוצ'ידה. ההונגרי השלים צמד בדקה ה-79 ומקס מאייר הצעיר עלה מהספסל והשלים שלוש דקות לסיום.

קווין פרינס בואטנג שחקן שאלקה (מימין) עם אדם סולואי. GettyImages
המשיכו את המומנטום מבאזל. קווין פרינס בואטנג עם אדם סולואי/GettyImages

האנובר - הרטה ברלין 1:1

משחק הצמרת המפתיע הסתיים בחלוקת נקודות, כשהמארחת שומטת נקודות ראשונות בביתה העונה, אחרי ארבעה ניצחונות רצופים. כריסטיאן שולץ העלה את האנובר ליתרון בדקה ה-23. ההגנה האורחת כשלה פעמיים בניסיון הרחקה של כדור קרן ושולץ בעט בעוצמה לרשת מ-14 מטרים. הרטה חיפשה את השוויון דקות ארוכות, עד שלבסוף, בדקה ה-81, מצאה אותו עם כדור חופשי אדיר של רוני, שהלך היישר לחיבורים. בן שהר לא היה בסגל הרטה למשחק.

כריסטיאן שולץ האנובר חוגג. GettyImages
השער שלו כמעט הספיק לעוד ניצחון. שולץ/GettyImages

משחקים נוספים

מיינץ - הופנהיים 2:2
למיינץ: אריק מקסים צ'ופו-מוטינג (82), ניקולצה נובסקי (90). להופנהיים: קווין פולנד (14), רוברטו פירמינו (22)

וולפסבורג - בראונשוויג 2:0
לבראונשוויג: קארים בלארבי (30), דומיניק קומבלה (86)

שטוטגרט - ורדר ברמן 1:1
לשטוטגרט: מרטין הרניק (6). לברמן: נילס פטרסן (37)

קארים בלארבי שחקן בראונשוויג בין שחקני וולפסבורג. GettyImages
ניצחון היסטורי לבראונשוויג. קארים בלארבי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully