וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הליגה האירופית: 2:2 למכבי חיפה מול שחטיור קרגנדי

קאמבק מרשים לירוקים בקזחסטן. פינונצ’נקו (40) וטראסוב (45) הביכו את ההגנה, המחליפים עזרא (54) ותורג’מן (79) איזנו

מכבי חיפה אמנם לא נמצאת בתקופה טובה, אבל אולי דווקא היום (חמישי) היא תוכל לקחת כמה דברים טובים להמשך הדרך. הירוקים אמנם סיימו ב-2:2 מאכזב בקזחסטן מול שחטיור קרגנדי, אבל רשמו קאמבק מרשים במחצית השנייה אחרי ש-45 הדקות הראשונות הם נראו רע מאוד וספגו שני שערים. זהו אמנם משחק שישי ברציפות שהשחקנים של אריק בנאדו לא מנצחים, אבל הם יכולים להרים את הראש כשסוף סוף הם הציגו כדורגל חיובי ונראו שוב כמו הקבוצה המסוכנת מהשלב המוקדם באירופה בתחילת העונה.

מכבי חיפה-שחטאר קארגנדי 3.10.13 צילום: ראובן כהן. מכבי חיפה
הצליח להעיר את המשחק. חן עזרא, הערב/מכבי חיפה

אריק בנאדו כהרגלו ערך רוטציה בהרכב של חיפה ובחר לעלות עם אייל גולסה, איסמעיל ריאן, אלעד גבאי ואנדיי פיליאבסקי על חשבונם של גוסטבו בוקולי, דקל קינן, חן עזרא ואייל משומר. אלא שההתחלה הייתה רעה מאוד מבחינתם כשהקזחים היו אלה שהכתיבו את הקצב. פעמיים שחטיור קרגנדי עקצה את ההגנה הירוקה הלא מסודרת כשאנדריי פינונצ'נקו (40) ויבגני טראסוב (45) כבשו וכבר פינטזו על ניצחון ראשון בשלב הבתים של הליגה האירופית.

בנאדו העז במחצית וזה השתלם לו בגדול. הוא הכניס את אלון תורג'מן וחן עזרא וקיבל הרבה יותר מחץ בחלק הקדמי. בזכות עזרא, חיפה שברה בצורת של 373 דקות וחזרה למשחק בצורה מצוינת בדקה ה-54, אבל הדובדבן של המשחק היה תורג'מן עם שער אדיר מ-25 מטר בפעולה אישית יפה מאוד. חיפה תמשיך מכאן למשחק ליגה לא פחות חשוב ביום ראשון נגד הפועל באר שבע והיא רק יכולה לקוות שנגד הקבוצה של אלישע לוי היא תחזור להראות את הניצוצות מהחלק האחרון של המשחק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חזר להרכב ולא הצליח להרשים. אייל גולסה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מחצית שנייה

דקה 88 - כדור חוץ ארוך הגיע עד לראש של סרגיי חיז'ניצ'נקו שהמשיך בנגיחה, אבל שראנוב היה במקום כדי לחלץ.

דקה 79 - גול! מה תאמרו על השער של אלון תורג'מן? הירוקים בקאמבק מצוין אחרי שתורג'מן לקח כדור, דהר קדימה והפגיז את השער מ-25 מטר לפינה הימנית. 2:2, חיפה במשחק.

דקה 75 - הקזחים עם הזדמנות טובה אחרי שהכדור עבר מצד לצד היישר לגזריאן שניסה בעיטה, אבל גבאי הרחיק ברגע האחרון לקרן.

דקה 65 - ראיוס שיגר כדור חופשי מ-20 מטרים אבל הכדור לא ממש סיכן את אלכסנדר מוקין. בצד השני גזריאן ניסה את מזלו, אבל גם שראנוב היה במקום.

דקה 60 - ראיוס הגביה כדור חופשי וצוצאליץ' שהתרומם לנגיחה פספס בסנטימטרים בודדים את המסגרת.

*** השער של חן עזרא שבר בצורת של 373 דקות ללא שער זכות.

דקה 54 - גול! חיפה חזרה עם ניסיון מסירה של תורג'מן באגף הימני שאיבד והכדור הגיע לחן עזרא שבעט לפינה ופנימה. 1:2 לשחטיור קרגנדי.

דקה 46 - בנאדו החליט לערוך חילוף כפול עם פתיחת המחצית השנייה כשדינו אנדלובו ואיסמעיל ריאן פינו את מקומם לטובת חן עזרא ואלון תורג'מן.

מכבי חיפה-שחטאר קארגנדי 3.10.13 צילום: ראובן כהן. מכבי חיפה
נראה מעט כבוי במחצית הראשונה, אבל התעורר עם הקבוצה בשנייה. ראיוס/מכבי חיפה

מחצית ראשונה

דקה 45 - גול! הקזחים שוב הפתיעו את ההגנה הירוקה, כשהפעם ניקולה ואסילייביץ' הגביה כדור מהאגף, ידין הרחיק לא טוב והפעם זה הגיע ליבגני טראסוב שבעט פנימה. 0:2 לשחטיור קרגנדי.

דקה 40 - גול! שחטיור קרגנדי שהייתה טובה יותר ניצלה זאת כדי להבקיע אחרי שגבורג גזריאן הגביה כדור נהדר מצד שמאל לעבר מרכז הרחבה, ופינונצ'נקו התגבר על טואטחה כדי לנגוח פנימה. 0:1 לשחטיור קרגנדי.

דקה 39 - הקזחים עם הזדמנות טובה מאוד כששראנוב הדף כדור קרן שהגיע עד לאלכסנדר סימצ'ביץ' ששיגר פצצה מחוץ לרחבה, הכדור עבר את כל ההגנה ולמזלם של הירוקים יצא החוצה.

דקה 28 - הזדמנות מסוכנת ראשונה של הירוקים הלכה לאיבוד כשטואטחה העביר כדור רוחב שנהדף על ידי ההגנה המקומית, וגם ההמשך של אנדלובו הסתיים ללא כלום כשאבוחצירא לא הגיע.

דקה 23 - פינונצ'נקו הגביה כדור קרן שנהדפה על ידי שראנוב, השופט ראה עבירה על טואטחה ושרק, אבל הירוקים המשיכו לשחק וריאן שדהר קדימה סיים עם כדור ברשת. השופט כמובן לא אישר את השער.

דקה 19 - אחרי דקות חלשות של שתי הקבוצות הגיע ניסיון מעניין של אנדריי פינונצ'נקו שניסה את מזלו מרחוק כדי להפתיע את שראנוב, אבל החמיץ את המסגרת.

דקה 6 - שחטיור מצאה את ההגנה של חיפה לא מרוכזת ואלכסנדר סימצ'ביץ' שהגיע באחד על אחד מול בויאן שראנוב בעט החוצה. חיפה ניצלה מספיגה מוקדמת.

מכבי חיפה-שחטאר קארגנדי 3.10.13 צילום: ראובן כהן. מכבי חיפה
רגעים של הלם בקזחסטן. שחקני מכבי חיפה, הערב/מכבי חיפה

הרכבים

שחטיור קרגנדי: אלכסנדר מוקין, אלכסנדר סימצ'ביץ', סרגיי מאלי, ניקולה ואסילייביץ', אלדין דז'ידיץ', יבגני טראסוב (מקסאט באיצ'אנוב 66), גדימינאס ויצ'יוס, רוג'ר קניאס, אנדריי פינונצ'נקו (אסלאן דרבאייב 81), גבורג גזריאן (רומן מורטזאייב 93), סרגיי חיז'ניצ'נקו.

מכבי חיפה: בויאן שראנוב, אלעד גבאי, אנדריי פיליאבסקי, אדין צוצאליץ', טאלב טואטחה, אביחי ידין, רובן ראיוס, אייל גולסה, איסמעיל ריאן (חן עזרא 46), דינו אנדלובו (אלון תורג'מן 46), שמעון אבוחצירא (עידן ורד 77).

מכבי חיפה-שחטאר קארגנדי 3.10.13 צילום: ראובן כהן. מכבי חיפה
עכשיו מחכה לו הפועל באר שבע. אריק בנאדו/מכבי חיפה
מכבי חיפה-שחטאר קארגנדי 3.10.13 צילום: ראובן כהן. מכבי חיפה
לא הצליחו לעצור את רצף המשחקים ללא ניצחון. שחקני מכבי חיפה בפתיחת המשחק/מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully