וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: מלול ייעדר כחודשיים, גרונדמן יאושר

1.10.2013 / 21:14

הקשר סובל מקרע בשריר הפנימי של הרגל. המשטרה צפויה לאשר את קיום המשחק מול רמה"ש בגרונדמן. זיקרי ומשה יפתחו?

one

משטרת גלילות יחד עם מרחב ירקון והממ"ר יהודה דהאן אמורה לקבל מחר (רביעי) בבוקר החלטה סופית בנוגע לאישור איצטדיון גרונדמן למשחק בין הפועל ניר רמת השרון לבית"ר ירושלים בשבת הקרובה. במהלך היום ערכו במשטרת גלילות הערכת מצב ומחר בבוקר תתקיים ישיבה מכרעת בה תתקבל ההחלטה הסופית.

נכון להערב, הכיוון הברור הוא לאשר את המשחק בגרונדמן, אך בניגוד להחלטת רמת השרון להעניק לאוהדי בית"ר כ-2,400 כרטיסים ליציע המערבי, אישור האיצטדיון יהיה תלוי באספקת כמות גדולה יותר של כרטיסים לאוהדי בית"ר, כמות של מעל ל-3,000 כרטיסים וייתכן שאף את כל היציע המערבי שמכיל כ-3,500 מקומות, כאשר אוהדי רמת השרון יישבו ביציע המזרחי הקטן המכיל כ-450 מקומות.

המחלוקת בין בית"ר ירושלים לאבירם ברוכיאן: אופציה לעונה הבאה

רמת השרון הקצתה 2,400 כרטיסים לאוהדי בית"ר לשבת

אוהדי בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
כ-3,000 מהם, אולי יותר, יגיעו לגרונדמן. אוהדי בית"ר ירושלים/ברני ארדוב

מי שלא יהיה בסגל למשחק, כמו גם למשחקים הקרובים של הקבוצה, הוא דור מלול. הקשר קיבל היום את הדיאגנוזה לבדיקת ה-MRI שעבר, ובה התברר שהוא סובל מקרע בשריר הפנימי של הרגל, קרע לא שגרתי, וכמו כן מחבלות במפרק הירך. הערכת הרופאים היא כי מלול יוכל לחזור למגרשים בעוד כחודשיים, היות ומדובר במקום רגיש שמצריך חזרה איטית והדרגתית לאימונים לאחר שהכאבים במקום יירגעו.

בית"ר עצמה חזרה היום להתאמן אחרי האכזבה מהתיקו ברעננה. המאמן אלי כהן צפוי לערוך מספר שינויים בהרכב: טטה בנגורה המורחק ייעדר ובחוד ההתקפה מועמדים רועי זיקרי ובריאן ז'ונס להחליפו. בקישור האחורי ברק משה עשוי להחליף את אוסה גואובדיה, אם כי ישנה גם אפשרות כי שי חדד יוסט לקישור וברק משה או תומר ירוחם יתופקדו באגף ימין.

שחקני הקבוצה דיברו ביניהם היום בחדר ההלבשה ואמרו לקראת רמת השרון כי "חייבים לנצח את המשחק הזה. איבדנו הרבה נקודות. חייבים לבוא קודם כל דרך ההגנה, לא לתת ליריב לנשום ולהגיע לשער, אנחנו מאוד נאיביים ומתלהבים ומשלמים על זה כל שבוע. נגד רעננה איבדנו יתרון פעמיים בלי שהם התאמצו. רמת השרון אחרי ארבעה הפסדים, הם יבואו לשבור ונצטרך לתת את אותו סגנון משחק, במיוחד בגרונדמן".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
דור מלול שחקן בית"ר ירושלים מול יובל אבידור. ברני ארדוב
חדשות רעות. דור מלול/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully