וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמת השרון הקצתה 2,400 כרטיסים לאוהדי בית"ר לשבת

30.9.2013 / 20:24

בלגן נוסף בדרך? המשטרה תתכנס כדי לאשר את המגרש. ניסו קפילוטו: "אנחנו מאוכזבים מהתיקו, היינו טובים יותר מרעננה"

one

הבלגן השנתי באצטדיון גרונדמן חוזר? היום (שני) הודיעה הנהלת הפועל ניר רמת השרון כי לאוהדי בית"ר ירושלים, שיגיעו למשחק בין הקבוצות ביום שבת הקרוב, יוקצו כ-2,400 בלבד. אוהדי בית"ר יוכלו לרכוש את הכרטיסים במשרדי "לאן" או בקופה שתוצב באזור האצטדיון, כאשר אוהדים ללא כרטיס לא יוכלו להתקרב לתחומי המגרש.

יש לציין כי מתחילת העונה הגיעו כ-4,000 אוהדי בית"ר לפחות לכל אחד מהמשחקים וכי גם בשבת הקרובה צפויה כמות גדולה להגיע לרמת השרון. במשטרה יתכנסו מחר ואז גם תתקבל החלטה האם לאשר את המגרש לקראת המשחק, זאת לאחר שיבחנו כל התרחישים האפשריים.

אוהדי בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
רק שיעבור בשקט. אוהדי בית"ר ירושלים/ברני ארדוב

בלם בית"ר ירושלים ניסו קפילוטו התייחס היום באתר הרשמי של הקבוצה למשחק אמש נגד הפועל רעננה: "בסך הכל אנחנו די מאוכזבים, כי הובלנו פעמיים והיינו יותר טובים בחלקים מהמשחק. צריך לקחת את הדברים הטובים מהמשחק היום ולהתמיד בהם. בשבת יש לנו משחק חשוב נגד רמת השרון וצריך להסתכל קדימה".

על ההשתלבות שלו בקבוצה אמר: "הרגשתי בסדר גמור במשחק ובכלל אני מרגיש טוב בבית"ר. באופן אישי היה לי משחק די טוב בהגנה". על הפנדל שלא נשרק לזכות הקבוצה אמר קפילוטו: "לפי מה שהבנתי היה פנדל, אבל אין מה לעשות טעויות הן חלק מהמשחק".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully