וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחלוקת בין בית"ר ירושלים לברוכיאן: אופציה לעונה הבאה

1.10.2013 / 14:30

הקשר כבר סיכם לעונה הנוכחית אך הצדדים חלוקים לגבי השנה הבאה. זעם על קיום המשחק בגרונדמן: "כל שנה אותה פארסה"

one

אבירם ברוכיאן עשוי לשוב לבית"ר ירושלים. כפי שפורסם אתמול בוואלה! ספורט, הצוות המקצועי ביקש לצרף את השחקן, ובין הצדדים מתנהל משא ומתן. ברוכיאן מאוד רוצה לחזור לבית"ר ומשהה מו"מ עם שתי קבוצות למספר ימים בשל ההתעניינות המחודשת של המועדון.

כעת המחלוקת בין בית"ר לברוכיאן נוגעת לאופציה לעונה הבאה. השחקן כבר סיכם את תנאיו לגבי העונה הנוכחית, אבל בית"ר דורשת אופציה לעונה נוספת, והצדדים לא הגיעו להסכמות בנושא הזה. מספר גורמים מנסים לתווך על מנת להביא את הצדדים לעמק השווה, בתקווה שהשחקן יסכם כבר מחר. ייתכן שההחלטה תידחה עד לאחר המשחק בשבת נגד רמת השרון.

אבירם ברוכיאן שחקן בית"ר ירושלים. נועם מושקוביץ
אוטוטו זה קורה? ברוכיאן/נועם מושקוביץ

ובנושא אחר: עוד עונה עברה, וכלום לא השתנה. הפועל ניר רמת השרון עומדת לארח קבוצה גדולה באיצטדיון גרונדמן, ושוב הכותרות דנות בסוגיות מאוסות כמו הגבלת מספר הכרטיסים וכמות המאבטחים. בשבת הקרובה רמת השרון אמורה לארח את בית"ר ירושלים, ואמש (שני) נודע כי הקצתה לבית"ר 2,400 כרטיסים בלבד עבור אוהדיה. במהלך היום נציגי בית"ר ישלחו מכתב להתאחדות לכדורגל ולמשטרה בבקשה להעביר את המשחק מגרונדמן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
המאפייה מחוץ לאצטדיון גרונדמן. ברני ארדוב
זה מה שמגיע לליגת העל? אצטדיון גרונדמן/ברני ארדוב

בבית"ר כעסו על הסיטואציה ואמרו: "הגיע הזמן לעשות סוף לסאגה הזאת עם גרונדמן. זה פארסה שחוזרת כל שנה. אם במשטרה יבדקו, הם יראו שלכל משחק השנה הגיעו לפחות 5,000 אוהדי בית"ר וכל המשחקים היה באזור המרכז והשרון, במיוחד במשחקים שנערכים בשבת. בשבוע שעבר במושבה הגיעו 8,000 אוהדים. גם ככה המצב רגיש ואנחנו מנסים לייצב את המועדון ואת התדמית מחדש, ולהשאיר בחוץ אלפי אוהדים שרוצים להיכנס - זה פשוט לייצר אירוע נפיץ. הגיע הזמן שיפסיקו עם הדבר הזה".

בבית"ר אף הוסיפו ש"הגיע הזמן שההתאחדות תעשה סוף לזה. לא יכול להיות שנגד מכבי תל אביב בשנה שעברה הוחלט לסגור את האיצטדיון כי זה התאים לרמת השרון, שרצתה הכנסה. עכשיו רמת השרון והמשטרה ייקחו על עצמם את האחריות והסיכון שיקרה אסון. גם בגרונדמן תהיה לנו אווירה ביתית, כי כל הקהל יהיה שלנו, אבל אנחנו לא מוכנים להיות חלק מאסון שאלפי אוהדים יהיו בחוץ, הכדורגל שלנו עבר מספיק כדי לעצור את זה".

היום אמורה משטרת גלילית לעשות הערכת מצב לקראת המשחק וביום רביעי להגיע עם הערכת המצב למרחב ירקון על מנת לקבל החלטות. ברמת השרון טוענים בביטחון כי הם אמורים לקבל אישור לאירוח המשחק, אך גם אוהדי בית"ר בכוננות ואומרים: "יגיעו אלפים, מי שלא יהיה לו כרטיס ימצא דרך להיכנס, נמאס שעושים לנו את הדבר הזה אבל אם רוצים שיהיה בלאגן, שייקחו אחריות. 2,400 כרטיסים זה לא חצי מהכמות שתגיע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully