וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לימור לבנת: "האוהדים שזרקו אבנים - כמו טרוריסטים"

30.9.2013 / 6:42

שרת התרבות והספורט הגיבה לתקיפת אוטובוס האוהדים של הפועל רעננה: "ברברים". לה פמיליה: "מגנים את המקרה". בבית"ר לא אהבו את הביקורת: "שחקנים מקבלים הודעות מאוהדים שנגמרה הסבלנות וזה לא נורמלי. מטורף לצפות שנהיה בצמרת עכשיו"

one

אכזבה גדולה הייתה אמש (ראשון) בחדר ההלבשה של בית"ר ירושלים בסיום משחק החוץ נגד הפועל רעננה שהסתיים ב-2:2. בחדר ההלבשה שחקנים עדיין דיברו על הפנדל שלא אושר לקבוצה ואמרו: "ראו על שפת הגוף של השופט שהוא יודע שהיה פנדל אבל הוא פחד לשרוק. לבנגורה הוא הוציא עשר דקות קודם אדום בלי לחשוב פעמיים. נכון שלא שיחקנו טוב, אבל קצת מזל וצדק צריכים להיות גם לטובתנו לפעמים".

אלי כהן מאמן בית"ר ירושלים עם תמיר כהן. ברני ארדוב
"ראו על שפת הגוף של השופט שהוא יודע שהיה פנדל אבל הוא פחד לשרוק"/ברני ארדוב

מעבר לשופט איתן שמואלביץ, שחקנים התייחסו ללחץ שיש במועדון בעקבות התוצאות האחרונות ואמרו: "הקהל במגרש דוחף אותנו אבל מסביב יש ביקורות כאילו אנחנו מכבי תל אביב או מכבי חיפה. הרבה שחקנים טובים עזבו כאן, רוב ההרכב הגיע בשבוע-שבועיים שלפני תחילת העונה וחלק אחרי תחילת העונה ואנחנו צריכים זמן להתחבר, זה מטורף לצפות מאיתנו להיות בצמרת עכשיו. אנחנו נהיה יותר טובים עם הזמן וצריכים את הקהל מאחורינו כמו שהיה עד עכשיו".

בבית"ר הוסיפו ואמרו: "כשבאים שחקנים חדשים למועדון כמו בית"ר אי אפשר לדעת איך הם יתפקדו. אצילי שחקן מצוין אבל כולם ראו כמה היה לו קשה היום. צריכים להוריד לחץ משחקנים, שחקנים מקבלים הודעות מהאוהדים שנגמרה להם הסבלנות וזה לא נורמלי. כולם באמת רוצים להצליח ומחוייבים למועדון, לצוות המקצועי וכמובן לבעלים. אנחנו מאמינים שכבר בשבת ברמת השרון נחזור לנצח ונחזיר לכולם את החיוך".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
קהל בית"ר ירושלים מול הפועל רעננה. ברני ארדוב
"הקהל במגרש דוחף אותנו אבל מסביב יש ביקורות כאילו אנחנו מכבי תל אביב או מכבי חיפה"/ברני ארדוב

בנוגע לשערים שהקבוצה ספגה, בבית"ר אמרו בסיום כי הקבוצה סופגת שערים בקלות ומשדרת נאיביות: "בגול הראשון תירגלו כל השבוע ארבעה בחומה במצבים כאלה, איך יכול להיות שהיו שלושה?". אריאל הרוש הסביר לאנשי המועדון בסיום כי היו בחומה ארבעה, אך אחד מהם עזב את החומה והיא זזה לכיוון המרכז והשאירה את הפינה חשופה. בבית"ר נותנים גיבוי מלא לצוות המקצועי בראשות אלי כהן ודוד אמסלם, אך במועדון חוששים משרשרת כישלונות שתגרום לקהל לאבד סבלנות ולכן מקווים לניצחון בשבת ברמת השרון שייתן שקט לקראת המשחק נגד הפועל תל אביב בטדי.

בנוגע לטטה בנגורה שקיבל כרטיס אדום אמרו בבית"ר כי ישוחחו עם השחקן על מנת שמקרה כזה לא יוחזר. בבית"ר יודעים כי השחקן צפוי לעמוד לדין אך מקווים כי לא יורחק ליותר ממשחק אחד מול רמת השרון ויעמוד לרשות המאמן נגד הפועל תל אביב בטדי בעוד שבועיים. בבית"ר הגיבו לתקרית זריקת האבנים על אוטובוס אוהדי רעננה ואמרו: "בית"ר ירושלים מגנה כל אלימות מכל סוג לרבות יידוי אבנים ובמועדון משוכנעים כי מי שאמון על הטיפול בעניין יעשה כך".

אולי בפעם הראשונה מאז הוקם אירגון ה"לה פמיליה", נציגי האירגון הוציאו היום הודעת גינוי לזריקת האבנים על אוטובוס אוהדי רעננה: "אנחנו נגד זריקת האבנים. אין לנו שום דבר נגד רעננה ובמיוחד לא נגד הילדים האלה. אנחנו בקשר טוב עם הנהלת בית"ר ועשינו שינוי השנה שבן אדם אחד או שניים הורסים אותו. מתחילת השנה ישנה תמיכה בקבוצה ללא גזענות ואלימות כפי שהובטח להנהלה ואנחנו מתכוונים להמשיך בכך".

בעמוד הפייסבוק של שרת התרבות והספורט נכתב בתגובה על המקרה: "אוטובוס של ילדים נרגם אמש באבנים. ילדים אוהדי כדורגל, מבוהלים, מפוחדים שבסך הכל רצו לצפות במשחק של קבוצת הכדורגל האהובה עליהם ולחזור הביתה בשלום. ואיפה מתרחש מופע הבלהות המסוכן הזה? מחוץ למגרש כדורגל, בתום המשחק. ודווקא על ידי מי שמתיימרים להציג עצמם כאוהדי כדורגל. בזיון!

כמה מכעיס, כמה מקומם, שקומץ אוהדים ברברים מתנהג כמו אחרוני הטרוריסטים, כעבריינים אשר מוציאים לכולנו את החשק מהספורט האהוב והפופולרי שלנו. אני קוראת לאוהדים האמיתיים של קבוצת בית"ר ירושלים, לשחקנים ולבעלים - תוקיעו ותקיאו אותם - אל תתנו לקומץ מופרע לפגוע בשמכם ולחרב את שם קבוצתכם. אני קוראת גם למשטרה לפעול בנחישות כדי ללכוד בהקדם את אותם עבריינים, למצות עמם את הדין ולדאוג להדיר את רגליהם בעתיד ממגרשי הספורט כי הם אינם ראויים לשמש אוהדים".

אריאל הרוש שוער בית"ר ירושלים מול הפועל רעננה. ברני ארדוב
הסביר לאנשי הקבוצה את השער שספג. הרוש/ברני ארדוב

בסוף השבוע עלה שוב שמו של אבירם ברוכיאן כמועמד להצטרף לקבוצה. המחסור בשחקן משמעותי במרכז השדה גרם לכך שאופציית ברוכיאן הפכה לריאלית יותר מאשר לפני מספר שבועות וייתכן שיווצר קשר עם השחקן בימים הקרובים על מנת לצרפו למועדון, במידה ולא יחתום בקבוצה אחרת. בצוות המקצועי יש רצון לראות את השחקן אך כרגע לא בטוח שחיים רביבו ו\או אלי טביב ייתנו את האישור לכך, כלכלית ומקצועית. היום אמורת להתקבל מבית החולים וולפסון פיענוח בדיקת ה-MRI שביצע דור מלול. השחקן מרגיש כאבים חזקים ובבית"ר מקווים כי לא מדובר בפציעה שתשבית אותו לתקופה ארוכה.

אבירם ברוכיאן שחקן בית"ר ירושלים. נועם מושקוביץ
האוצפיה הפכה ריאלית. ברוכיאן/נועם מושקוביץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully