וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי כהן: "במצבנו נקודה זה מספיק". אבנים על אוטובוס רעננה

29.9.2013 / 22:11

אלי כהן על ה-2:2 של בית"ר עם רעננה. על השיפוט: "כולם ראו". אוהדים של בית"ר ניפצו חלונות של אוטובוס של הפועל רעננה

צילום ועריכה: קובי אליהו

בית"ר ירושלים המשיכה הערב (ראשון) את פתיחת העונה המאכזבת שלה, כשסיימה ב-2:2 עם הפועל רעננה באצטדיון בנתניה. הירושלמים הובילו פעמיים, פעם משער של איציק כהן (5) ופעם של טטה בנגורה (29), אולם תמיר כהן (14) ואסי בלדוט (59) איזנו לעולה החדשה, שממשיכה להוות את אחת ההפתעות המרעננות של 2013/14. הקבוצה של אלי כהן תקווה להשיג ניצחון שני העונה מול הקבוצה החלשה בליגה, כשתפגוש ביום שבת את הפועל ניר רמת השרון.

בסיום המשחק אירעה תקרית חמורה, כשמספר אוהדים של בית"ר ירושלים השליכו אבנים על אוטובוס שהסיע לאצטדיון ילדים ממחלקת הנוער של רעננה למשחק. חלק משמשות האוטובוס נופצו, תלונה הוגשה למשטרה.

אלי כהן מאמן בית"ר ירושלים מול הפועל רעננה. ברני ארדוב
רק ניצחון אחד העונה. אלי כהן/ברני ארדוב

"במצב שלנו, נקודה זה מספיק", הודה מאמן בית"ר ירושלים אלי כהן. "בית"ר היא קבוצה חדשה. לפני שבועיים אמרו שנרד ליגה. אנחנו נבנים לאט, יש לנו הרבה שחקנים ששיחקו בליגה השנייה. צריך לתת זמן לקבוצה. לא אהבתי את מה שראיתי היום, אבל צריך לתת קרדיט לרעננה, שהיא קבוצה טובה שיכולה להעניש על כל טעות. לא הגיע לנו להשיג יותר מנקודה. היינו רכים היום, זה שער חמישי שאנחנו סופגים ממצב נייח, אבל ניקח את חצי הכוס המלאה, השחקנים נתנו פה פייט ואנחנו עם הפנים קדימה".

על ההחלטה של איתן שמואלביץ' לא להעניק לקבוצתו פנדל עמוק בתוך תוספת הזמן, אמר המאמן הירושלמי: "כולם ראו מה היה. אני בלהט של משחק, לא צריך לרוץ לשופטים. הם גם טועים ואני בדרך כלל לא מתעסק בשופטים. זה חלק מהמשחק, שופטים לפעמים טועים".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
איתן שמואלביץ' שופט המשחק של בית"ר ירושלים מול רעננה שולף כרטיס אדום לשחקן טטה בנגורה. ברני ארדוב
איש המשחק, לצערנו. איתן שמואלביץ'/ברני ארדוב

"לא מרוצה מהנקודה, יכולנו לצאת עם יותר למרות שבית"ר הובילו פעמיים", אמר בצד השני מנחם קורצקי. "ידעתי שבדקה 70 היינו צריכים להגביר את הקצב ולא עשינו את זה, וחבל. אני לא מסתכל על המיקום, רק על היכולת של הקבוצה שלי. היום ראיתי משחק שהיה מהנה לקהל אבל פחות לי. נקווה להשיג יותר נקודות במשחקים הבאים".

על הפנדל שלא נשרק בסיום לבית"ר אמר המאמן: "אני לא מתייחס לשיפוט. היו אינספור טעויות של שופטים נגדנו אז אני לא מתייחס לזה. ניערך בהתאם להפועל תל אביב. הם נכנסו לקצב גבוה ויהיה משחק קשה, אבל כל המשחקים הם באותה רמה. גם לנצח ברמת השרון זה לא קל, אבל נסתכל על עצמנו, נבוא להפועל תל אביב וננסה לנצח את המשחק".

תמיר כהן, שכבש שער שני ברציפות שהספיק לנקודה בלבד, הוסיף: "אני בתקופה טובה מאוד. כמובן שבזכות חבריי לקבוצה אני נראה יותר טוב. כדורגל זה משחק קבוצתי, ולא של יחידים". על העבירה שביצע על אנדרס טונייס בתוספת הזמן אמר: "אז היתה הכשלה במאה אחוז ולפני זה הכדור פגע לו ביד. מיותר להתעסק עם זה וממשיכים הלאה".

על המשחק הבא של הקבוצה מול הפועל תל אביב אמר הקשר הוותיק: "מנחם והצוות שלו יודעים את הנקודות החזקות והחלשות של הפועל, נערך בהתאם וניתן את המקסימום כדי לנצח שם את המשחק".

תמיר כהן שחקן הפועל רעננה חוגג שער. ברני ארדוב
"היתה הכשלה במאה אחוז, ולפני כן הכדור נגע לו ביד"/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully