וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קומדיה של טעויות: שלום תקווה על בית"ר מול רעננה

29.9.2013 / 23:00

בית"ר ירושלים עדיין מוגבלת בחלק ההתקפי וחייבת עוד חיזוק ועוד תיאום. להפועל רעננה יש פוטנציאל ויש בורג מחבר כמו תמיר כהן, אבל חסר לה קילר אינסטינקט. שלום תקווה על ערב של שגיאות, כולל בתוספת הזמן

one

במחצית הראשונה לא ראינו כדורגל טוב גם מצד בית"ר ירושלים וגם מצד הפועל רעננה. הרבה מאוד איבודי כדור כן ראינו, ואם היה לנו משהו מרגש לקחת מהערב הזה, אמנם בעזרת שני השוערים, זה את השערים היפים. כך גם היה במחצית השנייה. רעננה פתחה היטב והצליחה להשוות, אבל משום מה נסוגה לאחור לאחר כיבוש השערים, איבדה את הריכוז ולא ניצלה את המומנטום. יכול להיות שבהבקעת השוויון, ברעננה הסיקו שהשיגו את המטרה. הקבוצה של מנחם קורצקי יכולה היתה לנצל קצת יותר טוב את המצב, ויש לה את הכלים לעשות זאת, אבל לאחר כיבוש השער לא ראינו הרבה ממנה.

בית"ר ירושלים, אחרי המחזור הרביעי בליגת העל, היא עדיין קבוצה מוגבלת בכל מה שקשור לחלק ההתקפי. נכון שהצליחה לכבוש שני שערים, אבל לאורך 90 הדקות ראינו את הקושי ביצירת המצבים, ראינו את בית"ר חסרת אונים כשהיא מגיעה למרחק של 30 מטרים משער היריבה, ראינו שאין לה מספיק יכולת לתרגם את המתפרצות למהלכים טובים יותר או מסוכנים יותר. אנחנו כמעט שלא רואים את בית"ר לוחצת את הגנת, או נכנסת לרחבה, או מאיימת לעבר המסגרת.

הקבוצה של אלי כהן היתה צריכה להתחזק בשחקני כנף טובים יותר. ראינו את סינטאהיו סלליך הרבה מאוד בכנף ימין, מתקשה ולא מצליח להביא לידי ביטוי יכולת משפיעה או מאיימת. בית"ר צריכה חיזוק בשחקן קישור התקפי שיעזור לאופיר קריאף ודוד רביבו. גם טטה בנגורה יוכל לתת יותר אם יקבל תמיכה ועזרה גדולה יותר מהחברים לקבוצה. אין ספק שחיזוק נכון בשחקני כנף או בקישור הקדמי יהפוך את בית"ר לקבוצה טובה יותר. זה נכון שהיא לא משחקת בביתה, זה נכון שהיא עדיין בשלבי בנייה, אבל היא תתקשה כשהיא תימצא בפיגור. יכולנו לראות את זה בשבוע שעבר מול הפועל חיפה (1:0). הערב בית"ר אמנם הובילה פעמיים, אך כשהיא תספוג, יהיה לה הרבה יותר קשה להגיב. בית"ר חייבת יותר עומק, יותר עוצמה, אם היא רוצה לראות את עצמה בחלק העליון של הטבלה.

מנחם קורצקי מאמן הפועל רעננה מול בית"ר ירושלים. צילום ועריכה: קובי אליהו, ברני ארדוב
יכול לחייך? קורצקי/ברני ארדוב, צילום ועריכה: קובי אליהו

מנגד, ברעננה, יכולנו לראות קבוצה עם יכולת, קבוצה שחושבת התקפי. יש שם לא מעט שחקנים טובים בחלק הקדמי. הבחורים של מנחם קורצקי עדיין לא מספיק מדויקים ומתואמים בהנעת הכדור, אבל יש בקבוצה הזו פוטנציאל. וככול שהתיאום יהיה טוב יותר, נוכל לראות גם קבוצה שמציגה יכולת טובה יותר.

אהבתי לראות את השקט והניסיון של תמיר כהן. מלבד השער היפה שהבקיע, הוא בהחלט מניע ומארגן את חוליית הקישור. הוא בורג חשוב שנותן הרבה שקט. אמנם לא ראינו הרבה מרעננה הערב, אבל בהחלט קבוצה עם פוטנציאל שנוכל לראות ממנה עוד דברים טובים.

ואחרי הכול, גם אחרי כל הטעויות של בית"ר ירושלים, וכל חוסר הדיוק הזה, היא אולי עוד היתה מנצחת אם לא היתה מקופחת בדקה ה-94.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
שחקני בית"ר ירושלים חוגגים שער מול הפועל רעננה. ברני ארדוב
איציק כהן חוגג את הראשון/ברני ארדוב
תמיר כהן שחקן הפועל רעננה מול אופיר קריאף שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
הבורג. תמיר כהן מול אופיר קריאף/ברני ארדוב
אסי בלדוט מול אייס קרים, הפועל רעננה מול בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
יותר מדי שגיאות. בלדוט מול אייס קרים/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully