וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרחיו ראמוס: "חייבים להגן על שמה של ריאל מדריד"

הלחץ בשורות הבלאנקוס מגיע לנקודת רתיחה. בנזמה ופפה התעמתו במשחק נגד אתלטיקו וננזפו על ידי ראמוס, שהתייחס גם לשיחה שקיימו השחקנים עם אנצ'לוטי: "זה היה טוב ומועיל". המאמן לוקח אחריות: "אתקן את המצב". בייל הפצוע יחמיץ את קופנהאגן (ד', 21:45, 5+ )

הלחץ בריאל מדריד גובר מיום ליום. ככה זה כשמדובר במועדון ענק, מפואר, עשיר, שמשלם 100 מיליון יורו כדי לרכוש שחקנים ואת מדיו לובשים טובי הכדורגלנים בעולם, אבל התוצאות לא מתיישרות עם הציפיות. בעקבות ההפסד בדרבי לאתלטיקו מדריד (1:0) והיכולת הלא משכנעת, בלשון המעטה, יזם מאמן הקבוצה קרלו אנצ'לוטי שיחה דחופה עם שחקניו, כדי לטהר את האווירה ולהתגבש לקראת האתגרים הקרובים, כשהמבחן הראשון שמחכה לבלאנקוס הוא משחק ביתי מול קופנהאגן בליגת האלופות (ד', 21:45, 5+).

שחקן ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו לצד חבריו באימון. GettyImages
איך יוצאים מזה? רונאלדו וחבריו באימון/GettyImages

בריאל מדריד לא רוצים לדבר על הלחץ הגדול הקיים בקבוצה, אבל גם לא יכולים להסתיר אותו. לא בכל יום מתכנסים שחקנים לאסיפה בהולה, ובתקשורת הספרדית התייחסו ביממה האחרונה לצעד החריג שביצעו המאמן והשחקנים.

במהלך הדרבי נגד אתלטיקו שני שחקני הקבוצה, פפה וקארים בנזמה, התעמתו מילולית ביניהם. הקפטן סרחיו ראמוס יזם פגישה בין השניים, וב"מארקה" דיווחו כי נזף בשניים. "במגרש אסור לריב, חייבים לעזור זה לזה", צוטט ראמוס כאומר. בנזמה ופפה התנצלו זה בפני זה, אבל היה ברור כי החיכוכים בין השחקנים הופכים גלויים, וכדי להימנע ממשבר עמוק, הבלאנקוס חייבים לטהר את האווירה בסגל.

פפה שחקן ריאל מדריד חוגג שער. רויטרס
ננזף על ידי הקפטן שלו. פפה/רויטרס

"אל תעשו מהשיחה שקיימנו דרמה גדולה", ניסה סרחיו ראמוס להמעיט בערכה, והוסיף, "לא אספר על מה דיברנו, אבל השיחה הייתה טובה ומועילה", אמר סרחיו ראמוס, "אלה דברים שקורים ועושים אותם בכל קבוצה. זאת תהיה טעות לדבר על העבר, אנחנו מרגישים זכות גדולה להיות איפה שאנחנו ולהגן על שמה של ריאל. זה מועדון תובעני וכולנו חייבים לחתור לאותו כיוון כדי להתקדם".

"פתיחת העונה והתוצאות מוכיחות שיש הרבה מה לשפר", הוסיף ראמוס, "אנשים מודאגים מהמצב וזה בדיוק הרגע להתאחד. לא חשוב מי הציע לקיים את האסיפה, העיקר שהיא תהיה אפקטיבית. כמו שרונאלדו אמר: "כולנו עם המאמן, כולנו אחראיים. למאמן יש את החלק שלו במצב וגם לנו השחקנים".

שוער ריאל מדריד איקר קסיאס. AP
אולי החזרה של קסיאס לשער תעניק קצת שקט/AP

במסיבת העיתונאים לקראת המשחק נגד קופנהאגן, נשאל אנצ'לוטי על המצב החברתי בקבוצתו. "השחקנים לא יזמו את האסיפה", השיב האיטלקי, "מאמן חייב לדעת מה מרגישים השחקנים שלו, חייב להרגיש אותם. חדר ההלבשה שלנו היה זקוק לזה, חשוב לדעת מה חושבים השחקנים, כי כולנו בסירה אחת. חשוב שכולנו נבין את הבעיות כדי למצוא להן פתרון".

"לאף אחד לא אכפת עם מי אתה מעדיף לאכול ארוחת ערב, אלה עניינים אישיים, זה לא עניין של אף אחד, מה שחשוב זה התוצאות, והתוצאות שלנו לא טובות", הוסיף אנצ'לוטי, "אני מאמין בשחקנים שלי, אנחנו חייבים לשנות את הגישה שלנו".

מי שלא יוכל לשחק מחר נגד הדנים בליגת האלופות הוא גארת' בייל, שלא הצליח להשתתף באימון הערב וייבדק מחר בנסיון להעריך את חורמת הפציעה שלו בירך, שככל הנראה הוחמרה בשל שיתופו בדרבי נגד אתלטיקו מדריד.

מאמן ריאל מדריד קרלו אנצ'לוטי. GettyImages
לוקח אחריות. אנצ'לוטי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully