וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א התאמנה בבורדו: פריצה, יצחקי וראדי יפתחו?

1.10.2013 / 20:47

השלושה לא פתחו מול קרית שמונה, סוזה טרם תרגל את ההרכב למשחק בחמישי. ייני החלים ועשוי לשוב ל-11, בן הרוש בהרכב

one

מכבי תל אביב נחתה היום (שלישי) בצהריים קלה בבורדו, לקראת המשחק השני שלה במסגרת שלב הבתים של הליגה האירופית מול הקבוצה המקומית. הצהובים הגיעו לבורדו אחרי טיסה ישירה מתל אביב שארכה כחמש שעות וחצי, כשמזג אוויר מעונן של 20 מעלות קידם את פני הקבוצה שעשתה את דרכה משדה התעופה הישר למלון.

בהמשך, מכבי תל אביב התאמנה בבורדו במגרש האימונים הנמצא בסמוך למלון הקבוצה. סוזה לא תרגל את ההרכב למשחק, אולם סביר להניח שמהראן ראדי, ראדה פריצה וברק יצחקי, שלא פתחו מול קרית שמונה, יפתחו בהרכב. ביום רביעי תערוך הקבוצה את האימון הטקטי המסכם באצטדיון בו ייערך המשחק וכן מסיבת עיתונאים רשמית לקראת ההתמודדות, וביום חמישי ייערך אימון בוקר קל נוסף. כחלק מההכנה הקבוצתית הוחלט כי כל שחקני הסגל, כולל אלה שאינם כשירים (דוגמת המגן הספרדי מאנה), יצטרפו לנסיעה.

בנוסף לאימון על הדשא עובד המאמן סוזה יחד עם עוזריו בניתוח עבודת הסקאוטינג שביצע האנליסט והסקאוט מנואל קורדיירו, שעקב בשבועות האחרונים אחרי היריבה הצרפתית והכין ניתוח מפורט על כל שחקן ושחקן בקבוצה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
במוכנות מלאה. שחקני מכבי תל אביב במטוס/מערכת וואלה!, צילום מסך

כאמור, המאמן פאולו סוזה ממשיך לשמור את הקלפים קרוב לחזה בכל הנוגע לתמונת ההרכב. הקפטן שרן ייני, שהחלים מווירוס בבטנו, ישוב לסגל ועשוי לפתוח בעמדת המגן הימני. עומרי בן הרוש ימשיך לקבל קרדיט בעמדת המגן השמאלי. השאלה המסקרנת יותר היא לגבי הקישור וההתקפה, כאשר כל אחד מהשחקנים השייכים לחוליות אלה, עשוי למצוא עצמו בהרכב או על הספסל.

כמה עשרות אוהדים טסו יחד עם הקבוצה, במטוס שחכר הבעלים מיטש גולדהאר. בסך הכל מצפים לכמה מאות אוהדים צהובים שיהיו נוכחים באיצטדיון ביום חמישי.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לומד כל שחקן ושחקן בבורדו. סוזה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מכבי תל אביב התאמנה תחת עיניה הפקוחות של המשטרה הצרפתית/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יקבלו תמיכה מהאוהדים באצטדיון. טל בן חיים/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully