וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: אום אל פאחם פתחה עם הפסד 4:1 לאחי נצרת

הקבוצה שהוחזרה ללאומית הובסה בעילוט, המנכ"ל זועם: "לא נשתוק, ההתאחדות עושה צחוק מעצמה". קטמון - רמת גן 4:0

צילום: אדריאן הרבשטיין. עריכת וידאו: יותם בן דוד

פארסת הקבוצה ה-16 בליגה הלאומית שהסתיימה בשבוע שעבר, קיבלה הערב (שני) טוויסט נוסף. מכבי אום אל פאחם אמנם פתחה סוף כל סוף את העונה, אבל לא הורשתה לרשום את כל שחקניה, התייצבה למשחק הראשון ללא המאמן שמעון הדרי שצפוי להתפטר והפסידה 4:1 למכבי אחי נצרת.

איהאב מחמיד, מנכ"ל מכבי אום אל פאחם, כעס על החלטת ההתאחדות שלא לאפשר לו להעביר בבקרה כמה שחקני רכש: "אני לא כועס על התוצאה אלא על מה שקרה עם הבקרה, ההתאחדות והמחלקה המשפטית. הם משחקים כאן בדברים מסוכנים ואנחנו לא נשתוק על זה. חסרו לנו שמונה שחקנים שגם צריכים לפרנס משפחות, והיום אומרים לנו שעד ינואר אי אפשר לשתף אותם. הם עושים צחוק מעצמם. היה תהליך משפטי, היום אנחנו בלאומית והם חייבים להכניס את השחקנים האלה. זו בושה".

במשחקים נוספים במחזור הרביעי: הפועל רמת גן מחצה 0:4 את הפועל קטמון באשדוד, בית"ר תל אביב רמלה והפועל ראשון לציון נפרדו ב-0:0 וכך הסתיים גם המשחק בין הפועל נצרת עילית למכבי הרצליה.

שרון גורמזנו (משמאל) מכבי אום אל פאחם חוגג שער עם מאור אוחיון. אדריאן הרבשטיין
החגיגה הייתה מוקדמת. שרון גורמזנו, משמאל, עם מאור אוחיון/אדריאן הרבשטיין

מכבי אחי נצרת - מכבי אום אל פאחם 1:4

עם סגל מצומצם, ללא המאמן ועם כמה שחקני נוער, מכבי אום אל פאחם רשמה פתיחה חלומית. אחרי ארבע דקות היא הובילה בעילוט הודות לשער נגיחה של שרון גורמזנו, אבל פה בערך הסיפור שלה נגמר. אחי נצרת, שלא לקחה נקודות בשלושת המחזורים הראשונים, הגיבה עם שער שוויון של אלן מסודי שדחק מקרוב עם החזה בדקה ה-10, ובחלוף שתי דקות סרג' איילי השלים מהפך. אום אל פאחם עוד ניסתה עם גורמזנו ושלומי אביסדריס, אבל אמיר אבו ניל קבע 1:3 בדקה ה-22 ולקראת הסיום היה זה אמג'ד סלימאן שנעץ את הרביעי. עודד קוטר, עוזר המאמן של אום אל פאחם, יכול להיות שבע רצון מכך שהקבוצה שלו לא התפרקה. סמיר עיסא עם ניצחון בכורה באחי נצרת, דווקא מול קבוצתו הקודמת.

הפועל קטמון - הפועל רמת גן 4:0

מחזיקת הגביע התאוששה אחרי שני הפסדים להפועל פתח תקוה והפועל נצרת עילית, עם ניצחון מוחץ במגרש באשדוד. הפועל קטמון קיוותה להשיג ניצחון שני ושי אהרון כמעט כבש בדקה ה-14, אבל בדקה ה-20 יוסי אסייג כבש מקרוב והעלה את הפועל רמת גן ליתרון. במחצית השנייה קטמון כבר התפרקה. עומר בוקסנבוים הכפיל בדקה ה-58, אביאל גבאי דחק מקרוב בדקה ה-67, בוקסה עוד החמיץ פנדל והמחליף יניב לוזון חתם בדקה ה-82. הירושלמים מובסים, שוב לא משיגים נקודות באשדוד ומחכים לחזור לטדי.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
אלן מסודי אחי נצרת חוגג שער, איתו אנס דאבור. אדריאן הרבשטיין
ניצחון בכורה לאחי נצרת. אלן מסודי עם אנס דאבור/אדריאן הרבשטיין
שלומי אביסדריס שחקן מכבי אום אל פאחם (שני מימין). אדריאן הרבשטיין
החוזה שלו דווקא עבר בבקרה. שלומי אביסדריס/אדריאן הרבשטיין
אוהדי מכבי אום אל פאחם. אדריאן הרבשטיין
ראו כמה שחקני נוער על המגרש. אוהדי אום אל פאחם/אדריאן הרבשטיין

בית"ר תל אביב רמלה - הפועל ראשון לציון 0:0

רק שתי קבוצות פרט לאום אל פאחם עדיין לא ניצחו העונה - הפועל עפולה והפועל ראשון לציון. הקבוצה של אייל לחמן קיוותה לעשות זאת ברמלה - שם נערך לראשונה משחק בליגה הלאומית - אבל לא השכילה לכבוש מול הקבוצה של סלובודן דראפיץ'. בית"ר תל אביב רמלה איבדה את הבלם יקיר שינה שנפצע והוחלף בדקה ה-30, ושתי הקבוצות לא הגיעו למצבים רציניים עד לדקה ה-75, אז בן רהב הוציא כדור של ניר נחום מהחיבורים ומנע מראשון לציון לנצח. נחום, אגב, נכנס כמחליף אחרי שחזר מפציעה, נפגע שוב ונאלץ לחזור לשחק אחרי 10 דקות טיפול, מפני שלא היו ללחמן חילופים נוספים. המארחת כמעט הכריעה בתוספת הזמן, אבל הנגיחה של גיל גילקרוב נעצרה בקורה.

הפועל נצרת עילית - מכבי הרצליה 0:0

ארבעה מחזורים חלפו, ומכבי הרצליה עם שני שערי זכות בלבד - שניהם של רפי עמוס, מהנקודה הלבנה. הרצליה אמנם גם לא סופגת (שער חובה בודד) אך זה מזכיר מאוד את רצף תוצאות התיקו המאופסות מהעונה שעברה. נצרת עילית, שחגגה ניצחון בכורה במחזור הקודם על הפועל רמת גן, העלתה את מאזנה לארבע נקודות.

שחקני הפועל רמת גן חוגגים. דאבל פס
חגגו באשדוד. שחקני הפועל רמת גן/דאבל פס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully