וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אום אל פאחם תשחק עד ינואר עם סגל מצומצם מאוד

30.9.2013 / 14:21

רק 11 שחקנים עברו בבקרה ועד פתיחת חלון ההעברות האחרים לא יוכלו לשחק. המאמן הדרי צפוי להודיע על התפטרותו

מכבי אום אל פאחם תפתח הערב (שני, 19:00) בשעה טובה את העונה בליגה הלאומית במשחק חוץ מול מכבי אחי נצרת, אבל הצרות סביב המועדון ממשיכות. חוזיהם של 11 שחקני בוגרים בלבד אושרו על ידי בקרת התקציבים והמשמעות היא שהקבוצה תיאלץ להופיע למשחק בעילוט ולמעשה עד פתיחת חלון ההעברות בינואר עם סגל מצומצם ביותר ולא מעט שחקני נוער. הסיבה אינה מחסור בכסף, אלא ששחקנים לא הספיקו לעבור לפני תום מועד ההעברות שחל ב-17 בספטמבר וזאת בזמן שהקבוצה אז עדיין לא אושרה לשחק בלאומית.

הנהלת אום אל פאחם הגישה ביום ראשון בקשה דחופה לאישור מאוחר לרישום שחקנים, אלא שהיועץ המשפטי עו"ד משה אביבי התנגד לה. "דווקא בשל חוסר וודאות זה, היה על המבקשת לפנות לנשיאות הנכבדה מבעוד מועד ועוד טרם הגיע המועד האחרון לרישום בבקשה להארכת מועד רישומם של השחקנים תוך ציון שמות השחקנים לגביהם מוגשת הבקשה ופירוט מעמדם הרישומי", כתב אביבי לנשיאות בית הדין. הנשיא אורי גורן החליט לקבל את טענות אביבי ודחה את הבקשה.

לפיכך, לוואלה! ספורט נודע שהמאמן שמעון הדרי, שחוזהו דווקא אושר, שוקל האם לנהל את המשחק. על פי גורמים באום אל פאחם, הדרי זועם על המצב והודיע לחברי ההנהלה שלא יגיע למשחק. המאמן אף ביקש מההנהלה שלא להעביר את חוזהו עד שלא יאושרו כל השחקנים, אך כאמור החוזה אושר והמאמן רשאי לעמוד על הקווים ולנהל משחקים. בסביבת הדרי אמרו: "כנראה שההתאחדות החליטה לגרום לחוסר ספורטיביות כבר מהמשחק הראשון. הוא לא מוכן לכך ולכן הוא שוקל האם להגיע למשחק". יתרה מכך, הדרי צפוי להודיע מחר, בישיבת המועדון, על התפטרותו מתפקיד המאמן, בשל המצב.

שמעון הדרי מאמן הפועל עכו. אדריאן הרבשטיין
זועם. הדרי/אדריאן הרבשטיין

מדובר בשמונה שחקנים שלא יכולים לעבור לקבוצה: עומר גרה, עדי אלישע, עאדל באשר, עוסמה שעבאן, אסף פחימה, אהוד מערבי, אור לגריסי ומוחמד מערבי. השחקנים הבכירים היחידים שיעמדו לרשותו של הדרי הם הקפטן אשרף סלימאן, הבלם ליאוניד קרופניק שהגיע ממכבי נתניה והחלוצים שרון גורמזנו ושלומי אביסדריס. בנוסף אמורים להצטרף לסגל קווין פריינטה וחלוץ זר מגאורגיה. מוקדם יותר ובעקבות הסחבת באישור הקבוצה, עזבו שחקני הרכש ג'ונתן אסוס (לנצרת) וטל חן (לבני לוד).

כזכור, באחת הפרשות המביכות שידע הכדורגל הישראלי הוחלט רק בשבוע שעבר, שלושה שבועות לאחר פתיחת העונה, שאום אל פאחם תהיה הקבוצה ה-16 בלאומית. זאת, לאחר שרשרת דיונים משפטיים בבתי הדין של ההתאחדות ובבית המשפט המחוזי וצווי מניעה שהוגשו בעניין זכותה של הקבוצה מהמגזר לאשר את תקציבה.

אתמול (ראשון) הודיעה הפועל כפר סבא, שכבר הועלתה ללאומית והוחזרה לליגה א', שהיא מרימה ידיים ולא ממשיכה במאבק המשפטי. אלא שהיום פרסם הבעלים סתיו שחם הודעה חדשה בה הבהיר: "הפועל כפר סבא מבהירה למען הסר ספק כי לא היה בהודעתה מאתמול משום ויתור על זכותה לשחק בעונה הקרובה בליגה הלאומית. הפועל כפר סבא תגיע מחר לדיון במטרה לשכנע את הרכב הדיינים המורחב בצדקתה ובעוול שנעשה לה והיא משוכנעת כי ייעשה צדק בדיון. תחושה זו מתחזקת לאור הפארסה שמתרחשת כרגע במשרדי ההתאחדות והבקרה לקראת משחקה הצפוי של אום אל פאחם. עם זאת, בניגוד לקבוצות האחרות המעורבות, אנחנו נכבד את חברותנו בהתאחדות ואת הוראות התקנון בעניין זה, נקבל כל פסיקה של מוסדות ההתאחדות ולא ניזום פנייה לערכאות אזרחיות, מעשה המהווה סכנה ליסודות הקיום של הכדורגל הישראלי".

בלם מכבי נתניה ליאוניד קרופניק מאוכזב. ברני ארדוב
הוא יכול לשחק. קרופניק/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully