וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דה רוסי: "רומא היא לא הקבוצה הכי חזקה באיטליה"

הקשר הפתיע כשהנמיך ציפיות אחרי ה-0:5 על בולוניה שהשאיר את קבוצתו עם מאזן מושלם. "המטרה היא לחזור לאירופה"

סימנו את יובנטוס, דיברו על מילאן והתלהבו מנאפולי, אבל שישה מחזורים לתוך הסרייה A, זוהי רומא שניצבת בראש הטבלה עם מאזן מושלם של שישה ניצחונות. אחרי ה-0:5 המרשים על בולוניה באולימפיקו, ברור שהקבוצה של רודי גרסיה היא ממש לא קוריוז, וכעת היא הקבוצה היחידה מאז יובנטוס ב-2005/06 שפותחת עונה עם שישה נצחונות רצופים.

הטבלה לא משקרת? יש מי שחושב אחרת. "אנחנו לא הקבוצה הכי חזקה באיטליה", הפתיע דניאלה דה רוסי לאחר המשחק וכנראה שהמאן של רומא ומקומה בראש הטבלה לא עושים עליו רושם, כך שמבחינתו הטבלה משקרת במצח נחושה. "הניצחון הוסיף לנו נקודות וביטחון. לא הרסנו לעצמנו כמו שעשינו בעבר. אנחנו משחקים כמו קבוצה אמיתית", הוסיף דה רוסי. "הכרטיס הצהוב שספגתי כשהובלנו 0:5? זה בגלל שלא רציתי שנספוג. חשוב לי שנישאר ההגנה הטובה בסרייה A".

"אליפות? אנחנו אחרי המחזור השישי, אז נורמלי שמישהו יחשוב על זה, אבל כמו שאמרתי, אנחנו לא הכי חזקים בליגה, המטרה שלנו היא לחזור לאירופה ואני בטוח שנשיג אותה".

שחקן רומא, דניאלה דה רוסי. AP
"אליפות? אחרי שישה מחזורים זה נורמלי שמישהו יחשוב על זה". דה רוסי/AP

"רומא יודעת רק לנצח" הייתה הכותרת ב"קוריירה דלו ספורט" לאחר ניצחון הג'אלורוסי. המאמן רודי גרסיה, ששמונה ביוני 2013 לתפקיד לאחר שהחליף את אורליו אנדראצולי, היה מאושר בסיום. "האם אנחנו מושלמים? לא, כי אין דבר כזה קבוצה מושלמת. תמיד יש מה לשפר. אני לא יודע אם אנחנו שווים מקום בליגת האלופות אבל אני יכול לומר שאני לא משנה את המטרה שלי והיא להחזיר את הקבוצה לזירה האירופית". גרסיה נשאל האם רומא מועמדת לאליפות, ונשאר צנוע. "אם נמשיך לשחק ככה נראה מה יהיה בהמשך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully