וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: רומא הביסה את בולוניה 0:5 ועלתה לפסגה

הג'אלורוסי נותרו המושלמים היחידים בסרייה A עם הצגת ענק באולימפיקו. יובה ניצחה את טורינו 0:1, קליארי - אינטר 1:1

המחזור השישי בסרייה A נמשך היום (ראשון) וגם לאחריו נותרה קבוצה מושלמת אחת בלבד בארץ המגף: רומא הנהדרת, שמחצה את בולוניה 0:5 באולימפיקו עם הצגה גדולה. בדרבי של טורינו יובנטוס שוב הוכיחה את עליונותה המובהקת בעיר, עם ניצחון 0:1 שקירב אותה מרחק שתי נקודות מהפסגה. אינטר החליקה במשחק החוץ שלה מול קליארי כשסיימה רק ב-1:1 בעוד לאציו הוציאה רק 2:2 מול ססואלו הקטנה.

שחקני רומא ז'רביניו, פרנצ'סקו טוטי. רויטרס
כל הליגה מסתכלת להם על הגב. טוטי וז'רביניו/רויטרס

רומא - בולוניה 0:5

משבוע לשבוע מתברר שהקבוצה של רודי גרסיה היא ממש, אבל ממש לא קוריוז, וכעת היא נותרה היחידה בסריה א' עם מאזן מושלם, והקבוצה היחידה מאז יובנטוס ב-2005/06 שפותחת עונה עם שישה נצחונות רצופים. הערב הג'אלורוסי סיפקו הצגה של ממש באולימפיקו, עם חמישייה ראשונה העונה, ובשבוע הבא היא תגיע לסן סירו למפגש לוהט עם אינטר.

אלסנדרו פלורנצי, שפתח את העונה מצוין כמו כל קבוצתו, החל בחגיגה כבר בדקה השמינית, כשהגיע ראשון לריבאונד מבעיטה חופשית של מיראלם פיאניץ', דחק פנימה וקבע 0:1. ז'רביניו הוסיף את השני תשע דקות לאחר מכן, מבישול של פרנצ'סקו טוטי בהתקפה מתפרצת, ובדקה ה-25 זה כבר הפך ל-0:3, כשמהדי בנאטיה הנפלא סיפק בעיטת קונג-פו להגבהה של טוטי מאגף ימין והקפיץ את כל האולימפיקו באוויר. הדובדבן הגיע בדמות השלמת הצמד של ז'רביניו בדקה ה-62, כשהרכש מארסנל פרץ מצוין, נכנס לרחבה והפציץ לחיבורים כדי להבקיע את הרביעי. חמש דקות לסיום אדם ליאיץ' קבע את תוצאת המשחק אחרי בישול של פיאניץ'.

שחקן רומא מהדי בנעטיה חוגג. רויטרס
שער בבעיטת קונג-פו. בנאטיה/רויטרס

טורינו - יובנטוס 1:0

אין חדש תחת השמש: יובנטוס שוב הוכיחה, בפעם המי-יודע-כמה את עליונותה בדרבי של טורינו, כשגברה על האחות הקטנה באיצטדיון האולימפיקו בעיר ושמרה על המאזן המרשים שלה במפגשים הללו - שלא הסתייימו עבורה בהפסד מאז שנת 1995. יובה, ממש כמו בכל משחקיה בליגה האיטלקית העונה עד כה קרטעה בפתיחה ולא הרשימה יתר על המידה, אך מצאה דרך לכבוש ולצאת עם שלוש הנקודות. אנדראה פירלו, שהשמועות סביב עזיבתו האפשרית בינואר ממשיכות להעסיק את התקשורת בארץ המגף, נותר על הספסל ולא שותף על מנת להעניק לו מנוחה לקראת המשחק הקרוב בליגת האלופות מול גלאטסראיי. גם זה לא עצר את יובה מלהשיג ניצחון נוסף, שמביא אותה ל-16 נקודות, בדיוק כמו נאפולי, שעלתה אתמול לראשות הטבלה. עם רומא תנצח בהמשך היום, היא תהיה זו שתוליך את הטבלה בסיום המחזור.

אחרי מחצית ראשונה מנומנמת, יובה התעוררה עם פתיחת המחצית השנייה, והחלה לייצר מצבי הבקעה. בדקה ה-47 טבס בעט כדור מסוכן בסמוך לקורה, ושלוש דקות לאחר מכן שיתוף פעולה שלו עם סבסטיאן ג'ובינקו כמעט והוביל לשער היתרון, אך הבעיטה של האחרון נהדפה על ידי רודריגס. בדקה ה-53 יובה סוף סוף באה על שכרה, אך עשתה זאת הודות לשופט: כדור קרן הוגבה, טבס נגח ממטר למשקוף מעמדת נבדל, אך למזלו הקוון התעלם ופול פוגבה הצעיר נגח בשנית פנימה מקרוב. 0:1 לגברת הזקנה, שער ליגה ראשון העונה לקשר הצרפתי המוכשר. עד הסיום הביאנקונרי לא יזמו יותר מדי למעט בעיטה אחת מסוכנת של מירקו ווצ'יניץ', והתמקדו בעיקר בלהצר את צעדיו של מלך השערים של הליגה האיטלקית (יחד עם ג'וזפה רוסי) אלסיו צ'רצ'י.

מאמן אינטר, וולטר מצארי. רויטרס
שתי נקודות ברחו לו. מצארי/רויטרס

קליארי - אינטר 1:1

הנראזורי, שהגיעו למשחק ללא הפסד רצו לשמור על המאזן המצויין, אבל לא הסתפקו בכך ונאבקו להשיג את שלוש הנקודות כדי להיצמד לנאפולי ויובנטוס בצמרת. לאחר מחצית ראשונה מאופסת עם הרבה לחץ של האורחים, עלתה קבוצתו של מצארי ליתרון כשיוטו נגאטומו הרים כדור מצוין היישר אל ראשו של מאורו איקרדי המחליף שנגח לרשת בדקה ה-75.

אלא שדווקא כשהיה נדמה שהאורחים ממילאן יצאו עם הניצחון, הגיעה הדקה ה-83. ראג'ה נאינגולן שלח בעיטה מקצה הרחבה שפגעה ברולאנדו, הטעתה את השוער והלכה פנימה, למרבה שמחתם של האוהדים בסרדיניה. אינטר כמעט וענתה שתי דקות מאוחר יותר כשפלאסיו הקפיץ מעל המגן שלו וירה כדור מצוין שטס מעל לשער, ואפילו המארחים כמעט ומצאו בעצמם את שער הניצחון אבל אינטר ניצלה ברגע האחרון, ויצאה עם נקודה בלבד ממשחק החוץ הלא פשוט הזה.

ססואלו - לאציו 2:2

איזה קרב ענק קיבלנו דווקא אצל העולה החדשה שנועלת את הטבלה. לא פחות משלושה שערים נכבשו בתוך שש דקות במחצית השניה. אנדרה דיאס (50) ואנטוניו קנדרבה (54) העלו את האורחים ליתרון 0:2 מבטיח, אבל אסקיאל סקלוטו צימק בנגיחה כעבור שתי דקות, ובדקה ה-77 השלימה ססואלו את הקאמבק הגדול שלה כשאנטוניו פלורו פלורס השווה בכדור חופשי אדיר והעניק לקבוצה הקטנה מהתחתית את הנקודה השנייה שלה העונה.

קשר לאציו אנטוניו קנדרבה חוגג שער. Paolo Bruno, GettyImages
איבדו יתרון מבטיח. קנדרבה/GettyImages, Paolo Bruno

תוצאות נוספות:

אטלאנטה - אודינזה 0:2
לאטלאנטה: חרמן דניס (45 ו-63)

קטאניה - קייבו 0:2
לקטאניה: ירוסלב פלאשיל (22), לוקאס קסטרו (54)

ורונה - ליבורנו 1:2
לוורונה: חואן איטרובה (40), ז'ורז'יניו (74, פנדל). לליבורנו: לאנדרו רינאודו (45)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully