וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיאמי החתימה את רוג'ר מייסון ג'וניור

אקס הפועל ירושלים ינסה להרשים במחנה האימונים ולהתברג לסגל הסופי של האלופה. דיוגו בניקס, טורקוגלו עוזב את אורלנדו

מיאמי החתימה הלילה (בין שישי לשבת) את רוג'ר מייסון ג'וניור על חוזה לא מובטח. הגארד בן ה-33, ששיחק כזכור בהפועל ירושלים לפני כשבע שנים ובילה את העונה האחרונה במדי ניו אורלינס, יהיה השחקן ה-19 בסגל המורחב של האלופה לקראת פתיחת מחנה האימונים.

במיאמי כבר מעריכים שמייסון לא יהיה בין ארבעת השחקנים שייחתכו לפני פתיחת העונה, בשל הרצון של ההיט להתחזק בתחום הקליעה לשלוש, והרזומה של מייסון שעומד על 38 אחוזי דיוק מחוץ לקשת לאורך הקריירה, ויותר זריקות לשלוש מאשר לשתיים בכל אחת מארבע השנים האחרונות.

רוג'ר מייסון, ניו אורלינס הורנטס. Chris Graythen, GettyImages
ימלא את משבצת הקלעי של האלופה? רוג'ר מייסון ג'וניור/GettyImages, Chris Graythen

בינתיים אצל השכנה מאורלנדו, ראשי הקבוצה הגיעו לסיכום עם נציגי הידו טורקוגלו על פרידה הדדית. הגארד הטורקי ששיחק במדי המג'יק בין 2004 ל-2009 וחזר לפלורידה לפני שלוש שנים, שיחק רק 11 משחקים בעונה החולפת. בין הצדדים מתנהל משא ומתן לגבי התרת חוזהו של טורקוגלו, כשהמג'יק בוחנים במקביל אפשרויות לטריידים עבורו.

* החתמות מסקרנות נוספות ברחבי הליגה: הניקס צירפו את אייק דיוגו, הפורוורד המוכשר ששיחק בגולדן סטייט, אינדיאנה, פורטלנד, סקרמנטו, הקליפרס וסן אנטוניו, ובילה את השנתיים האחרונות בפורטו ריקו וסין. יוטה זימנה למחנה האימונים את בריאן קוק, אקס הלייקרס, ששיחק גם הוא אשתקד בפורטו ריקו. אוקלהומה סיטי החתימה על חוזים לא מובטחים את הגארד דיאנטה גארט והרוקי רודני מקגרודר.

* ובגזרת החדשות המגניבות הפעם, סטפן קרי חתם על חוזה פרסום עם חברה שמייצרת מגיני שיניים בטעמים (!). הצלף של הווריורס פרסם תמונה של מגן השיניים החדש שלו בחשבון הטוויטר, וכתב: "אני מתרגש להציג את מגן השיניים הראשון שמיוצר בטעמים! ואני משתמש בטעם 'סטפן קרי'!".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עכשיו יש גם מגיני שיניים בטעמים/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully