וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוזמה נהדרת: כינויים במקום שמות במיאמי - ברוקלין

השחקנים יעלו עם כינויים על הגופיות. היכונו ל"קינג ג'יימס" ו"ג'יזס שאטלסוורת" מול "האמת". ומי רצה להיות "באטמן"?

"קינג ג'יימס" מעביר את הכדור ל"ג'יזס שאטלסוורת'", אבל רגע! הנה מגיע "האמת", שחוטף את הכדור לחברו לשעבר ומוסר אותו ל-"KG". מבולבלים?

ב-NBA מחפשים רעיונות שיווקיים חדשים לקראת העונה ואחד מהם עשוי להיות מעניין ויוצא דופן במיוחד: שחקני מיאמי וברוקלין עשויים ללבוש גופיות משחק עם הכינויים שלהם במקום עם שמותיהם האמיתיים על הגב, במהלך לפחות אחד מבין ארבעת המפגשים בין הקבוצות בעונה הקרובה. בליגה עדיין לא פירסמו הודעה רשמית בעניין, אבל בשתי הקבוצות גילו שהסיפור הזה ידוע להן כבר מספר שבועות.

ריי אלן שחקן מיאמי היט. Mike Ehrmann, GettyImages
מאוד אוהב את הרעיון. ריי אלן/ג'יזס שאטלסוורת'/GettyImages, Mike Ehrmann

ריי אלן, הלא הוא "ג'יזס שאטלסוורת'" מסרטו הידוע של ספייק לי "He Got Game", אמר: "זה מראה שאנחנו מקבלים על עצמנו את מה שקורה סביב הליגה. אנחנו עדיין ילדים, שמשחקים משחק של ילדים, אפילו שעכשיו אנחנו כבר גברים. אנחנו זוכרים מאיפה באנו, לכל אחד היה כינוי וזו דרך להראות לאוהדים עוד חלק מאיתנו. הקהל אוהב את זה וכך גם רוב השחקנים. יהיה כיף".

כל אחד מהשחקנים התבקש לשלוח את הכינוי אותו ירצה לראות מתנוסס על הגופייה שלו. לברון ג'יימס צפוי ללכת על "קינג ג'יימס" המזוהה איתו שנים ארוכות, דוויין ווייד יצטרך לבחור בין "D-Wade", "פלאש" ו"Three", המועדף עליו, שמסמל גם את מספר הגופייה שלו וגם את כמות טבעות האליפות שעל אצבעותיו.

פול פירס יילך עם "האמת", קווין גארנט יתלבט לגבי ה"ביג טיקט" ובוודאי צפויות עוד הפתעות. שיין באטייה אגב, רצה ללכת על "באטמן", אבל חברת האחים וורנר, שמחזיקה בזכויות לשם, סירבה והוא יסתפק ב"Shaneo".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully