וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון: "רוצה לפרוש מכדורסל בעיר עם מזג אוויר חם"

כוכב מיאמי סיפר על שיקוליו לגבי העתיד. ג'ון וול כבר חולם על פלייאוף ראשון: "עליי להוכיח שאני בטופ 5 של הגארדים"

לברון ג'יימס כבר רמז לאחרונה שהיה מעדיף לסיים את הקריירה במיאמי היט, ולאחר שבילה ירח דבש עם אשתו שאבאנה ברינסון, הוא שוב התייחס למה שצפוי לו בקיץ 2014, אז יהפוך לשחקן חופשי.

"אני מתגעג לקצב האטי של אקרון, העיר שלי באוהיו, אבל התרגלתי לנוחות של מיאמי, לדגים הטריים ולפירות, כשאחליט לפרוש אחד השיקולים שלי יהיה מזג האוויר, אני רוצה לפרוש מכדורסל בעיר עם מזג אוויר חם, לא רוצה לחזור לחורפים קפואים".

בינתיים לברון יכול להתנחם בכך שהוא עדיין במיאמי, וגם מוביל במדד הפופולריות של המשחק NBA 2K14, כשהוא מקדים את קווין דוראנט, קובי בריאנט וכריס פול.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בינתיים נהנה מהשמש של רומא. לברון ורעייתו בירח הדבש/מערכת וואלה!, צילום מסך

וושינגטון וויזארדס מתכוננת לעונה הקרובה, וכוכבה ג'ון וול, שטרם שיחק משחק פלייאוף בקריירה, משוכנע שבסוף העונה הוא וחבריו יהיו סוף סוף חלק מהמאבקי הפוסט-סיזן במזרח. "יש לנו את מה שצריך עם אל הרינגטון", אמר וול, "הוא נראה בריא ומביא לנו ניסיון, הוא יודע מה צריך לעשות כדי לנצח".

הוויזארדס מנסים לפתור את הבעיית הפציעות מהן סובלת הקבוצה, כשאמקה אוקאפור וכריס סינגלטון ייעדרו בשבועות הקרובים. "זה הדבר היחיד שיכול לעצור אותנו, הבריאות של השחקנים", אמר וול, שבעצמו חווה לא מעט פציעות בשנים האחרונות, אך הוחתם על חוזה לחמש שנים וקיבל את המושכות להנהיג את הקבוצה גם בעתיד, "יהיה עליי הרבה לחץ, אבל אני אוהב לחץ. אני מרגיש שאני בין חמשת הפוינט גארדים הטובים בליגה, אבל אני צריך להוכיח את זה".

שחקן וושינגטון וויזארדס ג'ון וול מטביע במשחק האולסטאר של הצעירים. Mike Ehrmann, GettyImages
אולי השנה סוף סוף נראה אותו גם בפוסט סיזן. וול/GettyImages, Mike Ehrmann

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully