וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוראנט: "שנת החופש עשתה טוב לרוז, הוא נראה נהדר"

כוכב הת'אנדר החמיא לגארד של הבולס, עמו התאמן במהלך הפגרה: "הוא מהיחידים שהייתי משלם כדי לראות משחק שלהם"

קווין דוראנט כנראה ממש נמצא במצב רוח לספק כותרות. אחרי העימות המשעשע שלו אמש (רביעי) בטוויטר עם דוויין ווייד, התפנה כעת הסופרסטאר של אוקלהומה סיטי להביע את דעתו על כוכב אחר בליגה, דרק רוז.

הגארד של הבולס החמיץ את כל העונה שעברה בשל פציעה ומקווה שהעונה הקרובה, שתצא לדרך בעוד כחודש, תהיה הרבה יותר משמחת מבחינתו. לדעת ה"דוראנטולה", שהתאמן עם רוז לאורך הפגרה, זה בדיוק מה שהולך לקרות: "דרק נראה נהדר. שנת החופש הזו רק עשתה לו טוב. הרבה אנשים ביקרו אותו ולא היו מרוצים מכך שהוא לא שיחק, אבל זה היה הדבר הטוב ביותר מבחינתו לעשות. אני יכול להעיד על כך, כי הוא נראה הרבה יותר טוב עכשיו".

דוויין ווייד וקווין דוראנט במלחמה מילולית

שחקני נבחרת ארצות הברית, דרק רוז, קווין דוראנט. רויטרס
הכי כיף ביחד. דוראנט ורוז במדי הנבחרת האמריקאית/רויטרס

בשלהי העונה שעברה הודיעו הרופאים כי רוז יכול לשוב למגרשים, אולם השחקן, בצעד שעורר מחלוקת ברחבי הליגה, בחר להאריך את תקופת ההחלמה שלו ולוותר על העונה כולה, אותה סיימה שיקגו בסיבוב השני של הפלייאוף, עם הפסד 4:1 לאלופה שבדרך מיאמי.

רוז צפוי לעלות לפרקט לראשונה מזה כשנה וחצי ב-5 באוקטובר, אז תפתח שיקגו את משחקי קדם העונה שלה באינדיאנה. דוראנט הוסיף: "הוא MVP, שחקן ברמה הכי גבוהה וכמובן שבלעדיו הקבוצה לא באותה רמה. אבל אני אוהב את המאמן של שיקגו, טום תיבודו ואת מה שהוא מביא איתו. ההגנה שלהם היא אחת הטובות שראיתי בחיי וזה עוזר להם לנצח. הם צריכים עוד תמיכה בהתקפה ורוז יספק את זה. הוא כל כך נפיץ, כל כך טוב. הוא גם אדם נהדר ונהניתי מאוד לשחק איתו בקיץ. הוא אחד השחקנים היחידים שאשלם על מנת לראות אותם משחקים ושיקגו איתו תהיה אפילו טובה יותר העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully