וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוויין ווייד וקווין דוראנט במלחמה מילולית

דוראנט אמר שלדעתו הארדן צריך להחליף את ווייד ב-10 שחקני הליגה הכי טובים, "פלאש" הגיב: "אגרום לו לכבד אותי... שוב"

בניגוד לעבר, בשנים האחרונות התרגלנו לראות את כוכבי ה-NBA נחמדים מאוד זה לזה, גם כשמדובר ביריבים הכי גדולים שלהם על הפרקט. החיבוקים החמים בין לברון ג'יימס לקובי בריאנט לקווין דוראנט ואחרים מראים לנו פעם אחר פעם שימי הטראש-טוק חלפו מן הליגה.

האמנם? מסתבר שעדיין ישנם דברים שיכולים להצית קרבות מילוליים בין הסופרסטארים הכי גדולים בליגת הכדורסל הטובה בעולם, קרבות שרבים מתגעגעים אליהם.

דווין וויד, מיאמי היט. רויטרס
לא מוכן לספוג עלבונות. ווייד/רויטרס

בליל אמש (שלישי), התראיין קווין דוראנט, כוכב אוקלהומה סיטי, לאתר "CineSport" ואמר כי הוא לא מסכים עם דירוג עשרת השחקנים הטובים בליגה כפי שהתפרסם לאחרונה במגזין היוקרתי "ספורטס אילוסטרייטד": "אני חושב שג'יימס הארדן צריך להחליף ברשימה את דוויין ווייד", אמר ה"דוראנטולה", שביקש להחמיא לחברו לקבוצה לשעבר, המשחק כיום ביוסטון. הארדן לא נכנס לעשירייה הגדולה, ווייד הגיע למקום השמיני.

ל"פלאש" זה ממש לא התאים ומיד לאחר ששמע את הדברים שאמר דוראנט הוא פירסם תמונה בחשבון האינסטגרם שלו. בתמונה ניתן לראות פתק על כתב ווייד: "24/9/13: קווין דוראנט אמר שג'יימס הארדן צריך להחליף אותי בטופ 10... תזכורת לעצמי: לגרום לו לכבד את המקום שלי בהיסטוריה... שוב". התמונה לוותה בכיתוב של ווייד: "אל תאמין לי, רק תראה".

אלא שדוראנט שמר לעצמו את זכות המילה האחרונה (לפחות בינתיים) וענה בציוץ בטוויטר על אותו משקל: "תראה לי, אל תצייץ לי...".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully